Sinds ik met m'n stage begonnen ben, ben ik nogal kansloos met boodschappen doenquote:Op zondag 9 maart 2014 07:56 schreef Gogo83 het volgende:
Fruit in huis?
Ik ga zo wentelteefjes maken.
Dit.quote:Op zondag 9 maart 2014 08:09 schreef SEMTEX het volgende:
Succes mensen. Kleed je niet te warm, want dat is killing
Ik heb mensen gisteren om diezelfde reden zien afhaken. Mensen met jassen aan bij de startquote:Op zondag 9 maart 2014 08:21 schreef Guard het volgende:
Die foto's van Sallandtrail, zie daar toch een hoop mensen met lange tight en zelfs een jasje.
die zullen het best warm hebben gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op zondag 9 maart 2014 08:24 schreef SEMTEX het volgende:
Oh ja, gisterenHad ik al op FB gezien, ziet er allemaal zo gaaf uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Er komt ook een editie 2015quote:Op zondag 9 maart 2014 08:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Had ik al op FB gezien, ziet er allemaal zo gaaf uit
Oh ja, gisterenLeuk gedaan! Leuk gelopen ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En stiekem staat die al hoog op mijn lijstje voor 2015quote:
En op de baan! Voor trainingen danquote:Op zondag 9 maart 2014 08:29 schreef Guard het volgende:
Enige keer dat rondjes acceptabel is; op een F1-circuit
Oh ja, gisterenHaha ontzettend tof en leuk gemaakt! Beter dan een verslag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar die verwacht ik nog wel![]()
Oh ja, gisteren"Deze video is niet beschikbaar in je land"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 Fok!ers in een foto gespot
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Balen Yukiquote:Op zondag 9 maart 2014 08:00 schreef Yuki het volgende:
Pre-race nacht was volledig als verwacht. 5 keer wakker geworden, een uur voor de wekker klaarwakker
Zenuwen? Nee joh!
quote:Op zondag 9 maart 2014 08:44 schreef Guard het volgende:
synchroonlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 Fok!ers in een foto gespot
Ja doei.
quote:Op zondag 9 maart 2014 00:27 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn verslagje van vandaag:wauw super zeg!!mooi geschreven ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes on.. be proud of yourself!
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 9 maart 2014 08:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
"Deze video is niet beschikbaar in je land"
Ga ik eens over nadenken idd, lekker dichtbij en toch een HM.. Even eerst deze enorme tegenvaller verwerken nog, ben sjaggo CRX nu..quote:Op zondag 9 maart 2014 09:03 schreef Guard het volgende:
Crx das mooi klote.. Revanche bij rondje Tilburg?
quote:Op zondag 9 maart 2014 09:00 schreef CRX_master het volgende:
*insert random vloekwoorden hier*
CPC gaat hem niet worden voor mij.. Sinds vrijdagochtend uit het niets pijn aan mijn hiel, leek gisteren,iddag ver weg te zijn.. Ik liep weer normaal en pijnvrij.. Huppelde bijna de trap op gisterenavond, had weer goede hoop voor vandaag.. Maar ik strompelde vanmorgen weer naar de toilet, is weer aardig gevoelig. Ben er aardig chagrijnig onder, hier heb ik erg lang naar uitgekeken en naartoe getraind...
Iedereen die wel gaat lopen vandaag in ieder geval een erg leuke dag gewenst, het weer is top dus geniet er van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ja, wie woont er dan ook in Stipjes en Streepjes-landquote:Op zondag 9 maart 2014 08:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
"Deze video is niet beschikbaar in je land"
quote:Op zondag 9 maart 2014 09:10 schreef SEMTEX het volgende:
Verslagje danVoor wie het wil lezen
.
Jaaah top! Leuk verslag en ontzettend gave ervaring!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk ook een enorm goede prestatie, maar dat had ik al een paar keer gezegd
![]()
Wel een tof rugzakjequote:
Ik verwacht weer een mooi verslagjequote:Op zondag 9 maart 2014 09:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik lees hier allemaal excuses van mensen die straks sneller lopen dan ik, maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb er zin in, al vind ik het ook een beetje spannend.
Ik bevind me niet in de Stipstreepstreek maar ben bij mijn schoonouders in Friesland.quote:Op zondag 9 maart 2014 09:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, wie woont er dan ook in Stipjes en Streepjes-land
(wtf..ik vermoed vanwege de rechten op het muziekje. Beetje vermoeiend dat gedoe met auteursrechten de laatste tijd..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |