Die naam, leg uit?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:53 schreef ZarB het volgende:
Hoi lieve Fokkers,
Nog een paar maanden en dan rond ik, als het goed is, mijn allllllllerlaatste studie af. Maar, om tot die eindstreep te komen moet ik weer een scriptie schrijven. Waar ik dus nu mee bezig ben. En ondanks dat ik het echt heel erg leuk vind heb ik nu echt even GEEN zin. Normaal zou ik zeggen tegen mezelf: Zarbie, meid, als jij geen zin hebt dan komt er ook niks uit je klauwen, dus leg het weg en morgen weer een dag. Maar NEE, beste Fokkers, in dit geval kan ik me dat niet meer permitteren. Ik moet dus aan de slag.
Ik kan wel een leuke cheer gebruiken. Een YELL. Een go Zarbie Go.![]()
Ok, nou ik hoor het wel he mensen!
Kusjes![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat het een universitaire master is. En ik al een hbo diploma heb. Ok, misschien wil ik promoveren, maar dat schaar ik niet echt onder een studie.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat het je laatste studie is? Stilstand is achteruitgang bladiebla.
Ik zit net 10 minquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:58 schreef Deetch het volgende:
Neem even een break, wandel een blokje om in dit mooie weer en ga dan aan de slag. Je hoofd staat er nu toch niet naar en met dat half uurtje dat je buiten bent zorg je ervoor dat je daarna veel efficienter werkt.
Zarbie is een koosnaampje voor Zarb. Ik heb het 'verschattigd'quote:
Ach nee meid schei uit.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:59 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zarbie is een koosnaampje voor Zarb. Ik heb het 'verschattigd'
Dus daarom komen vrouwen van in de 40 iedere week een kilo aanquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat het je laatste studie is? Stilstand is achteruitgang bladiebla.
Zou dat het zijn ja? Dan ben ik misschien nog niet te laat om het proces te ontlopenquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dus daarom komen vrouwen van in de 40 iedere week een kilo aan
Oh nee please neequote:Op donderdag 6 maart 2014 13:08 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kan wel een ban voor je aanvragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |