ff toestemming vragen.quote:
Bij sommige dingen moet je wel een sterke maag hebben.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:43 schreef OProg het volgende:
[..]
ff toestemming vragen.
De verbazing van dat ene topic is het waard.
Ik dacht dat ik alles wel zo'n beetje gezien had.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij sommige dingen moet je wel een sterke maag hebben.
Bij F&F is een keer per ongeluk een goatse voorbij gekomenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij sommige dingen moet je wel een sterke maag hebben.
Zo wanhopig ben je toch niet?quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
Mijn laptop kan het ook amper aan, dat topic is nog steeds aan het laden, de vorige dan, de nieuwe heeft maar een paar posts.
Nou als ik wanhopig was en dat topic zag was ik opeens niet meer wanhopig dat kan ik je verzekerenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:48 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zo wanhopig ben je toch niet?
Fok!peners
Zwarte Piet, niet te vertrouwen die gasten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:52 schreef Specularium het volgende:
Waarom staat er een stelende neger op dat bord?
omdat kipetende negers niet op de foto willenquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:52 schreef Specularium het volgende:
Waarom staat er een stelende neger op dat bord?
Pics van jou met een meloen dan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat kipetende negers niet op de foto willen
Geen idee wat je bedoelt man. Iemand die een meloen eet is gewoon fokking hot.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:56 schreef sp3c het volgende:
nou ik weet wat voor foto's jij wil zien en met een meloen moet je dat gewoon niet willen
Die van tjaptjoep zekerquote:Op donderdag 6 maart 2014 21:58 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij zag ik dat plaatje met die basketbal voor het eerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |