Klinkt goed.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:49 schreef arjan1112 het volgende:
de man is een werkloze drugsverslaafde huisman
Je moet natuurlijk ook nog voor de kinderen zorgen.. Je kunt maar part-time werelddominantie verlangen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:51 schreef Lalavy het volgende:
2030 pas? Dan doe je iets niet goed als vrouw zijnde
Vrouwen verdienen al 13% meer dan mannen ''totdat ze kinderen krijgen'' die hele ongelijkheidskwestie waar op gezeken wordt is doodnormaal met die 20 urige werkweekjes.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:51 schreef Catch22- het volgende:
Als je als vrouw meer wil verdienen puur en alleen omdat je een vrouw bent, ben je gewoon een hoer.
Omdat vrouwen de regelaars zijn, de verbinders. Mannen zijn er alleen alleen maar om dat te faciliteren.quote:
Goede contaminatie.quote:
Wat houd dat in in de praktijk ?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat vrouwen de regelaars zijn, de verbinders. Mannen zijn er alleen alleen maar om dat te faciliteren.
Dat ze vooral heel veel praten maar weinig beslissingen durven nemen denk ik.quote:
Dan ben je al bejaard.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:51 schreef Lalavy het volgende:
2030 pas? Dan doe je iets niet goed als vrouw zijnde
Als er geen mensen bestonden hadden we ook geen competitie tussen mannen en vrouwen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:16 schreef arjan1112 het volgende:
Omdat vrouwen stoppen met werken als ze 35 zijn. Als er een omslag word gemaakt dat de man moet stoppen met werken , dan klopt mijn OP
Reageer je op mij?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:16 schreef arjan1112 het volgende:
Omdat vrouwen stoppen met werken als ze 35 zijn. Als er een omslag word gemaakt dat de man moet stoppen met werken , dan klopt mijn OP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |