ff toestemming vragen.quote:
Bij sommige dingen moet je wel een sterke maag hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:43 schreef OProg het volgende:
[..]
ff toestemming vragen.
De verbazing van dat ene topic is het waard.
Ik dacht dat ik alles wel zo'n beetje gezien had.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij sommige dingen moet je wel een sterke maag hebben.
Bij F&F is een keer per ongeluk een goatse voorbij gekomenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij sommige dingen moet je wel een sterke maag hebben.
Zo wanhopig ben je toch niet?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
Mijn laptop kan het ook amper aan, dat topic is nog steeds aan het laden, de vorige dan, de nieuwe heeft maar een paar posts.
Nou als ik wanhopig was en dat topic zag was ik opeens niet meer wanhopig dat kan ik je verzekerenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:48 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zo wanhopig ben je toch niet?
Fok!peners
Zwarte Piet, niet te vertrouwen die gasten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:52 schreef Specularium het volgende:
Waarom staat er een stelende neger op dat bord?
omdat kipetende negers niet op de foto willenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:52 schreef Specularium het volgende:
Waarom staat er een stelende neger op dat bord?
Pics van jou met een meloen dan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat kipetende negers niet op de foto willen
Geen idee wat je bedoelt man. Iemand die een meloen eet is gewoon fokking hot.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:56 schreef sp3c het volgende:
nou ik weet wat voor foto's jij wil zien en met een meloen moet je dat gewoon niet willen
Die van tjaptjoep zekerquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:58 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij zag ik dat plaatje met die basketbal voor het eerst.
Echt wel man. Loopt zo het sap van je kin en zo, is gewoon sexy, maar dat zul jij wel niet snappen.quote:
Kwijlende mongolen zijn daarom ook altijd zeer opwindend.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt wel man. Loopt zo het sap van je kin en zo, is gewoon sexy, maar dat zul jij wel niet snappen.
Lekker nat!quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt wel man. Loopt zo het sap van je kin en zo, is gewoon sexy, maar dat zul jij wel niet snappen.
Pffff jij snapt het ook al niet. Vrouwen die een perzik eten zijn toch ook sexy? Tenminste dat heb ik weleens gehoord.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kwijlende mongolen zijn daarom ook altijd zeer opwindend.
Eating peachesquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Pffff jij snapt het ook al niet. Vrouwen die een perzik eten zijn toch ook sexy? Tenminste dat heb ik weleens gehoord.
Is dat nu een metafoor? Of heb je het echt over een perzik.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Eating peachesI can eat a peach for hours.
Google maarquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat nu een metafoor? Of heb je het echt over een perzik.
Goh je hebt er wel werk van gemaakt he?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:07 schreef sp3c het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jezus zeg, sterkte.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
Kut, mijn laptop is opeens supertraag. Hopelijk gaat hij niet kapot, toen ik hem aanzette piepte hij al zo raar ook.
Heb nog wel een netbook maar die typt niet zo lekker en die kan ik niet aan mijn tv hangen. Tenminste, kan misschien wel maar dan moet ik eerst een converter of zo kopen.quote:
Wow oldskool!quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:26 schreef Specularium het volgende:
256 mb ram hier bitches.
2 vensters openen en alles loopt vast,.
slaat eigenlijk nergens op, ik moest zelf niet lachenquote:
Niet eens een klein giecheltje? Dan was het wel een hele grote faal man.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
slaat eigenlijk nergens op, ik moest zelf niet lachen
iets met tetten ofzo maar mweh ... rare miss
Know that feel bro.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:43 schreef Modus het volgende:
Ahja. Volgens een PC boer hier bestaat de kans dat je straks niet meer kan internetbankieren als je nog XP draait, dat je bank dat gewoon niet meer accepteert ivm veiligheidsrisico. Als dat zo zou zijn, dan moet ik gaan upgraden, denk alleen dat mijn systeem al geen Win7 kan hebben, laat staan 8/8.1.
Als ik dan alleen maar wat geheugen hoef bij te prikken, waarom niet.
ok dus ik kom eraan, je slaat me neer, raapt me op aait me over me wangetjes en neemt me mee naar huis ?quote:
en dan ? breng je me terug naar de bus ofzoquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja dan neem ik je mee naar huis en dan krijg je nog wat klappen van waaghals.
Lekker laf, 2 tegen 1.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja dan neem ik je mee naar huis en dan krijg je nog wat klappen van waaghals.
Nou dat klinkt wel heel verdrietigquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:06 schreef arjan1112 het volgende:
Bont en blauw vervolg ik totaal depressief mijn weg , ondertussen uitgelachen door buurtmeisjes, met mijn hoofd tussen mijn schouders, bereik ik het busstation waar een vrouwelijke chauffeur me weigert mee te nemen omdat ik 10 cent te weinig bij me heb, ik besluit te gaan liften...
Vele uren later zit ik in een vrachtwagen die zich langzaam voortbeweegt richting het noorden
Moet ik door gaan ?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou dat klinkt wel heel verdrietig
Vertel eens over de spannende avonturen met de chauffeur in de cabine.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:18 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Moet ik door gaan ?
Welke kant op ? Nog erger of dat het goed komt ?
Ja, kon alleen niet reageren in de jouwe.quote:
Ja!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen ja. Zondag 17 graden
Naja, ik hou wel van sneeuw en kou en dat heb ik dit jaar een beetje gemist. Nu hoeft het ook allemaal niet meer.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!Ik ga denk ik weer eens skaten, zin in. Maar jij lijkt het minder leuk te vinden?
Ijskonijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Naja, ik hou wel van sneeuw en kou en dat heb ik dit jaar een beetje gemist. Nu hoeft het ook allemaal niet meer.
Yarrak.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat spreken jullie in Rotterdam, Tem?
Vond het wel meevallen eigenlijk, zodra je zuid uit bent en over de Zwaan gaat en de Coolsingel bereikt dan is het toch een baken van enigszins roomblank beschaafd Nederland.quote:
Welk cubaanse tentje?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je al eens bij dat cubaanse tentje gegeten?
Ja dat snap ik, maar welke? Die ene waar een keer een meet was?quote:
Geen idee waar een meet in Brussel was. Ik ben er eens gaan eten toen ik naar een concert van New Order ging.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar welke? Die ene waar een keer een meet was?
Okee, weet je hoe het heette dan, of waar het zit?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen idee waar een meet in Brussel was. Ik ben er eens gaan eten toen ik naar een concert van New Order ging.
In Brussel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, weet je hoe het heette dan, of waar het zit?
Deze volgens mij.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee, weet je hoe het heette dan, of waar het zit?
Bejaarde.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:49 schreef Tem het volgende:
Ik ben er eens gaan eten toen ik naar een concert van New Order ging.
Was het maar zo'n feest. Ik zou ze graag hebben willen zien optreden, net als The Smiths. Maar het is allemaal net voor mijn tijd. Morrissey ben ik wel gaan kijken een paar jaar geleden en The Cure had ik ook graag in hun beginjaren willen zien.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bejaarde.
Nog even en je gaat vertellen dat je concerten van Joy Division hebt gezien.
JD heb ik helaas ook nooit live gezien. The Cure wel btw, maar dat viel mij behoorlijk tegen destijds.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Ik zou ze graag hebben willen zien optreden, net als The Smiths. Maar het is allemaal net na mijn tijd. Morrissey ben ik wel gaan kijken een paar jaar geleden en The Cure had ik ook graag in hun beginjaren willen zien.
Yup en als je van dat genre houdt moet je ook eens deze kijken, die vond ik eigenlijk beter dan de film van Corbijn. Ik heb wat boeken over Ian Curtis in de boekenkast staan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
JD heb ik helaas ook nooit live gezien. The Cure wel btw, maar dat viel mij behoorlijk tegen destijds.
Heb je die film/docu over Ian Curtis ooit gezien? (gemaakt door Anton Corbijn?)
Lol....zie mijn edit in de vorige post.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Yup en als je van dat genre houdt moet je ook eens deze kijken, die vond ik eigenlijk bete dan de film van Corbijn. Ik heb wat boeken over Ian Curtis in de boekenkast staan.
Staat daar nog een nadere toelichting in waarom hij een conservative was en Thatcher steunde?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:47 schreef Tem het volgende: Ik heb wat boeken over Ian Curtis in de boekenkast staan.
Nog wel honderden bands.quote:
Ik heb Touching from a Distance en Torn apart. Die eerste is geschreven door z'n vrouw en gaat meer over hun relatie. Het is alweer een paar jaar geleden dat ik ze gelezen heb en kan me niet die politieke verantwoording herinneren. Ik zal eens kijken of ik wat kan vinden in die boeken daarover.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Staat daar nog een nadere toelichting in waarom hij een conservative was en Thatcher steunde?
Wat ik begrepen had was het meer anti-labour dan pro-Thatcher, maar als je meer details hebt, dan ben ik benieuwd!
Gewoon darten kijkenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:28 schreef Specularium het volgende:
De deal ziet er nu al razend kut uit.
Mjah, de dame van het hotel heeft van mij ook een fles wijn gekregen + 2 repen chocolade.quote:Thank you so so much for your review about our hotel, we hope see you soon again in Hotel Cervantes Alicante. Thank you very much.
Ben benieuwd. Meestal zijn "dat soort musici" meestal niet echt conservatief, maar je hebt een paar uitzonderingen zoals Curtis dus en gasten als Johnny Ramone, Ted Nugent en die zanger van dat vreselijke Spandau Ballet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb Touching from a Distance en Torn apart. Die eerste is geschreven door z'n vrouw en gaat meer over hun relatie. Het is alweer een paar jaar geleden dat ik ze gelezen heb en kan me niet die politieke verantwoording herinneren. Ik zal eens kijken of ik wat kan vinden in die boeken daarover.
Ja ik heb dat ook gekeken. Mja was wel aardig eigenlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:28 schreef Specularium het volgende:
De deal ziet er nu al razend kut uit.
Ik vond die hoofdrolspeelster wel lekker.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:06 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ja ik heb dat ook gekeken. Mja was wel aardig eigenlijk
Dacht wel gelijk dat SBS6 de VARA gaat aanklagen om dat partij logo
Zuurquote:Op zondag 9 maart 2014 00:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet ie hier in deze reeks wel goed gevonden worden.
Niveau Killer Klowns From Outerspace?quote:
Beetje net als bij Blair witch.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:27 schreef arjan1112 het volgende:
schokkerige camera, film is gemaakt met 1 camera lijkt het
Maar daar moest het dan amateurgefilm lijken.quote:
Wat dacht je dan? Dat ik zulke waanzin verzin?quote:
Hier als een soort reportage.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar daar moest het dan amateurgefilm lijken.
Hoi Ferdoquote:Op zondag 9 maart 2014 00:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar daar moest het dan amateurgefilm lijken.
Hoi Whis!quote:
Ik leef nog...dus blijkbaar wel, ja.quote:
Jawel johquote:Op zondag 9 maart 2014 00:40 schreef Ferdo het volgende:
Niet iedereen mag Whis tegen Whiskers zeggen?
Wat voor afkortingen dan? W2009? Wiske?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel joh
Ik heb alleen een lichte hekel aan sommige afkortingen en sommige mensen die die gebruiken
Ja, als ik dat ga zeggen gaat iedereen die alsnog gebruikenquote:
Ik niet hoor.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, als ik dat ga zeggen gaat iedereen die alsnog gebruiken
Ik dm het je wel eensquote:Op zondag 9 maart 2014 00:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik niet hoor.
Dus je kunt het gerust kwijt.
Hoe vaak ben jij al genomineerd dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:50 schreef Tem het volgende:
Precies, gewoon een bijl op die ouwe d'r knar.
Zo erg kan het in elk geval toch niet zijn.quote:
Dat was een andere, sukkelarium.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Penerage.
Dit had je gisteren al gepost en toen reageerde er ook niemand.
Nu heeft hij meer succes!quote:Op zondag 9 maart 2014 00:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Penerage.
Nooit speculum-grapjes naar je hoofd gehad nog?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Penerage.
Ridder peunage is gewoon tofquote:
Uiteraard, maar blijkbaar vinden mensen speculaas leuker.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nooit speculum-grapjes naar je hoofd gehad nog?
Ja, dat snap ik welquote:Op zondag 9 maart 2014 00:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uiteraard, maar blijkbaar vinden mensen speculaas leuker.
Is Almere niet he?? En jij woont (woonde?) in Rotjeknor nota benequote:
dit ben jij toch ?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Adriaan, waar heb je het nou weer over?
Ben je z'n fuckbuddy?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is Almere niet he?? En jij woont (woonde?) in Rotjeknor nota bene
Nope. Zelfs nooit speeksel uitgewisseldquote:
Mocht je willen lelijke Irakeesquote:
Owh? Nou als jij dat denkt..quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 01:03 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
helaas niet want die gozer is geniaal
Wie is die bijna tandeloze idioot dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 01:03 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
helaas niet want die gozer is geniaal
Zeer verhelderend. NOT.quote:
Camping PowNed: een zesdelige reality-serie over Nederlandse gezinnen die het er even lekker van proberen te nemen op de Franse camping.quote:
preciesquote:Op zondag 9 maart 2014 01:09 schreef Specularium het volgende:
Rene was wel een beetje een baas.
's Ochtends met je half bezopen kop op de fiets in de sloot flikkeren maar wel terugkomen met boodschhappen.
Ja maar hij werkte wel met zijn kater. Ik mocht hem wel.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:09 schreef Specularium het volgende:
Rene was wel een beetje een baas.
's Ochtends met je half bezopen kop op de fiets in de sloot flikkeren maar wel terugkomen met boodschhappen.
Ok, dank. Niet gezien (maar dat was overduidelijk).quote:Op zondag 9 maart 2014 01:10 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Camping PowNed: een zesdelige reality-serie over Nederlandse gezinnen die het er even lekker van proberen te nemen op de Franse camping.
Rutger Castricum neemt zes gezinnen mee die als gevolg van de crisis al jaren niet meer op vakantie zijn geweest. Op Camping PowNed kunnen zij ontsnappen aan de dagelijkse sores en helpen wij hen hun leven weer op de rit te krijgen. Want er is wel werk. Je moet het alleen wel willen...
[ afbeelding ]
Sonja en René
Sonja (42) woont met haar zoon Brian (17) en haar vriend René (39) in Drachten. Beiden hebben ze geen baan, alhoewel René werkt met behoud van uitkering bij de plantsoenendienst werkt. Ook Sonja en René zitten in de schuldsanering en krijgen per week 65 euro uitgekeerd. De deurwaarders komen echter nog steeds op bezoek. "Daar kunnen we niets aan doen, want we zitten bij de kredietbank", zegt René. "Het interesseert me ook niet meer heel veel."
Nee en dat pretendeerde het ook niet. maar het scoorde goed in de categorie hersenloos vermaak.quote:
Veelbelovende screenshot alleen al...quote:Op zondag 9 maart 2014 01:13 schreef Specularium het volgende:
Dit was ook een goed programma.
[ afbeelding ]
Er steekt een bot uit haar hoofd.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:13 schreef Specularium het volgende:
Dit was ook een goed programma.
[ afbeelding ]
Passie in de polder van RTL5.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Veelbelovende screenshot alleen al...
Wat was het?
Okee, ik vermoedde al dat het in elk geval niet om Vinger Aan De Pols ging, want dan zat hij verkeerd.quote:
Ja, baguettje in mijn anus en gaan.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:16 schreef arjan1112 het volgende:
Ga jij morgen picknicken voor de homo's Specu ?
Ze hebben er in elk geval lekker weer bij.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:16 schreef arjan1112 het volgende:
quote:Op zondag 9 maart 2014 01:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Okee, ik vermoedde al dat het in elk geval niet om Vinger Aan De Pols ging, want dan zat hij verkeerd.
watquote:Op zondag 9 maart 2014 01:16 schreef arjan1112 het volgende:
Kom, wij gaan ook picknicken voor de homo'squote:
Weggepeste homo, Amersfoort.quote:
Niets mis met lachen.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ok, zo komisch is het objectief niet, maar ik zal in de stemming zijn om te lachen
FERDO, nou ja zegquote:
¿Qué? Ik gaf alleen een wat summiere uitleg van het hoe en waarom van die picknick.quote:
Die vrijheid heeft hij in elk geval wel, in tegenstelling tot de vrijheid om zichzelf te zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:20 schreef arjan1112 het volgende:
Hij is ervan op de hoogte en vind het oke, maar gaat zelf niet.
Dat zeg je nou wel... Maar waar wonen jullie ook alweer???quote:Op zondag 9 maart 2014 01:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
¿Qué? Ik gaf alleen een wat summiere uitleg van het hoe en waarom van die picknick.
...en is echt ook zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |