Sinds ik met m'n stage begonnen ben, ben ik nogal kansloos met boodschappen doenquote:Op zondag 9 maart 2014 07:56 schreef Gogo83 het volgende:
Fruit in huis?
Ik ga zo wentelteefjes maken.
Dit.quote:Op zondag 9 maart 2014 08:09 schreef SEMTEX het volgende:
Succes mensen. Kleed je niet te warm, want dat is killing
Ik heb mensen gisteren om diezelfde reden zien afhaken. Mensen met jassen aan bij de startquote:Op zondag 9 maart 2014 08:21 schreef Guard het volgende:
Die foto's van Sallandtrail, zie daar toch een hoop mensen met lange tight en zelfs een jasje.
die zullen het best warm hebben gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op zondag 9 maart 2014 08:24 schreef SEMTEX het volgende:
Oh ja, gisterenHad ik al op FB gezien, ziet er allemaal zo gaaf uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Er komt ook een editie 2015quote:Op zondag 9 maart 2014 08:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Had ik al op FB gezien, ziet er allemaal zo gaaf uit
Oh ja, gisterenLeuk gedaan! Leuk gelopen ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En stiekem staat die al hoog op mijn lijstje voor 2015quote:
En op de baan! Voor trainingen danquote:Op zondag 9 maart 2014 08:29 schreef Guard het volgende:
Enige keer dat rondjes acceptabel is; op een F1-circuit
Oh ja, gisterenHaha ontzettend tof en leuk gemaakt! Beter dan een verslag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar die verwacht ik nog wel![]()
Oh ja, gisteren"Deze video is niet beschikbaar in je land"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 Fok!ers in een foto gespot
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Balen Yukiquote:Op zondag 9 maart 2014 08:00 schreef Yuki het volgende:
Pre-race nacht was volledig als verwacht. 5 keer wakker geworden, een uur voor de wekker klaarwakker
Zenuwen? Nee joh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |