True, zit wat in.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... als de afweging een dag FOK!ken is dan ben je gewoon een lul als je niet blijft.
En wat zondeDan zet ik maar op om daarna het nieuwe album van Behemoth een tweede keer te luisteren.
Goede overgang wel
Zit te weinig diepgang in. Ik ga als compromis om Snow niet geheel teleur te stellen voor...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True, zit wat in.
Ik heb een dronken reactie ontvangen. Ik gok dat ze op
doelde, maar ik kan het ook verkeerd hebben begrepen.
quote:
Ze zal het je morgen later vandaag vast vergeven en anders is ze het wel vergeten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit te weinig diepgang in. Ik ga als compromis om Snow niet geheel teleur te stellen voor...
[..]
I know, I knowquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ach ik heb ook heel wat jaren alleen door gebracht. Je vind wel iemand
!
eh watquote:
Om 0:30 al dusdanig dronken zijn en je dan toch nog even op FOK! laten zien.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze zal het je morgen later vandaag vast vergeven en anders is ze het wel vergeten.
Dit zou zo over mij kunnen gaanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om 0:30 al dusdanig dronken zijn en je dan toch nog even op FOK! laten zien.
Wat een gepassioneerde FOK! vriendschap.
Haha.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om 0:30 al dusdanig dronken zijn en je dan toch nog even op FOK! laten zien.
Wat een gepassioneerde FOK! vriendschap.
Die FOK! inner circle heb ik nog niet weten te bereiken nee.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha.En dan mis je nog al haar prachtige foto's en spraakberichten.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha.En dan mis je nog al haar prachtige foto's en spraakberichten.
Ja die 'mis' jij dus ook.quote:
Waarin hij zingt?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die FOK! inner circle heb ik nog niet weten te bereiken nee.
Behalve Rodawa zijn filmpjes dan
Op een zeer sensuele wijze welteverstaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja die 'mis' jij dus ook.
[..]
Waarin hij zingt?Daar heb ik namelijk verhalen over gehoord.
Dat is dan voor mij een inner circle om nog te bereiken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op een zeer sensuele wijze welteverstaan.
Dan te bedenken dat ik er gister achterkwam dat wij ons vrijwel dagelijks door dezelfde stad voortbewegen
Zou na Tjacka mijn tweede toevallige meet zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is dan voor mij een inner circle om nog te bereiken.
Dat kan bijna geen toeval zijn.Wie weet wat het lot nog doet zodat jullie elkaar kunnen ontmoeten of dat jullie elkaar toevallig tegenkomen.
Haha, toevallig is zo erg nog niet, toch?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou na Tjacka mijn tweede toevallige meet zijn
maar ik ben goed op weg. Tot 2 maanden terug wist niemand op FOK! na een carriere van 7 jaar meer dan mijn woonplaats, dat is nu wel iets anders
Ik vind je zeer goed bezig en je komt tot aanmerking tot promotie binnen het team.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou na Tjacka mijn tweede toevallige meet zijn
maar ik ben goed op weg. Tot 2 maanden terug wist niemand op FOK! na een carriere van 7 jaar meer dan mijn woonplaats, dat is nu wel iets anders
Zoiets. Enige waar ik terughouden mee ben is het direct en openbaar posten van een foto. Ik zit er niet echt op te wachten dat mensen mij buiten FOK! herkennen als Littlerabbitquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha, toevallig is zo erg nog niet, toch?
Goed bezigEn wat heeft die verandering veroorzaakt?
grtd? tc? stalkers?
Dat modschap kan niet lang meer uitblijven. Alba voor iedereen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind je zeer goed bezig en je komt tot aanmerking tot promotie binnen het team.
Mensen diequote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:20 schreef Bitterlemon het volgende:
Mensen die niet de eckte inner circle.
True. Dat lijkt mij ook niet tof. Vooral omdat veel mensen vergeten hoeveel mensen er mee (kunnen) lezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoiets. Enige waar ik terughouden mee ben is het direct en openbaar posten van een foto. Ik zit er niet echt op te wachten dat mensen mij buiten FOK! herkennen als Littlerabbit![]()
[..]
Dat modschap kan niet lang meer uitblijven. Alba voor iedereen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:20 schreef Bitterlemon het volgende:
Mensen die niet de eckte inner circle.
Lurken in een SC is een raar idee. Beetje gesprekken van mensen mee lezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die
[..]
True. Dat lijkt mij ook niet tof. Vooral omdat veel mensen vergeten hoeveel mensen er mee (kunnen) lezen.
Ik vraag me af wie er buiten FOK! de moeite zouden nemen welke SC dan ook mee te lezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die
[..]
True. Dat lijkt mij ook niet tof. Vooral omdat veel mensen vergeten hoeveel mensen er mee (kunnen) lezen.
Al geloof ik dat mensen mijn uitgetypte onzin wel zouden inzien als onzin overigens. Ze zullen zich wellicht wel afvragen waarom ik in vredesnaam bijna 80k posts op een forum hebquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die
[..]
Sowieso ook niet geregistreerden. En dan vergeet ik die lui zoals die gasten van bijv. 3fm die wel eens users pmden voor het een en ander.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lurken in een SC is een raar idee. Beetje gesprekken van mensen mee lezen.
Ja, jij ja.
Ik mag jou niet.
Boeler
Aldus de man die gesprekken terugleest van soms wel honderden jaren terug.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er buiten FOK! de moeite zouden nemen welke SC dan ook mee te lezen.
alleen van GGMM hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de man die gesprekken terugleest van soms wel honderden jaren terug.
Hypocriet.
Toen je klaar met typen was vroeg jij jezelf toen niet even af waar je mee bezig was?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
alleen van GGMM hoor.
En op de een of andere manier proberen mensen mij de laatste dagen nog een speech over hypocrisie te ontlokken, ik geloof dat o ik het er naar gemaakt heb.
Haha wel heel willekeurig.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al geloof ik dat mensen mijn uitgetypte onzin wel zouden inzien als onzin overigens. Ze zullen zich wellicht wel afvragen waarom ik in vredesnaam bijna 80k posts op een forum heb![]()
Nog wat leuks op de planning dit weekend verder, om er maar iets totaal willekeurigs in te gooien?
Je moet niet te lang blijven hangen bij een dusdanig onderwerp. Straks ga je je FOK!-bestaan nog echt analyseren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha wel heel willekeurig.Ik heb morgenavond een netwerkevent ivm internationaal vrouwendag en via het bedrijf waar ik werk ken ik wat mensen die daar aanwezig zijn. Geen wilde drankverhalen ofzo, want er moet voldaan worden aan een etiquette etc.
(Ik ben geen feministe ofzo btw.
)
En jij?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:36 schreef richolio het volgende:
Het scherm van mijn mobiel ligt in duizend stukjes en mijn leren jasje is kapotAllemaal omdat ik een keer ben gevallen. Kutzooi.
De diepere boodschap achter mijn post was dat degenen die ellenlange verhalen typen niet altijd per se ook zinnige dingen zeggen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen je klaar met typen was vroeg jij jezelf toen niet even af waar je mee bezig was?
Wel een sterk betoog overigens.
Gewoon netwerken inderdaad, verder geen idee aangezien ik het event verder niet echt ken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje netwerken gewoon?
En ik ga morgen naar paar bands kijken, erg kleinschalig maar wel gezellig![]()
En je moet niet te lang blijven hangen bij een dusdanig onderwerp. Straks ga je je FOK!-bestaan nog echt analyseren
Ja echt klote manquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga stoppen met mijn posts te verbeteren. Ik geef gewoon maar toe aan de ietwat aangeschotenheid.
[..]Dat is wel heel kut.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:36 schreef richolio het volgende:
Het scherm van mijn mobiel ligt in duizend stukjes en mijn leren jasje is kapotAllemaal omdat ik een keer ben gevallen. Kutzooi.
Zoiets. Weinig hoogstaand verder ook maar wel een legitieme reden opnieuw aan het bier te gaan met vriendenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon netwerken inderdaad, verder geen idee aangezien ik het event verder niet echt ken.
Ah tof! Is dat in een kroeg bij je in de buurt ofzo? In de stad waar ik woon was er in een cafe op vrijdagavond altijd de mogelijkheid voor allerlei kleine bandjes om wat te laten horen. Best tof.
Dat wordt dan te diep en beetje deprimerend ben ik bang.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De diepere boodschap achter mijn post was dat degenen die ellenlange verhalen typen niet altijd per se ook zinnige dingen zeggen.
Deze.diepzinnige laag kwam er alleen niet helemaal uit omdat ik zelf toevallig wel alineas lang hele scherpe teksten had.
Als je een nacht eindigt op FOK! kan het zelden heel spannend zijn geweestquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn scherm was eens kapot gevallen op vliegveld van Praag toen ik te horen kreeg dat de vliegtuigmaatschappij mijn ticketd verkeerd geboekt hadden en ik niet mee terug kon(Ik liet hem vallen van de schrik
)
Ach, prima tochquote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je een nacht eindigt op FOK! kan het zelden heel spannend zijn geweest
Maar gaat wel prima hoor. Beetje muziek luisteren, niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |