quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ja jongens als jullie zo om mij gaan ruziën dan stop ik wel met FOK! en zoek ik een vriendin ofzo.
Als je lang genoeg hier blijft hangen, goose, dan vallen ze vanzelf in je armen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ja jongens als jullie zo om mij gaan ruziën dan stop ik wel met FOK! en zoek ik een vriendin ofzo.
Iedereen is hier volgens mij nog wel hoor..quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waar is iedereen eigenlijk heen?
Zoek een buitenlander met halve liter en jonko bij Woensel brugquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zal zo eens kijken onder de brug.
Dat jij dat bij anderen doet, wil niet zeggen dat alle FOK!sters dat doen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:42 schreef ZarB het volgende:
[..]
[..]
Als je lang genoeg hier blijft hangen, goose, dan vallen ze vanzelf in je armen.
Mijn woonplaats is hier algemeen bekend.quote:
Dus frikandel is jouw sloppy seconds? of verder nog...quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:38 schreef ZarB het volgende:
[..]
Guus en ik delen met nog enkele andere Fokkers een verleden. Ondanks de afloop daarvan neemt niemand ons dat af
Deadprez is Nederlands toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:43 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Zoek een buitenlander met halve liter en jonko bij Woensel brug
Zo'n pauperwijk bij Amsterdam toch. Tussen de jonge gezinnetjesquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:43 schreef ZarB het volgende:
[..]
Mijn woonplaats is hier algemeen bekend.
Ja, ik had JMF al een tijdje niet meer gezien, dus vandaar.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:43 schreef ZarB het volgende:
[..]
Mijn woonplaats is hier algemeen bekend.
Ik ben niet de enige hoor Guus. Onderschat het niet!!quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat jij dat bij anderen doet, wil niet zeggen dat alle FOK!sters dat doen.
Verhuisd naar Almere ofzo toch?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:44 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Zo'n pauperwijk bij Amsterdam toch. Tussen de jonge gezinnetjes
Doel je op IJburg? Dat is geen pauperwijk. Maar daar woon ik niet meer!quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:44 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Zo'n pauperwijk bij Amsterdam toch. Tussen de jonge gezinnetjes
Ok, dan zal ik vanaf nu extra tijd vrijmaken om te FOK!ken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:44 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige hoor Guus. Onderschat het niet!!
Dat ik dit nog weet. Godverdomme ik ga opzoek naar een touwquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:44 schreef ZarB het volgende:
[..]
Doel je op IJburg? Dat is geen pauperwijk. Maar daar woon ik niet meer!
2 ex-mannen???quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, ik had JMF al een tijdje niet meer gezien, dus vandaar.
Maar je hebt dus niet je twee ex-mannen vermoord?
Wanneer dan?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij zegt dat die gewoon Nederlander is.
Mag ik meedoen met touwtjetrekken?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:45 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dat ik dit nog weet. Godverdomme ik ga opzoek naar een touw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |