Die naam, leg uit?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:53 schreef ZarB het volgende:
Hoi lieve Fokkers,
Nog een paar maanden en dan rond ik, als het goed is, mijn allllllllerlaatste studie af. Maar, om tot die eindstreep te komen moet ik weer een scriptie schrijven. Waar ik dus nu mee bezig ben. En ondanks dat ik het echt heel erg leuk vind heb ik nu echt even GEEN zin. Normaal zou ik zeggen tegen mezelf: Zarbie, meid, als jij geen zin hebt dan komt er ook niks uit je klauwen, dus leg het weg en morgen weer een dag. Maar NEE, beste Fokkers, in dit geval kan ik me dat niet meer permitteren. Ik moet dus aan de slag.
Ik kan wel een leuke cheer gebruiken. Een YELL. Een go Zarbie Go.![]()
Ok, nou ik hoor het wel he mensen!
Kusjes![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat het een universitaire master is. En ik al een hbo diploma heb. Ok, misschien wil ik promoveren, maar dat schaar ik niet echt onder een studie.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat het je laatste studie is? Stilstand is achteruitgang bladiebla.
Ik zit net 10 minquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:58 schreef Deetch het volgende:
Neem even een break, wandel een blokje om in dit mooie weer en ga dan aan de slag. Je hoofd staat er nu toch niet naar en met dat half uurtje dat je buiten bent zorg je ervoor dat je daarna veel efficienter werkt.
Zarbie is een koosnaampje voor Zarb. Ik heb het 'verschattigd'quote:
Ach nee meid schei uit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:59 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zarbie is een koosnaampje voor Zarb. Ik heb het 'verschattigd'
Dus daarom komen vrouwen van in de 40 iedere week een kilo aanquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat het je laatste studie is? Stilstand is achteruitgang bladiebla.
Zou dat het zijn ja? Dan ben ik misschien nog niet te laat om het proces te ontlopenquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus daarom komen vrouwen van in de 40 iedere week een kilo aan
Oh nee please neequote:Op donderdag 6 maart 2014 13:08 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kan wel een ban voor je aanvragen?
Nee, ik vertrouw op in het verleden behaalde resultaten.quote:
Waar maak je je druk om dan verder?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:12 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw op in het verleden behaalde resultaten.
Omdat ik natuurlijk wel een scriptie moet inleveren.quote:
Gezien je opmerking hierboven ga jij uit van eerder behaalde resultaten die, gezien diezelfde repliek, positief was/waren... en dus zou het nu ook positief uit moeten pakken en dus stel je je aan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:14 schreef ZarB het volgende:
[..]
Omdat ik natuurlijk wel een scriptie moet inleveren.
Wel een research master neem ik aan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:58 schreef ZarB het volgende:
[..]
Omdat het een universitaire master is. En ik al een hbo diploma heb. Ok, misschien wil ik promoveren, maar dat schaar ik niet echt onder een studie.
Nee niet mee eens. Jij kwam gelijk met het andere uiterste ('je faalt toch'), en daar ga ik niet vanuit. Neemt niet weg dat het veel werk kost om die scriptie te schrijven.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gezien je opmerking hierboven ga jij uit van eerder behaalde resultaten die, gezien diezelfde repliek, positief was/waren... en dus zou het nu ook positief uit moeten pakken en dus stel je je aan.
Nee geen research masterquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:17 schreef Spuitkak het volgende:
[..]
Wel een research master neem ik aan?
Probeerde een echte cheer te bedenken maar het lukte me niet. Ben ook niet zo goed in haiku, anders had ik je een haiku geschreven.quote:
Je faalt toch.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:17 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee niet mee eens. Jij kwam gelijk met het andere uiterste ('je faalt toch'), en daar ga ik niet vanuit. Neemt niet weg dat het veel werk kost om die scriptie te schrijven.
Je gaat voortaan achteruit lopen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:11 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Zou dat het zijn ja? Dan ben ik misschien nog niet te laat om het proces te ontlopen
In het verleden behaalde resultaten....quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:12 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw op in het verleden behaalde resultaten.
Nee, ik maak er gewoon een eind aan voor ik 40 ben, dat klinkt een stuk eenvoudiger.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je gaat voortaan achteruit lopen?
zijn vaak toch resultaat voor de toekomst, behalve bij TSquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten....
Ben je niet te laat dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, ik maak er gewoon een eind aan voor ik 40 ben, dat klinkt een stuk eenvoudiger.
Dit gaat om leeftijd, niet gewicht.quote:
quote:
Snap er niets meer vanquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit gaat om leeftijd, niet gewicht.
Padummm tsjjjj
Ik ben oud en dik, dat is volgens mij de algemene strekking.quote:
Dat was de grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrap Guusjequote:Op donderdag 6 maart 2014 13:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten....
Kut voor jequote:Op donderdag 6 maart 2014 13:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ben oud en dik, dat is volgens mij de algemene strekking.
Uh, oké.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat was de grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrap Guusje![]()
![]()
ps: leuk je weer te zien
ps2: ondanks het negeren van mijn toenaderingspogingen (dit is nummer zoveel) meen ik het nog steeds
ps3: hai Guus
Guus is nu bij ons. Pas op voordat hij straatforumverbod aan vraagt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat was de grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrap Guusje![]()
![]()
ps: leuk je weer te zien
ps2: ondanks het negeren van mijn toenaderingspogingen (dit is nummer zoveel) meen ik het nog steeds
ps3: hai Guus
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uh, oké.
PS1: Snap ik
PS2: Dan zal ik er, voor deze ene keer, maar op in gaan.
PS3: Hoi ZarB
Mattiequote:Op donderdag 6 maart 2014 13:35 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Guus is nu bij ons. Pas op voordat hij straatforumverbod aan vraagt.
Guus en ik delen met nog enkele andere Fokkers een verleden. Ondanks de afloop daarvan neemt niemand ons dat afquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:35 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Guus is nu bij ons. Pas op voordat hij straatforumverbod aan vraagt.
Wij willen niet indirect aan dat tuig gelinkt worden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mag ik niet bij allebei horen dan?
Yehhhquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uh, oké.
PS1: Snap ik
PS2: Dan zal ik er, voor deze ene keer, maar op in gaan.
PS3: Hoi ZarB
Weetje wie ook een verleden had? HITLER!! Schurken zijn julliequote:Op donderdag 6 maart 2014 13:38 schreef ZarB het volgende:
[..]
Guus en ik delen met nog enkele andere Fokkers een verleden. Ondanks de afloop daarvan neemt niemand ons dat af
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:38 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Wij willen niet indirect aan dat tuig gelinkt worden.
Het schijnt dat tijdens het Hitler-regime het gasverbruik 40-45% hoger lag.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:39 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Weetje wie ook een verleden had? HITLER!! Schurken zijn jullie
Nou, dan zit je nu dus opgescheept met iemand die vroeger bij de Hitler van Fok! hoorde!!!!quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:39 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Weetje wie ook een verleden had? HITLER!! Schurken zijn jullie
Ook nog millieu onbewust ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het schijnt dat tijdens het Hitler-regime het gasverbruik 40-45% hoger lag.
Guus is veranderdquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou, dan zit je nu dus opgescheept met iemand die vroeger bij de Hitler van Fok! hoorde!!!!
Ik probeer Guus niet af te pikken. Ons clubje is toch niet meer, slimmerik! Ik wilde alleen hai zeggen. Gewoon even een onderonsje. Jij bent gemeenquote:
Waar is iedereen eigenlijk heen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:41 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik probeer Guus niet af te pikken. Ons clubje is toch niet meer, slimmerik! Ik wilde alleen hai zeggen. Gewoon even een onderonsje. Jij bent gemeen
Weetje wie ook onderonsjes had?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:41 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik probeer Guus niet af te pikken. Ons clubje is toch niet meer, slimmerik! Ik wilde alleen hai zeggen. Gewoon even een onderonsje. Jij bent gemeen
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ja jongens als jullie zo om mij gaan ruziën dan stop ik wel met FOK! en zoek ik een vriendin ofzo.
Als je lang genoeg hier blijft hangen, goose, dan vallen ze vanzelf in je armen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ja jongens als jullie zo om mij gaan ruziën dan stop ik wel met FOK! en zoek ik een vriendin ofzo.
Iedereen is hier volgens mij nog wel hoor..quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waar is iedereen eigenlijk heen?
Zoek een buitenlander met halve liter en jonko bij Woensel brugquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zal zo eens kijken onder de brug.
Dat jij dat bij anderen doet, wil niet zeggen dat alle FOK!sters dat doen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:42 schreef ZarB het volgende:
[..]
[..]
Als je lang genoeg hier blijft hangen, goose, dan vallen ze vanzelf in je armen.
Mijn woonplaats is hier algemeen bekend.quote:
Dus frikandel is jouw sloppy seconds? of verder nog...quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:38 schreef ZarB het volgende:
[..]
Guus en ik delen met nog enkele andere Fokkers een verleden. Ondanks de afloop daarvan neemt niemand ons dat af
Deadprez is Nederlands toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:43 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Zoek een buitenlander met halve liter en jonko bij Woensel brug
Zo'n pauperwijk bij Amsterdam toch. Tussen de jonge gezinnetjesquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:43 schreef ZarB het volgende:
[..]
Mijn woonplaats is hier algemeen bekend.
Ja, ik had JMF al een tijdje niet meer gezien, dus vandaar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:43 schreef ZarB het volgende:
[..]
Mijn woonplaats is hier algemeen bekend.
Ik ben niet de enige hoor Guus. Onderschat het niet!!quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat jij dat bij anderen doet, wil niet zeggen dat alle FOK!sters dat doen.
Verhuisd naar Almere ofzo toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:44 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Zo'n pauperwijk bij Amsterdam toch. Tussen de jonge gezinnetjes
Doel je op IJburg? Dat is geen pauperwijk. Maar daar woon ik niet meer!quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:44 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Zo'n pauperwijk bij Amsterdam toch. Tussen de jonge gezinnetjes
Ok, dan zal ik vanaf nu extra tijd vrijmaken om te FOK!ken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:44 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige hoor Guus. Onderschat het niet!!
Dat ik dit nog weet. Godverdomme ik ga opzoek naar een touwquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:44 schreef ZarB het volgende:
[..]
Doel je op IJburg? Dat is geen pauperwijk. Maar daar woon ik niet meer!
2 ex-mannen???quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, ik had JMF al een tijdje niet meer gezien, dus vandaar.
Maar je hebt dus niet je twee ex-mannen vermoord?
Wanneer dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij zegt dat die gewoon Nederlander is.
Mag ik meedoen met touwtjetrekken?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:45 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dat ik dit nog weet. Godverdomme ik ga opzoek naar een touw
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mag ik meedoen met touwtjetrekken?
Haha, ik neem je niks kwalijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:45 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dat ik dit nog weet. Godverdomme ik ga opzoek naar een touw
Hij mag je gewoon niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:46 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
heeft hij nog nooit tegen mij gezegd, manipulateur
Het gaat zo snel hier Guusquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:47 schreef ZarB het volgende:
JMF is er soms nog. Z'n buit is binnen dus hij heeft hier niet veel meer te doen
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:48 schreef ZarB het volgende:
Guus en Ambiosocinco kunnen we EVEN terug naar de kern van dit topic.
Vriendelijk dank.
KOM JE OOK DANquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
Er is ook een SC he, daar kunnen jullie ook naartoe.
En dan te bedenken dat ik mezelf hier ook mee naar beneden haal, maar ach. Moet kunnen zo op de donderdagmiddagquote:
Mag ik een noot van jou heb ik nog nooit gehadquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
We wilden de rest alleen maar laten zien wat SOG is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
Eerst stonden we zo top 5quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heej, dit is een slowchat.
Dat is altijd goed voor mijn plek in de dag top 100.
Donderdag alweer?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:48 schreef ZarB het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik mezelf hier ook mee naar beneden haal, maar ach. Moet kunnen zo op de donderdagmiddag![]()
![]()
![]()
Ah nee Haywood.... ben je er zo eentje geworden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:48 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Mag ik een noot van jou heb ik nog nooit gehad
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:49 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ah nee Haywood.... ben je er zo eentje geworden.
RIPquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:49 schreef ZarB het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:49 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dit is dagelijkse routinequote:Op donderdag 6 maart 2014 13:50 schreef ZarB het volgende:
OHNEE JONGENS EEN WAARSCHUWING VOOR DE SLOWCHAT!! IK HEB EEN DEJA-VU
OH LORD O LORD
HET IS WEER ZOVER
Die wilde ik zo net postenquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Van mij mag je zelfs twee noten:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heejwoet heb ik ook positieve noots?
GMTAquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:51 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Die wilde ik zo net postenheb hem in mijn copy paste staan
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|