quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mag ik meedoen met touwtjetrekken?
Haha, ik neem je niks kwalijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:45 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Dat ik dit nog weet. Godverdomme ik ga opzoek naar een touw
Hij mag je gewoon niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:46 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
heeft hij nog nooit tegen mij gezegd, manipulateur
Het gaat zo snel hier Guusquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:47 schreef ZarB het volgende:
JMF is er soms nog. Z'n buit is binnen dus hij heeft hier niet veel meer te doen
quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:48 schreef ZarB het volgende:
Guus en Ambiosocinco kunnen we EVEN terug naar de kern van dit topic.
Vriendelijk dank.
KOM JE OOK DANquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
Er is ook een SC he, daar kunnen jullie ook naartoe.
En dan te bedenken dat ik mezelf hier ook mee naar beneden haal, maar ach. Moet kunnen zo op de donderdagmiddagquote:
Mag ik een noot van jou heb ik nog nooit gehadquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
We wilden de rest alleen maar laten zien wat SOG is.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
Eerst stonden we zo top 5quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heej, dit is een slowchat.
Dat is altijd goed voor mijn plek in de dag top 100.
Donderdag alweer?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:48 schreef ZarB het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik mezelf hier ook mee naar beneden haal, maar ach. Moet kunnen zo op de donderdagmiddag![]()
![]()
![]()
Ah nee Haywood.... ben je er zo eentje geworden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |