True, zit wat in.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... als de afweging een dag FOK!ken is dan ben je gewoon een lul als je niet blijft.
En wat zondeDan zet ik maar op om daarna het nieuwe album van Behemoth een tweede keer te luisteren.
Goede overgang wel
Zit te weinig diepgang in. Ik ga als compromis om Snow niet geheel teleur te stellen voor...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True, zit wat in.
Ik heb een dronken reactie ontvangen. Ik gok dat ze op
doelde, maar ik kan het ook verkeerd hebben begrepen.
quote:
Ze zal het je morgen later vandaag vast vergeven en anders is ze het wel vergeten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit te weinig diepgang in. Ik ga als compromis om Snow niet geheel teleur te stellen voor...
[..]
I know, I knowquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ach ik heb ook heel wat jaren alleen door gebracht. Je vind wel iemand
!
eh watquote:
Om 0:30 al dusdanig dronken zijn en je dan toch nog even op FOK! laten zien.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze zal het je morgen later vandaag vast vergeven en anders is ze het wel vergeten.
Dit zou zo over mij kunnen gaanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om 0:30 al dusdanig dronken zijn en je dan toch nog even op FOK! laten zien.
Wat een gepassioneerde FOK! vriendschap.
Haha.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om 0:30 al dusdanig dronken zijn en je dan toch nog even op FOK! laten zien.
Wat een gepassioneerde FOK! vriendschap.
Die FOK! inner circle heb ik nog niet weten te bereiken nee.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha.En dan mis je nog al haar prachtige foto's en spraakberichten.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha.En dan mis je nog al haar prachtige foto's en spraakberichten.
Ja die 'mis' jij dus ook.quote:
Waarin hij zingt?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die FOK! inner circle heb ik nog niet weten te bereiken nee.
Behalve Rodawa zijn filmpjes dan
Op een zeer sensuele wijze welteverstaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja die 'mis' jij dus ook.
[..]
Waarin hij zingt?Daar heb ik namelijk verhalen over gehoord.
Dat is dan voor mij een inner circle om nog te bereiken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op een zeer sensuele wijze welteverstaan.
Dan te bedenken dat ik er gister achterkwam dat wij ons vrijwel dagelijks door dezelfde stad voortbewegen
Zou na Tjacka mijn tweede toevallige meet zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is dan voor mij een inner circle om nog te bereiken.
Dat kan bijna geen toeval zijn.Wie weet wat het lot nog doet zodat jullie elkaar kunnen ontmoeten of dat jullie elkaar toevallig tegenkomen.
Haha, toevallig is zo erg nog niet, toch?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou na Tjacka mijn tweede toevallige meet zijn
maar ik ben goed op weg. Tot 2 maanden terug wist niemand op FOK! na een carriere van 7 jaar meer dan mijn woonplaats, dat is nu wel iets anders
Ik vind je zeer goed bezig en je komt tot aanmerking tot promotie binnen het team.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou na Tjacka mijn tweede toevallige meet zijn
maar ik ben goed op weg. Tot 2 maanden terug wist niemand op FOK! na een carriere van 7 jaar meer dan mijn woonplaats, dat is nu wel iets anders
Zoiets. Enige waar ik terughouden mee ben is het direct en openbaar posten van een foto. Ik zit er niet echt op te wachten dat mensen mij buiten FOK! herkennen als Littlerabbitquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha, toevallig is zo erg nog niet, toch?
Goed bezigEn wat heeft die verandering veroorzaakt?
grtd? tc? stalkers?
Dat modschap kan niet lang meer uitblijven. Alba voor iedereen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind je zeer goed bezig en je komt tot aanmerking tot promotie binnen het team.
Mensen diequote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:20 schreef Bitterlemon het volgende:
Mensen die niet de eckte inner circle.
True. Dat lijkt mij ook niet tof. Vooral omdat veel mensen vergeten hoeveel mensen er mee (kunnen) lezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoiets. Enige waar ik terughouden mee ben is het direct en openbaar posten van een foto. Ik zit er niet echt op te wachten dat mensen mij buiten FOK! herkennen als Littlerabbit![]()
[..]
Dat modschap kan niet lang meer uitblijven. Alba voor iedereen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:20 schreef Bitterlemon het volgende:
Mensen die niet de eckte inner circle.
Lurken in een SC is een raar idee. Beetje gesprekken van mensen mee lezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die
[..]
True. Dat lijkt mij ook niet tof. Vooral omdat veel mensen vergeten hoeveel mensen er mee (kunnen) lezen.
Ik vraag me af wie er buiten FOK! de moeite zouden nemen welke SC dan ook mee te lezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die
[..]
True. Dat lijkt mij ook niet tof. Vooral omdat veel mensen vergeten hoeveel mensen er mee (kunnen) lezen.
Al geloof ik dat mensen mijn uitgetypte onzin wel zouden inzien als onzin overigens. Ze zullen zich wellicht wel afvragen waarom ik in vredesnaam bijna 80k posts op een forum hebquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |