SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd.
Gewoon beginnen op 1 met tig versnellingen en heel licht beginnenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:14 schreef Driepink het volgende:
Fietsen is niet voor mij weggelegd hoor.. Ik ben zo onsportief als de pest..
Begrijp me niet verkeerd, ik kan het wel, maar ik pak veel liever de auto/motor..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:16 schreef klawie het volgende:
[..]
Gewoon beginnen op 1 met tig versnellingen en heel licht beginnen
TS natuurlijk, want vorige topic was het nog niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:49 schreef Rezania het volgende:
Welke idioot zonder besef van tijd en volgorde heeft de agenda aangepast?
Wtf probeer jij te doen dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
TS natuurlijk, want vorige topic was het nog niet.
Verdomme, er zit tweevijfde deel van een tandenstoker onder de Ctrl-knop van mijn toetsenbord
Ik was mijn nagels aan het schoonmaken met een tandenstoker en die brak en viel in mijn toetsenbord. Nu probeerde ik ctrl+v en dat lukte nietquote:
Dan pak je je toetsenbord en tik je dat ding eruit.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik was mijn nagels aan het schoonmaken met een tandenstoker en die brak en viel in mijn toetsenbord. Nu probeerde ik ctrl+v en dat lukte niet
Oh, slm, waarom had ik daar niet aan gedachtquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan pak je je toetsenbord en tik je dat ding eruit.
Gewoon keihard.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, slm, waarom had ik daar niet aan gedacht
Uh, welke?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:41 schreef Rezania het volgende:
Spel gekocht, gestart, en gelijk van 'Hier, zoek het maar uit, dag.'
Oh, je bent een beetje hipster dusquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:21 schreef Rezania het volgende:
Maar toch, hou het dan nog even voor je zelf in plaats van het uit te geven, niemand snapt het zo.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, je bent een beetje hipster dus
Gewoon old school spellen spelen als AoE, RCT en Populous
Wat ziet dat er kut uitquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:27 schreef Rezania het volgende:
Daarom gewoon Sins of a Solar Empire spelen ter vervanging van Age of Empires.
Je moet er van houdenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nouja jij houdt ook van HP dus zo gek is dat nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga weg, bottom.
[..]
Is gewoon awesome.
Omg, wat zijn we weer aardig.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga weg, bottom.
[..]
Is gewoon awesome.
Scifi nep noemen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja jij houdt ook van HP dus zo gek is dat niet
Al die fantasy/andere neppe zooi
Gewoon een natuurkundige bewezen feit.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Scifi nep noemen.Is de toekomst, jwz.
[..]
Gewoon een natuurkundige bewezen feit.
Geloof je dat echt?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Scifi nep noemen.Is de toekomst, jwz.
[..]
Gewoon een natuurkundige bewezen feit.
Natuurkunde proberen te weerleggen.quote:
Nou ja, niet zoals dat spel, maar geloof wel dat veel dingen van bijvoorbeeld Star Trek prima te realiseren zijn met het goede niveau van techniek en ontwikkeling.quote:
Hm oke. Gelukkig heb ik Star Trek niet gezien.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurkunde proberen te weerleggen.
[..]
Nou ja, niet zoals dat spel, maar geloof wel dat veel dingen van bijvoorbeeld Star Trek prima te realiseren zijn met het goede niveau van techniek en ontwikkeling.
Nooit gezien en dan zo oordelen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hm oke. Gelukkig heb ik Star Trek niet gezien.
Denken dat natuurkunde beter weet dan ikquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurkunde proberen te weerleggen.
[..]
Nou ja, niet zoals dat spel, maar geloof wel dat veel dingen van bijvoorbeeld Star Trek prima te realiseren zijn met het goede niveau van techniek en ontwikkeling.
quote:
Twee rechtenstudenten die in discussie gaan over natuurkunde en scifi met een bètastudent. Dit loopt vast goed af.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat natuurkunde beter weet dan ik
Ja, zie maar die vele hoeveelheid aan documenten rechts onderquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, zie maar die vele hoeveelheid aan documenten rechts onder
Het is echt een hele zware studie
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:53 schreef Paxcon het volgende:
Die over m'n vader klopt niet trouwens, friends wel heel erg
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:59 schreef Paxcon het volgende:
Die zijn zeker allemaal door scientists gemaakt? Want als ik mijn mening over scientists mag geven wordt het
[ afbeelding ]
Dan doe je het niet hequote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:02 schreef Rezania het volgende:
Morgen om 7 uur op, maar heb helemaal geen zin om vroeg te gaan slapen.
Nee, want dan zie je de laboratoria niet.quote:
Op je 20ste niet weten wanneer je voldoende moet slapen en wanneer niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan doe je het niet he
Je bent 20 ofzo, jouw leven
Ja hoe moet ik die labotaria dan zienquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want dan zie je de laboratoria niet.
[..]
Op je 20ste niet weten wanneer je voldoende moet slapen en wanneer niet.
Ik kan vast wel wat regelen als je het een keer wil zien.quote:
Kan niet, ouderdag is van half 10 tot half 5.quote:Gewoon s middags bijslapen
Nou hoeft niet hoor, wordt nogal awkward als ik daar zo bij sta terwijl ik er toch geen kut van snapquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan vast wel wat regelen als je het een keer wil zien.
[..]
Kan niet, ouderdag is van half 10 tot half 5.
Doen wij ook, maar we zijn voornamelijk bezig met het muteren en kweken van bacteriën. Dus we liggen niet de hele dag op de bank.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou hoeft niet hoor, wordt nogal awkward als ik daar zo bij sta terwijl ik er toch geen kut van snap
Maar ik vond bij bio dat door zo'n microscoop kijken wel vet, je ziet echt bijzondere dingen
Ja dat is heel saai geloof ikquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doen wij ook, maar we zijn voornamelijk bezig met het muteren en kweken van bacteriën. Dus we liggen niet de hele dag op de bank.
Nee, want je mag ook pipetteren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat is heel saai geloof ik
Dan zet je zo'n buisje in een ronddraaiend apparaat en kun je verder chillen omdat het apparaat alles doet
Mijn aandacht heb jequote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:13 schreef Paxcon het volgende:
Etsu is gelukkig verjaagd door dit inhoudelijke, te lastige gesprek
die resultaten kun je ook wel uit boeken plukken, of claimen jullie iets nieuws te doen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want je mag ook pipetteren.![]()
Mja, labwerk mocht wel leuker zijn, maar die resultaten joh.
VA > Etsuquote:
Jongen, de hele experimentele wetenschap is juist gebaseerd op het feit dat je resultaten kan reproduceren. Nee, we doen niks nieuws, we zijn dan ook nog maar studenten, maar het is wel belangrijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die resultaten kun je ook wel uit boeken plukken, of claimen jullie iets nieuws te doen?
[..]
VA > Etsu
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die resultaten kun je ook wel uit boeken plukken, of claimen jullie iets nieuws te doen?
[..]
VA > Etsu
Als je 8 uur moet slapen heb je nog bijna een uurquote:
O?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:13 schreef Paxcon het volgende:
Etsu is gelukkig verjaagd door dit inhoudelijke, te lastige gesprek
Oh, dacht dat het al een uur later was.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je 8 uur moet slapen heb je nog bijna een uur
Mooiquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het al een uur later was.
Ohquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, de hele experimentele wetenschap is juist gebaseerd op het feit dat je resultaten kan reproduceren. Nee, we doen niks nieuws, we zijn dan ook nog maar studenten, maar het is wel belangrijk.
Het enige leuke daaraan is dat ik het niet hoef te doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik lees elke dag een paar paginas, is erg leuk
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het enige leuke daaraan is dat ik het niet hoef te doen.
Net alsof ik zelf geen saaie teksten moet lezen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ga een dagje meelopen dan, met je vooroordelen
Alsof rechten saai isquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof ik zelf geen saaie teksten moet lezen.
Zo van 'Kan niks beters bedenken.' ja.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:57 schreef Paxcon het volgende:
Er zijn niet voor niks honderd miljoen miljard mensen die rechten kiezen
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo van 'Kan niks beters bedenken.' ja.
Dat ook weer niet. Maar vanavond wel. Ik wil hosselen.quote:
Ik kan dus thuis niet blowen.quote:
Ik? Waar heb je dat vandaan?quote:
Dat is je OCD. Niet je autismequote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Die stenen naast de rails liggen niet symmetrisch.
/autisme
Fissameisje. Aardig meisje, hipster as fuck, mijn straatje.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:04 schreef d4v1d het volgende:
Busmeisje ofzo.
Maar dat zal wel een grap geweest zijn
Die lengte kan nog eens kloppen ookquote:
Meisjes van 180-190quote:
Nu moeten zij juist bukken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die lengte kan nog eens kloppen ook
[..]
Meisjes van 180-190![]()
![]()
hoef ik niet te bukken
En de rest?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die lengte kan nog eens kloppen ook
[..]
Meisjes van 180-190![]()
![]()
hoef ik niet te bukken
1.93.quote:
Nope, maar er is een voorkeurquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je gaat toch niet afknappen op lengte?
True true. Lengte imponeert altijd.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1.93.
Ik moet wel big boss blijven
quote:
Nou, ik ben aangeschoten aan het FOK!ken. Hoiquote:
Onder de 1.80 ben je een manletquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben met 1,85 nog net mannelijk genoeg.
Hallo de allemaal. Ik ben thuis.
Gewoon 112 bellen en zeggen dat er buitenlanders achter je aan zitten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
kijk maar uit vriend voor je het weet zit ie achte rje aan.
VMSquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
kijk maar uit vriend voor je het weet zit ie achte rje aan.
melden aan je manager. kan mierenneukerig overkomen maar ik doe het altijdquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:57 schreef d4v1d het volgende:
Konjo werkIk ben een kwartier minder opgeschreven.
ik ben zelf een buitenlanderquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon 112 bellen en zeggen dat er buitenlanders achter je aan zitten.
Werkt altijd.
VA, ik heb geen zin om vanalles op te schrijven zolaat nog maar als je nieuwe tracks zoekt, deze staat de laatste paar dagen bij mij op repeat:quote:
Typ even normaal man.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
steek jou jy niet fokke met marokkaan ja tog.
Mja, ik stond op panklaar. werkte tot 17:00, eindtijdd was 17:48... Ik zou hulp krijgen van een collega, maar die had z'n eigen werk geeneens afquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
melden aan je manager. kan mierenneukerig overkomen maar ik doe het altijden ze veranderen t gewoon voor me. de betreffende teamleider erop aanspreken werkt ook wel als de manager dat niet zelf al doet.
ik sta erom bekend dat ik altijd mijn tijden controleer dus ze durven mij geen kwartiertjes meer te ontnemen. vuile hoeren die dat doen.
ze is een beestquote:
Oh. Maar tofquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, ik zit vandaag een jaar in de krieuw.
Geen ideequote:
Oh yeahquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
ze is een beest
en ze spacet
en als je dit leest
ben je geen geest
Jij bent zelf de grootste troll hier, met hoe je praat.quote:
Ken er al een aantal van, fuck Drake. Maar Sea of Voicesquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ik ben zelf een buitenlander
haha
ja en nu? lul je hier maar eens uit
[..]
VA, ik heb geen zin om vanalles op te schrijven zolaat nog maar als je nieuwe tracks zoekt, deze staat de laatste paar dagen bij mij op repeat:
[ afbeelding ]
ja dus. gewoon zeiken en je kwartier opeisen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, ik stond op panklaar. werkte tot 17:00, eindtijdd was 17:48... Ik zou hulp krijgen van een collega, maar die had z'n eigen werk geeneens afTerwijl die om 16:30 klaar had moeten zijn..
Toen ik om 17:45 de winkel uit liep was hij nog bezig
Nou, daar wil ik wel achter komenquote:
Als je goed zoekt vind je wel een foto van mijquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, daar wil ik wel achter komen
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent zelf de grootste troll hier, met hoe je praat.
Of zeg je ook tegen je vrienden dat je "zin hebt om een versnapering te nuttigen in het nabijgelegen etablissement" als je eigenlijk bedoeld dat je wilt uitgaan?
Nou?
Je weet heus wel dat ik normaal kan typen. Niet zo raar doen.
Jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja dus. gewoon zeiken en je kwartier opeisen.
Ik kan echt niet wachten op dat album, hij schijnt op 1 april uit te komen. Het wordt in ieder geval allemaal van dit soort M83-achtige dreamy shit en geen echte electro meer.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ken er al een aantal van, fuck Drake. Maar Sea of Voices![]()
![]()
![]()
![]()
Porter Robinson
Uit het niets?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:05 schreef Studeur het volgende:
panklaar kwam zo'n dude met dreadlocks me opeens helpen uit het nietswat een baas
hij kwam werken omdat ie een uitkering heeft en nergens werd aangenomen omdat ie epilepsie heeft ofzo.
Check. Lijkt mij geen fijne plek op gepiercet te wordenquote:
Wat zijn wij toch ook een stel belhamels.quote:
daarom word ik teamleider, om dat soort tuig keihard aan te pakken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
JaIk moet toch nog ff langs voor 4 missende uurtjes op mn loonstrook.
Echt, die collegaWil je hem tips geven hoe die iets beter kan doen.. Hij doet het een keer en vergeet t weer.. Echt
Om gek van te worden.
Viel wel meequote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Check. Lijkt mij geen fijne plek op gepiercet te worden
Ze trappen er allemaal in.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn wij toch ook een stel belhamels.
Hehe. Nieuwe TL's zijn wel tof, hier loopt er ook een rond. Die zei ook ik zet je er tot 17:45 in. Maar toen die dat doorgaf aan de TL die nog ff achter de computer zat trok die TL (achter de pc) er een kwartier van af volgensmijquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
[..]
daarom wordt ik teamleider, om dat soort tuig keihard aan te pakken.
manager aanspreken en gewoon zeggen dat ie t vaker doet. krijgt hij wel een preek.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hehe. Nieuwe TL's zijn wel tof, hier loopt er ook een rond. Die zei ook ik zet je er tot 17:45 in. Maar toen die dat doorgaf aan de TL die nog ff achter de computer zat trok die TL (achter de pc) er een kwartier van af volgensmijSowieso heeft iedereen een hekel aan die TL.
Helemaal mooi en welterusten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ze trappen er allemaal in. [ afbeelding ]
Oke, ik ga slapen niqquz, morgen neuk ik jullie weer in Curvefever.
Ik houd ook van jou.quote:
Mja, vaker kan ik niet echt zeggen. Ik zie dr amper gelukkigquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
manager aanspreken en gewoon zeggen dat ie t vaker doet. krijgt hij wel een preek.
Leuk zijn gaat verder dan dat?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je goed zoekt vind je wel een foto van mij
nephalem4lifequote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helemaal mooi en welterusten.
[..]
Ik houd ook van jou.
Als het de zelfde kwaliteit heeft als Sea of Voices, bringit.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten op dat album, hij schijnt op 1 april uit te komen. Het wordt in ieder geval allemaal van dit soort M83-achtige dreamy shit en geen echte electro meer.
>iamokaywiththis.jpg
Oh. Toch sla ik ditmaal over. Je ogen zijn mooiquote:
Tja hoe ik verder ben.. Moet je andere mensen vragenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leuk zijn gaat verder dan dat?
Davld met een l, dat zeg ik ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ohja, ik wou mn ondertitel nog aanpassen
Ja? Ik niet hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja hoe ik verder ben.. Moet je andere mensen vragenVind ik moeilijk om te zeggen
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja? Ik niet hoor.
Ik ben een zeer aardig persoon waar je indien een goede onderlinge band op kunt bouwen. Wel wat moeilijk te lezen alleen door een overdosis cynische en een af en toe wat duister gevoel voor humor.
Al met al zou ik mijzelf doen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja? Ik niet hoor.
Ik ben een zeer aardig persoon waar je indien een goede onderlinge band op kunt bouwen. Wel wat moeilijk te lezen alleen door een overdosis cynische en een af en toe wat duister gevoel voor humor.
Al met al zou ik mijzelf doen.![]()
Ik wordt sowieso best liefdevol van blowenquote:
Ik knuffel altijd stonedquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt sowieso best liefdevol van blowenWil nog een keer stoned knuffelen. Ooit.
Ik mis iemand om mee te knuffelenquote:
Nope. Ik heb mijn jointje bijna op, dan ga ik even in de woonkamer kijkenquote:
Je rechterhand.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik mis iemand om mee te knuffelen
Ik ben net van 14:00 tot 23:00 op mijn oma haar verjaardag geweest. Ik ben momenteel geestelijk als een dood vogeltje, laat staan dat ik mij ergens druk om maak.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:17 schreef Flippiee het volgende:
Waar we ons druk om maken om ~~~~00.16 uur.
Ik ook, dus ik ga zo even naar de woonkamerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik mis iemand om mee te knuffelen
Gaat niet zo lekkerquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook, dus ik ga zo even naar de woonkamer
Eeeeeeen ik ben jaloersquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is niet grappigMaar wel chill. Knuffelen
Jeetje dat is lang. En wat lief dat je zolang bij je oma blijft. (compliment alles)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben net van 14:00 tot 23:00 op mijn oma haar verjaardag geweest. Ik ben momenteel geestelijk als een dood vogeltje, laat staan dat ik mij ergens druk om maak.
Wie post er een leuk nummer?
Ja, dankje voor de tipquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, dankje voor de tipNog niet aan gedacht
Ach ja... als de afweging een dag FOK!ken is dan ben je gewoon een lul als je niet blijft.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jeetje dat is lang. En wat lief dat je zolang bij je oma blijft. (compliment alles)
Als Snow reageerde op WA, dan had ik haar favo Nicki Minaj nummer gepost, maar helaas.
True, zit wat in.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... als de afweging een dag FOK!ken is dan ben je gewoon een lul als je niet blijft.
En wat zondeDan zet ik maar op om daarna het nieuwe album van Behemoth een tweede keer te luisteren.
Goede overgang wel
Zit te weinig diepgang in. Ik ga als compromis om Snow niet geheel teleur te stellen voor...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True, zit wat in.
Ik heb een dronken reactie ontvangen. Ik gok dat ze op
doelde, maar ik kan het ook verkeerd hebben begrepen.
quote:
Ze zal het je morgen later vandaag vast vergeven en anders is ze het wel vergeten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit te weinig diepgang in. Ik ga als compromis om Snow niet geheel teleur te stellen voor...
[..]
I know, I knowquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ach ik heb ook heel wat jaren alleen door gebracht. Je vind wel iemand
!
eh watquote:
Om 0:30 al dusdanig dronken zijn en je dan toch nog even op FOK! laten zien.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze zal het je morgen later vandaag vast vergeven en anders is ze het wel vergeten.
Dit zou zo over mij kunnen gaanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om 0:30 al dusdanig dronken zijn en je dan toch nog even op FOK! laten zien.
Wat een gepassioneerde FOK! vriendschap.
Haha.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om 0:30 al dusdanig dronken zijn en je dan toch nog even op FOK! laten zien.
Wat een gepassioneerde FOK! vriendschap.
Die FOK! inner circle heb ik nog niet weten te bereiken nee.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha.En dan mis je nog al haar prachtige foto's en spraakberichten.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha.En dan mis je nog al haar prachtige foto's en spraakberichten.
Ja die 'mis' jij dus ook.quote:
Waarin hij zingt?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die FOK! inner circle heb ik nog niet weten te bereiken nee.
Behalve Rodawa zijn filmpjes dan
Op een zeer sensuele wijze welteverstaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja die 'mis' jij dus ook.
[..]
Waarin hij zingt?Daar heb ik namelijk verhalen over gehoord.
Dat is dan voor mij een inner circle om nog te bereiken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op een zeer sensuele wijze welteverstaan.
Dan te bedenken dat ik er gister achterkwam dat wij ons vrijwel dagelijks door dezelfde stad voortbewegen
Zou na Tjacka mijn tweede toevallige meet zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is dan voor mij een inner circle om nog te bereiken.
Dat kan bijna geen toeval zijn.Wie weet wat het lot nog doet zodat jullie elkaar kunnen ontmoeten of dat jullie elkaar toevallig tegenkomen.
Haha, toevallig is zo erg nog niet, toch?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou na Tjacka mijn tweede toevallige meet zijn
maar ik ben goed op weg. Tot 2 maanden terug wist niemand op FOK! na een carriere van 7 jaar meer dan mijn woonplaats, dat is nu wel iets anders
Ik vind je zeer goed bezig en je komt tot aanmerking tot promotie binnen het team.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou na Tjacka mijn tweede toevallige meet zijn
maar ik ben goed op weg. Tot 2 maanden terug wist niemand op FOK! na een carriere van 7 jaar meer dan mijn woonplaats, dat is nu wel iets anders
Zoiets. Enige waar ik terughouden mee ben is het direct en openbaar posten van een foto. Ik zit er niet echt op te wachten dat mensen mij buiten FOK! herkennen als Littlerabbitquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha, toevallig is zo erg nog niet, toch?
Goed bezigEn wat heeft die verandering veroorzaakt?
grtd? tc? stalkers?
Dat modschap kan niet lang meer uitblijven. Alba voor iedereen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind je zeer goed bezig en je komt tot aanmerking tot promotie binnen het team.
Mensen diequote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:20 schreef Bitterlemon het volgende:
Mensen die niet de eckte inner circle.
True. Dat lijkt mij ook niet tof. Vooral omdat veel mensen vergeten hoeveel mensen er mee (kunnen) lezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoiets. Enige waar ik terughouden mee ben is het direct en openbaar posten van een foto. Ik zit er niet echt op te wachten dat mensen mij buiten FOK! herkennen als Littlerabbit![]()
[..]
Dat modschap kan niet lang meer uitblijven. Alba voor iedereen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:20 schreef Bitterlemon het volgende:
Mensen die niet de eckte inner circle.
Lurken in een SC is een raar idee. Beetje gesprekken van mensen mee lezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die
[..]
True. Dat lijkt mij ook niet tof. Vooral omdat veel mensen vergeten hoeveel mensen er mee (kunnen) lezen.
Ik vraag me af wie er buiten FOK! de moeite zouden nemen welke SC dan ook mee te lezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die
[..]
True. Dat lijkt mij ook niet tof. Vooral omdat veel mensen vergeten hoeveel mensen er mee (kunnen) lezen.
Al geloof ik dat mensen mijn uitgetypte onzin wel zouden inzien als onzin overigens. Ze zullen zich wellicht wel afvragen waarom ik in vredesnaam bijna 80k posts op een forum hebquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die
[..]
Sowieso ook niet geregistreerden. En dan vergeet ik die lui zoals die gasten van bijv. 3fm die wel eens users pmden voor het een en ander.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lurken in een SC is een raar idee. Beetje gesprekken van mensen mee lezen.
Ja, jij ja.
Ik mag jou niet.
Boeler
Aldus de man die gesprekken terugleest van soms wel honderden jaren terug.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er buiten FOK! de moeite zouden nemen welke SC dan ook mee te lezen.
alleen van GGMM hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de man die gesprekken terugleest van soms wel honderden jaren terug.
Hypocriet.
Toen je klaar met typen was vroeg jij jezelf toen niet even af waar je mee bezig was?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
alleen van GGMM hoor.
En op de een of andere manier proberen mensen mij de laatste dagen nog een speech over hypocrisie te ontlokken, ik geloof dat o ik het er naar gemaakt heb.
Haha wel heel willekeurig.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al geloof ik dat mensen mijn uitgetypte onzin wel zouden inzien als onzin overigens. Ze zullen zich wellicht wel afvragen waarom ik in vredesnaam bijna 80k posts op een forum heb![]()
Nog wat leuks op de planning dit weekend verder, om er maar iets totaal willekeurigs in te gooien?
Je moet niet te lang blijven hangen bij een dusdanig onderwerp. Straks ga je je FOK!-bestaan nog echt analyseren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha wel heel willekeurig.Ik heb morgenavond een netwerkevent ivm internationaal vrouwendag en via het bedrijf waar ik werk ken ik wat mensen die daar aanwezig zijn. Geen wilde drankverhalen ofzo, want er moet voldaan worden aan een etiquette etc.
(Ik ben geen feministe ofzo btw.
)
En jij?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:36 schreef richolio het volgende:
Het scherm van mijn mobiel ligt in duizend stukjes en mijn leren jasje is kapotAllemaal omdat ik een keer ben gevallen. Kutzooi.
De diepere boodschap achter mijn post was dat degenen die ellenlange verhalen typen niet altijd per se ook zinnige dingen zeggen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen je klaar met typen was vroeg jij jezelf toen niet even af waar je mee bezig was?
Wel een sterk betoog overigens.
Gewoon netwerken inderdaad, verder geen idee aangezien ik het event verder niet echt ken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje netwerken gewoon?
En ik ga morgen naar paar bands kijken, erg kleinschalig maar wel gezellig![]()
En je moet niet te lang blijven hangen bij een dusdanig onderwerp. Straks ga je je FOK!-bestaan nog echt analyseren
Ja echt klote manquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga stoppen met mijn posts te verbeteren. Ik geef gewoon maar toe aan de ietwat aangeschotenheid.
[..]Dat is wel heel kut.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:36 schreef richolio het volgende:
Het scherm van mijn mobiel ligt in duizend stukjes en mijn leren jasje is kapotAllemaal omdat ik een keer ben gevallen. Kutzooi.
Zoiets. Weinig hoogstaand verder ook maar wel een legitieme reden opnieuw aan het bier te gaan met vriendenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon netwerken inderdaad, verder geen idee aangezien ik het event verder niet echt ken.
Ah tof! Is dat in een kroeg bij je in de buurt ofzo? In de stad waar ik woon was er in een cafe op vrijdagavond altijd de mogelijkheid voor allerlei kleine bandjes om wat te laten horen. Best tof.
Dat wordt dan te diep en beetje deprimerend ben ik bang.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De diepere boodschap achter mijn post was dat degenen die ellenlange verhalen typen niet altijd per se ook zinnige dingen zeggen.
Deze.diepzinnige laag kwam er alleen niet helemaal uit omdat ik zelf toevallig wel alineas lang hele scherpe teksten had.
Als je een nacht eindigt op FOK! kan het zelden heel spannend zijn geweestquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn scherm was eens kapot gevallen op vliegveld van Praag toen ik te horen kreeg dat de vliegtuigmaatschappij mijn ticketd verkeerd geboekt hadden en ik niet mee terug kon(Ik liet hem vallen van de schrik
)
Ach, prima tochquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je een nacht eindigt op FOK! kan het zelden heel spannend zijn geweest
Maar gaat wel prima hoor. Beetje muziek luisteren, niks mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |