Ja; de mannen in dat bedrijf zijn de hippie jongetjes die de pc van vrouwelijke managers komen repareren, en de vrouwen in hun eigen bedrijf zijn ook managers...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je het gesprek zelf wel beluisterd? Er is uit onderzoek gebleken dat mannen beter onderhandelen.
Volgens mij begrijp je het niet helemaal ofzo. Het is een bekend feit dat oudere mannen meer verdienen. Jonge vrouwen, niet alleen bij dit bedrijf, verdienen meer omdat ze beter werk leveren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:22 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ja; de mannen in dat bedrijf zijn de hippie jongetjes die de pc van vrouwelijke managers komen repareren, en de vrouwen in hun eigen bedrijf zijn ook managers...
En die niksnutten van mannen die worden 10 jaar later de baas van die presterende vrouwen omdat die vrouwen als ze ouder worden, stoppen met werken.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het niet helemaal ofzo. Het is een bekend feit dat oudere mannen meer verdienen. Jonge vrouwen, niet alleen bij dit bedrijf, verdienen meer omdat ze beter werk leveren.
Laat maar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:25 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
En die niksnutten van mannen die worden 10 jaar later de baas van die presterende vrouwen omdat die vrouwen als ze ouder worden, stoppen met werken.
Debating arjan1112 on any topic is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Debating arjan1112 on any topic is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory.
Lees andere topics door en denk na over die uitspraak. Je gaat hem koesteren, hij blijft je bij. Je laat hem niet meer los.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:28 schreef Disana het volgende:
[..]![]()
Zo ver wil ik niet gaan, maar ik heb toch echt andere dingen gehoord op de radio.
Arjan en ik kunnen in POL wel door een deur hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:30 schreef bijdehand het volgende:
Lees andere topics door en denk na over die uitspraak. Je gaat hem koesteren, hij blijft je bij. Je laat hem niet meer los.
leugens, grove leugens en statistieken?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Komische topics van mensen die het woord ''gemiddeld'' niet begrijpen.
Dus omdat meer mensen met een kutje een fractie meer verdienen dan mensen met een piemeltje, zijn ALLE mensen met een kutje, ook de huisvrouwen, criminelen etc. direct superieur. Logischhhh.
Dit doet mij denken aan zekere Tweede Kamerleden die beweren dat statistiek onzin is.
Dat is natuurlijk onzin. Jonge vrouwen verdienen gemiddeld meer omdat vrouwen gemiddeld beter zijn opgeleid, omdat het onderwijs van nu compleet is aangepast op vrouwen. Dus zijn ze beter vertegenwoordigd in de hogere banen. Dat heeft niets te maken met werkethiek. Zeggen dat vrouwen ''beter werk leveren'' is gewoon absurd. Ze zitten vaker op managementposities.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het niet helemaal ofzo. Het is een bekend feit dat oudere mannen meer verdienen. Jonge vrouwen, niet alleen bij dit bedrijf, verdienen meer omdat ze beter werk leveren.
Oké.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Jonge vrouwen verdienen gemiddeld meer omdat vrouwen gemiddeld beter zijn opgeleid, omdat het onderwijs van nu compleet is aangepast op vrouwen. Dus zijn ze beter vertegenwoordigd in de hogere banen. Dat heeft niets te maken met werkethiek. Zeggen dat vrouwen ''beter werk leveren'' is gewoon absurd.
Ik weet niet naar welk belachelijk radioprogramma jij hebt zitten luisteren, maar het klinkt als een hoop seksistisch geleuter van een stel antropologen. (ergo: mislukkelingen die kletsen zonder feitenkennis)
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:00 schreef zarGon het volgende:
mooi kan ik eindelijk eens kinderen baren en thuis luieren
Ik reageer uitsluitend op basis van het radiofragment dat ook in de OP voorkomt. Als het al te veel moeite is om dat te lezen voor er geblaat wordt, dan is de discussie niet meer interessant.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''Beter werk leveren'' is uiteraard erg krap door de bocht
Hoe lees jij een radiofragment?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik reageer uitsluitend op basis van het radiofragment dat ook in de OP voorkomt. Als het al te veel moeite is om dat te lezen voor er geblaat wordt, dan is de discussie niet meer interessant.
http://nos.nl/artikel/615841-groenlinks-werkweek-van-32-uur.htmlquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:06 schreef ArnosL het volgende:
Best ideaal. Ik werk nu fulltime maar om nog 50 jaar te doen zie ik niet echt zitten. 4 dagen is meer dan zat. Kan de vrouw mooi meer geld binnen harken en dan toch dezelfde levensstandaard behouden.
Jezus, wat een feministisch gelul zeg dat fragmentquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik reageer uitsluitend op basis van het radiofragment dat ook in de OP voorkomt. Als het al te veel moeite is om dat te lezen voor er geblaat wordt, dan is de discussie niet meer interessant.
Ik vind de reactie van Jet Bussemaker ook verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jezus, wat een feministisch gelul zeg dat fragment
Gatverdamme![]()
Nee muts, dat komt omdat jongens überhaupt minder hoge studies volgen, omdat ze worstelen met het huidige basisschool en middelbaar onderwijs, omdat de methode totaal is aangepast op vrouwen en jongens zich sowieso trager ontwikkelen in puberteit. In plaats van daar zorgen over te uiten, kraait ze victorie, alsof ze er alleen maar op uit is mannen kapot te maken.quote:Minister Bussemaker van Emancipatie vindt het nieuws dat jonge vrouwen meer verdienen dan mannen een opsteker en een doorbraak. Ze wijst erop dat het morgen Internationale Vrouwendag is. "We hebben meer vrouwen in het hoger onderwijs; die studeren in het algemeen sneller en vaak ook met betere resultaten, dat vertaalt zich nu in het salaris en dat is een goede ontwikkeling."
Het onderwijs in Nederland heeft sowieso wat mankementen, maar wat zouden volgens jou goede aanpassingen zijn zodat jongens op scholen beter presenteren?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:19 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik vind de reactie van Jet Bussemaker ook verschrikkelijk.
[..]
Nee muts, dat komt omdat jongens überhaupt minder hoge studies volgen, omdat ze worstelen met het huidige basisschool en middelbaar onderwijs, omdat de methode totaal is aangepast op vrouwen en jongens zich sowieso trager ontwikkelen in puberteit. In plaats van daar zorgen over te uiten, kraait ze victorie, alsof ze er alleen maar op uit is mannen kapot te maken.
Het is pijnlijk duidelijk dat onze minister van Emancipatie er alleen maar is voor de vrouwen, een minister die liever zand in de wond wrijft dan zich te bekommeren om de noodlijdende jongens in dit land. Waarom stelt niemand dit aan de kaak?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |