Klinkt goed.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:49 schreef arjan1112 het volgende:
de man is een werkloze drugsverslaafde huisman
Je moet natuurlijk ook nog voor de kinderen zorgen.. Je kunt maar part-time werelddominantie verlangen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:51 schreef Lalavy het volgende:
2030 pas? Dan doe je iets niet goed als vrouw zijnde
Vrouwen verdienen al 13% meer dan mannen ''totdat ze kinderen krijgen'' die hele ongelijkheidskwestie waar op gezeken wordt is doodnormaal met die 20 urige werkweekjes.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:51 schreef Catch22- het volgende:
Als je als vrouw meer wil verdienen puur en alleen omdat je een vrouw bent, ben je gewoon een hoer.
Omdat vrouwen de regelaars zijn, de verbinders. Mannen zijn er alleen alleen maar om dat te faciliteren.quote:
Goede contaminatie.quote:
Wat houd dat in in de praktijk ?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat vrouwen de regelaars zijn, de verbinders. Mannen zijn er alleen alleen maar om dat te faciliteren.
Dat ze vooral heel veel praten maar weinig beslissingen durven nemen denk ik.quote:
Dan ben je al bejaard.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:51 schreef Lalavy het volgende:
2030 pas? Dan doe je iets niet goed als vrouw zijnde
Als er geen mensen bestonden hadden we ook geen competitie tussen mannen en vrouwen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:16 schreef arjan1112 het volgende:
Omdat vrouwen stoppen met werken als ze 35 zijn. Als er een omslag word gemaakt dat de man moet stoppen met werken , dan klopt mijn OP
Reageer je op mij?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:16 schreef arjan1112 het volgende:
Omdat vrouwen stoppen met werken als ze 35 zijn. Als er een omslag word gemaakt dat de man moet stoppen met werken , dan klopt mijn OP
Onzin jonge vrouwen verdienen al 13% meer dan mannen, de enige reden dat de mannen dit goedmaken als ze 50 zijn is omdat vrouwen stoppen met werken om kinderen te krijgen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Reageer je op mij?
Nee, omdat mannen betere salarisonderhandelaars zijn.
Heb je het gesprek zelf wel beluisterd? Er is uit onderzoek gebleken dat mannen beter onderhandelen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:20 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Onzin jonge vrouwen verdienen al 13% meer dan mannen, de enige reden dat de mannen dit goedmaken als ze 50 zijn is omdat vrouwen stoppen met werken om kinderen te krijgen.
Ja; de mannen in dat bedrijf zijn de hippie jongetjes die de pc van vrouwelijke managers komen repareren, en de vrouwen in hun eigen bedrijf zijn ook managers...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je het gesprek zelf wel beluisterd? Er is uit onderzoek gebleken dat mannen beter onderhandelen.
Volgens mij begrijp je het niet helemaal ofzo. Het is een bekend feit dat oudere mannen meer verdienen. Jonge vrouwen, niet alleen bij dit bedrijf, verdienen meer omdat ze beter werk leveren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:22 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ja; de mannen in dat bedrijf zijn de hippie jongetjes die de pc van vrouwelijke managers komen repareren, en de vrouwen in hun eigen bedrijf zijn ook managers...
En die niksnutten van mannen die worden 10 jaar later de baas van die presterende vrouwen omdat die vrouwen als ze ouder worden, stoppen met werken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het niet helemaal ofzo. Het is een bekend feit dat oudere mannen meer verdienen. Jonge vrouwen, niet alleen bij dit bedrijf, verdienen meer omdat ze beter werk leveren.
Laat maar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:25 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
En die niksnutten van mannen die worden 10 jaar later de baas van die presterende vrouwen omdat die vrouwen als ze ouder worden, stoppen met werken.
Debating arjan1112 on any topic is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Debating arjan1112 on any topic is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory.
Lees andere topics door en denk na over die uitspraak. Je gaat hem koesteren, hij blijft je bij. Je laat hem niet meer los.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]![]()
Zo ver wil ik niet gaan, maar ik heb toch echt andere dingen gehoord op de radio.
Arjan en ik kunnen in POL wel door een deur hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:30 schreef bijdehand het volgende:
Lees andere topics door en denk na over die uitspraak. Je gaat hem koesteren, hij blijft je bij. Je laat hem niet meer los.
leugens, grove leugens en statistieken?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Komische topics van mensen die het woord ''gemiddeld'' niet begrijpen.
Dus omdat meer mensen met een kutje een fractie meer verdienen dan mensen met een piemeltje, zijn ALLE mensen met een kutje, ook de huisvrouwen, criminelen etc. direct superieur. Logischhhh.
Dit doet mij denken aan zekere Tweede Kamerleden die beweren dat statistiek onzin is.
Dat is natuurlijk onzin. Jonge vrouwen verdienen gemiddeld meer omdat vrouwen gemiddeld beter zijn opgeleid, omdat het onderwijs van nu compleet is aangepast op vrouwen. Dus zijn ze beter vertegenwoordigd in de hogere banen. Dat heeft niets te maken met werkethiek. Zeggen dat vrouwen ''beter werk leveren'' is gewoon absurd. Ze zitten vaker op managementposities.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het niet helemaal ofzo. Het is een bekend feit dat oudere mannen meer verdienen. Jonge vrouwen, niet alleen bij dit bedrijf, verdienen meer omdat ze beter werk leveren.
Oké.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Jonge vrouwen verdienen gemiddeld meer omdat vrouwen gemiddeld beter zijn opgeleid, omdat het onderwijs van nu compleet is aangepast op vrouwen. Dus zijn ze beter vertegenwoordigd in de hogere banen. Dat heeft niets te maken met werkethiek. Zeggen dat vrouwen ''beter werk leveren'' is gewoon absurd.
Ik weet niet naar welk belachelijk radioprogramma jij hebt zitten luisteren, maar het klinkt als een hoop seksistisch geleuter van een stel antropologen. (ergo: mislukkelingen die kletsen zonder feitenkennis)
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:00 schreef zarGon het volgende:
mooi kan ik eindelijk eens kinderen baren en thuis luieren
Ik reageer uitsluitend op basis van het radiofragment dat ook in de OP voorkomt. Als het al te veel moeite is om dat te lezen voor er geblaat wordt, dan is de discussie niet meer interessant.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Beter werk leveren'' is uiteraard erg krap door de bocht
Hoe lees jij een radiofragment?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik reageer uitsluitend op basis van het radiofragment dat ook in de OP voorkomt. Als het al te veel moeite is om dat te lezen voor er geblaat wordt, dan is de discussie niet meer interessant.
http://nos.nl/artikel/615841-groenlinks-werkweek-van-32-uur.htmlquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:06 schreef ArnosL het volgende:
Best ideaal. Ik werk nu fulltime maar om nog 50 jaar te doen zie ik niet echt zitten. 4 dagen is meer dan zat. Kan de vrouw mooi meer geld binnen harken en dan toch dezelfde levensstandaard behouden.
Jezus, wat een feministisch gelul zeg dat fragmentquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik reageer uitsluitend op basis van het radiofragment dat ook in de OP voorkomt. Als het al te veel moeite is om dat te lezen voor er geblaat wordt, dan is de discussie niet meer interessant.
Ik vind de reactie van Jet Bussemaker ook verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jezus, wat een feministisch gelul zeg dat fragment
Gatverdamme![]()
Nee muts, dat komt omdat jongens überhaupt minder hoge studies volgen, omdat ze worstelen met het huidige basisschool en middelbaar onderwijs, omdat de methode totaal is aangepast op vrouwen en jongens zich sowieso trager ontwikkelen in puberteit. In plaats van daar zorgen over te uiten, kraait ze victorie, alsof ze er alleen maar op uit is mannen kapot te maken.quote:Minister Bussemaker van Emancipatie vindt het nieuws dat jonge vrouwen meer verdienen dan mannen een opsteker en een doorbraak. Ze wijst erop dat het morgen Internationale Vrouwendag is. "We hebben meer vrouwen in het hoger onderwijs; die studeren in het algemeen sneller en vaak ook met betere resultaten, dat vertaalt zich nu in het salaris en dat is een goede ontwikkeling."
Het onderwijs in Nederland heeft sowieso wat mankementen, maar wat zouden volgens jou goede aanpassingen zijn zodat jongens op scholen beter presenteren?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:19 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik vind de reactie van Jet Bussemaker ook verschrikkelijk.
[..]
Nee muts, dat komt omdat jongens überhaupt minder hoge studies volgen, omdat ze worstelen met het huidige basisschool en middelbaar onderwijs, omdat de methode totaal is aangepast op vrouwen en jongens zich sowieso trager ontwikkelen in puberteit. In plaats van daar zorgen over te uiten, kraait ze victorie, alsof ze er alleen maar op uit is mannen kapot te maken.
Het is pijnlijk duidelijk dat onze minister van Emancipatie er alleen maar is voor de vrouwen, een minister die liever zand in de wond wrijft dan zich te bekommeren om de noodlijdende jongens in dit land. Waarom stelt niemand dit aan de kaak?
Jongens zijn een beetje lui.. Huiswerk uren op school?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:23 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het onderwijs in Nederland heeft sowieso wat mankementen, maar wat zouden volgens jou goede aanpassingen zijn zodat jongens op scholen beter presenteren?
Alle schoolmeesters zijn natuurlijk pedo.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:23 schreef arjan1112 het volgende:
Er was een docu over gemaakt, vader.
Een moeder die haar zoon volgde in het onderwijs, ( stukjes waarin de juffrouw helemaal los ging zijn er uit geknipt ) uiteindelijk werd haar zoon militair
Maar het onderwijs is totaal ongeschikt voor jongens; je moet jongens anders aanpakken, een man weet hoe ... het was eigenlijk een enorme aanklacht tegen het onderwijs, er zijn véél te weinig mannen die schoolmeester zijn.
Omdat we met zijn alleen aan het geilen zijn op de wereld inrichten op betere kansen voor de vrouwen inplaats van dat we kijken naar de wereld beter inrichten voor de mens.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:19 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Nee muts, dat komt omdat jongens überhaupt minder hoge studies volgen, omdat ze worstelen met het huidige basisschool en middelbaar onderwijs, omdat de methode totaal is aangepast op vrouwen en jongens zich sowieso trager ontwikkelen in puberteit. In plaats van daar zorgen over te uiten, kraait ze victorie, alsof ze er alleen maar op uit is mannen kapot te maken.
Het is pijnlijk duidelijk dat onze minister van Emancipatie er alleen maar is voor de vrouwen, een minister die liever zand in de wond wrijft dan zich te bekommeren om de noodlijdende jongens in dit land. Waarom stelt niemand dit aan de kaak?
Bingo... en die ''We'' is onder ander de monsterlijke EU.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat we met zijn alleen aan het geilen zijn op de wereld inrichten op betere kansen voor de vrouwen inplaats van dat we kijken naar de wereld beter inrichten voor de mens.
Maar als jij dit als man aan de kaak gaat stellen dan ben je gewoon een pussy die niet moet huilen,
Wat zal Opstelten hiervan vinden?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:19 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
[..]
Damn nooit geweten dat Bussemaker z'n seksist was.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:19 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
[..]
Ach, die man is hoogbejaard, is waarschijnlijk net klaar met zijn middagdutje en druk bezig met Teeven door te spreken hoe ze downloaden kunnen verbieden, wietrokers kunnen straffen en onze privacy totaal kunnen wegvagen.quote:
Waar blijft de bond der mannenrechten met een rechtszaak wegens discriminatie ?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:32 schreef wipes66 het volgende:
[..]
Damn nooit geweten dat Bussemaker z'n seksist was.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ach, die man is hoogbejaard, is waarschijnlijk net klaar met zijn middagdutje en druk bezig met Teeven door te spreken hoe ze downloaden kunnen verbieden, wietrokers kunnen straffen en onze privacy totaal kunnen wegvagen.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Zeker het onderwijs moet toegankelijk voor iedereen zijn, omdat het toch wel een belangrijke periode in je leven is. Als het onderwijs niet past bij je manier van denken en doen, kan dat gevolgen hebben op het voortgezet onderwijs en beroepsonderwijs of universiteit. Kinderen komen terecht in een te laag niveau, wat alleen maar demotiverend werkt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat we met zijn alleen aan het geilen zijn op de wereld inrichten op betere kansen voor de vrouwen inplaats van dat we kijken naar de wereld beter inrichten voor de mens.
Maar als jij dit als man aan de kaak gaat stellen dan ben je gewoon een pussy die niet moet huilen, crybaby.
Wat vond jij van dat audiofragment dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:07 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens. Zeker het onderwijs moet toegankelijk voor iedereen zijn, omdat het toch wel een belangrijke periode in je leven is. Als het onderwijs niet past bij je manier van denken en doen, kan dat gevolgen hebben op het voortgezet onderwijs en beroepsonderwijs of universiteit. Kinderen komen terecht in een te laag niveau, wat alleen maar demotiverend werkt.
Ik kan me ook wel voorstellen dat het basisonderwijs niet goed aansluit bij jongens. Kinderen, en dan vooral jongens, zijn van naturen (meestal) erg speels, dus het is zowat onnatuurlijk om die urenlang in een klaslokaal stil te houden.
Waar ik zelf erg tegenaan liep was dat het onderwijs vooral gefocust was op taal. Voor kinderen die daar goed in zijn, is het gunstig, maar kinderen die zoals ik veel meer visueel ingesteld zijn, is het lastiger om te leren. De één leert goed met teksten, terwijl de ander meer beeldmateriaal nodig heeft, maar dat maakt de één nog niet intelligenter, terwijl ons huidige schoolsysteem wel zo over denkt.
Ook met de huidige NL mannen? Die zijn tegenwoordig nog verwijfder dan menig vrouw.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:35 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Het maakt niet uit. Als het uit de hand loopt verslaan we de vrouwen toch op fysieke kracht.
Zet je die ook in werkkampen. Survival of the fittest.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:36 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ook met de huidige NL mannen? Die zijn tegenwoordig nog verwijfder dan menig vrouw.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:19 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
[..]
Nee muts, dat komt omdat jongens überhaupt minder hoge studies volgen, omdat ze worstelen met het huidige basisschool en middelbaar onderwijs, omdat de methode totaal is aangepast op vrouwen
Daar zijn studies naar geweest... Nouja studies, volgens mij wilden ze het vroeger ook vrouwvriendelijker maken die scholen, andere koers, doorgeslagen dit dat.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Bewijs dat maar eens. Slaat nergens op natuurlijk.
Die twee hangen heel sterk samen natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is natuurlijk de ideale situatie; je favoriete hobby uitvoeren en lekker verdienen. Meer dan genoeg hoge managers die wel eens door zo'n dominante dame onder handen willen worden genomenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Mijn ''vriendin'' (niet de term die we gebruiken) is overigens professioneel SM meesteres, dus ik weet wel zeker dat ze meer verdient dan ik. Zit ik er mee? Nou nee.
Van een zeer laag niveau. Beetje gegiechel waarom vrouwen meer verdienen dan mannen, omdat ze vaker hoger opgeleid, maar er niet bij vertellen wat daarvan de oorzaak is. Nee, dan vertellen ze liever dat ze beter zijn dan mannen, omdat ...................... ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat vond jij van dat audiofragment dan?
Vrouwen zijn beter!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:57 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Van een zeer laag niveau. Beetje gegiechel waarom vrouwen meer verdienen dan mannen, omdat ze vaker hoger opgeleid, maar er niet bij vertellen wat daarvan de oorzaak is. Nee, dan vertellen ze liever dat ze beter zijn dan mannen, omdat ...................... ik heb geen idee.
Beetje het zelfde als op klb waar mannen posten dat ze beter zijn dan vrouwen, alleen dan met nog slechtere argumenten. Ik snap dan ook niet dat NOS dit schaamteloos op haar site zet.
Ze vallen niet op mannen, zijn einzelgängers of door de jaren heen gefrustreerd. Ik denk dat de vrouwen in die laatste groep stiekem wel een man willen, maar er geen één kunnen krijgen die aan hun eisen voldoet. Je ziet het ook bij kleine kinderen. Ze willen iets, krijgen het niet en komen vervolgens met de opmerking:"Maar ik hoef het toch niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:18 schreef Speculant. het volgende:
Bij die zogenaamde 'geëmancipeerde vrouwen' hoor ik vaak dat ze geen man nodig hebben. Na al die jaren begrijp ik nog altijd die gedachte gang niet. Als man zijnde wil ik graag bij mijn vrouw zijn gewoon omdat ik daar gelukkig van word. Ik heb nooit gedacht van ik heb een vrouw nodig voor wat dan ook(materiële zin). Hoe komt het dat zoveel vrouwen zo redeneren?
Ik heb nog nooit een vrouw zo horen redeneren. Met wat voor lui ga jij om?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 00:18 schreef Speculant. het volgende:
Bij die zogenaamde 'geëmancipeerde vrouwen' hoor ik vaak dat ze geen man nodig hebben. Na al die jaren begrijp ik nog altijd die gedachte gang niet. Als man zijnde wil ik graag bij mijn vrouw zijn gewoon omdat ik daar gelukkig van word. Ik heb nooit gedacht van ik heb een vrouw nodig voor wat dan ook(materiële zin). Hoe komt het dat zoveel vrouwen zo redeneren?
Je bent nog nooit een vrouw tegen gekomen die carrière wil maken en daarmee geen man nodig heeft want ze verdient toch genoeg?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vrouw zo horen redeneren. Met wat voor lui ga jij om?
Natuurlijk wel, maar dat betekent niet meteen dat ze geen behoefte aan een relatie hebben. Ze hebben gewoon geen man nodig om in hun levensonderhoud te voorzien.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:04 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Je bent nog nooit een vrouw tegen gekomen die carrière wil maken en daarmee geen man nodig heeft want ze verdient toch genoeg?
Ik weet niet in welke sector je zit, maar op het financieel gebied zijn dames echt een drama, met name qua sociaal vermogen. Ook hebben zij te last van te veel empatisch vermogen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:14 schreef Lyrebird het volgende:
Wel een interessante ontwikkeling.
Mijn eigen ervaring is dat het veel gemakkelijker samenwerken is met vrouwen dan met mannen. Mannen weten altijd alles beter (ik ook), en dat botst wel eens. Vrouwen zijn wel eens onnodig onzeker.
Vooral de laatste paar jaar valt me op dat jonge mensen goed opgeleid zijn, goed werk afleveren, maar dat de mannen moeite hebben met communicatie. Dat staat daar maar te schutteren als ze een voordracht moeten geven. Vrouwen hebben daar weer veel minder problemen mee.
Wat vrouwen dan weer wel missen, is doorzettingsvermogen om door te stoten naar de top. Ze zijn al snel tevreden, niet bereid om zich helemaal kapot te werken als dat nodig is. Daar hebben mannen dan weer minder problemen mee.
Ik denk meer aan ontslagen, helpen tijdens een conflict in een vergadering etc.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:26 schreef arjan1112 het volgende:
ehum.. een vrouw is niet in staat om een bedrijf te liquideren om zoveel mogelijk van die lening terug te krijgen ??
De jaren 80 belde, ze willen hun nieuws terug.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:49 schreef arjan1112 het volgende:
Nederland 2030: de man is een werkloze drugsverslaafde huisman
Vrouwen hebben een hogere opleiding, verdienen meer en hebben de media publieke opinie en dergelijke helemaal in hun macht, de man rest slechts een slavenbestaan.
http://nos.nl/audio/62035(...)en-mannenwereld.html
[ afbeelding ]
?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:48 schreef kawotski het volgende:
[..]
De jaren 80 belde, ze willen hun nieuws terug.
Google, Eddie Murphy, Pussy control.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |