quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uh, oké.
PS1: Snap ik
PS2: Dan zal ik er, voor deze ene keer, maar op in gaan.
PS3: Hoi ZarB
Mattiequote:Op donderdag 6 maart 2014 13:35 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Guus is nu bij ons. Pas op voordat hij straatforumverbod aan vraagt.
Guus en ik delen met nog enkele andere Fokkers een verleden. Ondanks de afloop daarvan neemt niemand ons dat afquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:35 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Guus is nu bij ons. Pas op voordat hij straatforumverbod aan vraagt.
Wij willen niet indirect aan dat tuig gelinkt worden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mag ik niet bij allebei horen dan?
Yehhhquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uh, oké.
PS1: Snap ik
PS2: Dan zal ik er, voor deze ene keer, maar op in gaan.
PS3: Hoi ZarB
Weetje wie ook een verleden had? HITLER!! Schurken zijn julliequote:Op donderdag 6 maart 2014 13:38 schreef ZarB het volgende:
[..]
Guus en ik delen met nog enkele andere Fokkers een verleden. Ondanks de afloop daarvan neemt niemand ons dat af
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:38 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Wij willen niet indirect aan dat tuig gelinkt worden.
Het schijnt dat tijdens het Hitler-regime het gasverbruik 40-45% hoger lag.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:39 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Weetje wie ook een verleden had? HITLER!! Schurken zijn jullie
Nou, dan zit je nu dus opgescheept met iemand die vroeger bij de Hitler van Fok! hoorde!!!!quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:39 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Weetje wie ook een verleden had? HITLER!! Schurken zijn jullie
Ook nog millieu onbewust ja.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het schijnt dat tijdens het Hitler-regime het gasverbruik 40-45% hoger lag.
Guus is veranderdquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou, dan zit je nu dus opgescheept met iemand die vroeger bij de Hitler van Fok! hoorde!!!!
Ik probeer Guus niet af te pikken. Ons clubje is toch niet meer, slimmerik! Ik wilde alleen hai zeggen. Gewoon even een onderonsje. Jij bent gemeenquote:
Waar is iedereen eigenlijk heen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:41 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik probeer Guus niet af te pikken. Ons clubje is toch niet meer, slimmerik! Ik wilde alleen hai zeggen. Gewoon even een onderonsje. Jij bent gemeen
Weetje wie ook onderonsjes had?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:41 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik probeer Guus niet af te pikken. Ons clubje is toch niet meer, slimmerik! Ik wilde alleen hai zeggen. Gewoon even een onderonsje. Jij bent gemeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |