quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:59 schreef Paxcon het volgende:
Die zijn zeker allemaal door scientists gemaakt? Want als ik mijn mening over scientists mag geven wordt het
[ afbeelding ]
Dan doe je het niet hequote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:02 schreef Rezania het volgende:
Morgen om 7 uur op, maar heb helemaal geen zin om vroeg te gaan slapen.
Nee, want dan zie je de laboratoria niet.quote:
Op je 20ste niet weten wanneer je voldoende moet slapen en wanneer niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan doe je het niet he
Je bent 20 ofzo, jouw leven
Ja hoe moet ik die labotaria dan zienquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want dan zie je de laboratoria niet.
[..]
Op je 20ste niet weten wanneer je voldoende moet slapen en wanneer niet.
Ik kan vast wel wat regelen als je het een keer wil zien.quote:
Kan niet, ouderdag is van half 10 tot half 5.quote:Gewoon s middags bijslapen
Nou hoeft niet hoor, wordt nogal awkward als ik daar zo bij sta terwijl ik er toch geen kut van snapquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan vast wel wat regelen als je het een keer wil zien.
[..]
Kan niet, ouderdag is van half 10 tot half 5.
Doen wij ook, maar we zijn voornamelijk bezig met het muteren en kweken van bacteriën. Dus we liggen niet de hele dag op de bank.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou hoeft niet hoor, wordt nogal awkward als ik daar zo bij sta terwijl ik er toch geen kut van snap
Maar ik vond bij bio dat door zo'n microscoop kijken wel vet, je ziet echt bijzondere dingen
Ja dat is heel saai geloof ikquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doen wij ook, maar we zijn voornamelijk bezig met het muteren en kweken van bacteriën. Dus we liggen niet de hele dag op de bank.
Nee, want je mag ook pipetteren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat is heel saai geloof ik
Dan zet je zo'n buisje in een ronddraaiend apparaat en kun je verder chillen omdat het apparaat alles doet
Mijn aandacht heb jequote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:13 schreef Paxcon het volgende:
Etsu is gelukkig verjaagd door dit inhoudelijke, te lastige gesprek
die resultaten kun je ook wel uit boeken plukken, of claimen jullie iets nieuws te doen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want je mag ook pipetteren.![]()
Mja, labwerk mocht wel leuker zijn, maar die resultaten joh.
VA > Etsuquote:
Jongen, de hele experimentele wetenschap is juist gebaseerd op het feit dat je resultaten kan reproduceren. Nee, we doen niks nieuws, we zijn dan ook nog maar studenten, maar het is wel belangrijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die resultaten kun je ook wel uit boeken plukken, of claimen jullie iets nieuws te doen?
[..]
VA > Etsu
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die resultaten kun je ook wel uit boeken plukken, of claimen jullie iets nieuws te doen?
[..]
VA > Etsu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |