Ik wordt sowieso best liefdevol van blowenquote:
Ik knuffel altijd stonedquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt sowieso best liefdevol van blowenWil nog een keer stoned knuffelen. Ooit.
Ik mis iemand om mee te knuffelenquote:
Nope. Ik heb mijn jointje bijna op, dan ga ik even in de woonkamer kijkenquote:
Je rechterhand.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik mis iemand om mee te knuffelen
Ik ben net van 14:00 tot 23:00 op mijn oma haar verjaardag geweest. Ik ben momenteel geestelijk als een dood vogeltje, laat staan dat ik mij ergens druk om maak.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:17 schreef Flippiee het volgende:
Waar we ons druk om maken om ~~~~00.16 uur.
Ik ook, dus ik ga zo even naar de woonkamerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik mis iemand om mee te knuffelen
Gaat niet zo lekkerquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook, dus ik ga zo even naar de woonkamer
Eeeeeeen ik ben jaloersquote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is niet grappigMaar wel chill. Knuffelen
Jeetje dat is lang. En wat lief dat je zolang bij je oma blijft. (compliment alles)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben net van 14:00 tot 23:00 op mijn oma haar verjaardag geweest. Ik ben momenteel geestelijk als een dood vogeltje, laat staan dat ik mij ergens druk om maak.
Wie post er een leuk nummer?
Ja, dankje voor de tipquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, dankje voor de tipNog niet aan gedacht
Ach ja... als de afweging een dag FOK!ken is dan ben je gewoon een lul als je niet blijft.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jeetje dat is lang. En wat lief dat je zolang bij je oma blijft. (compliment alles)
Als Snow reageerde op WA, dan had ik haar favo Nicki Minaj nummer gepost, maar helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |