Hij is al vrij bekend bij DWDD en 3FM volgens mij, echt verder doorbreken zal denk ik niet lukken.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:14 schreef Gehenna het volgende:
Nu bezig met de nieuwe Blaudzun, ach geen vervelend plaatje. maar ook niets springt er tot nu toe tussenuit, het kabbelt allemaal maar een beetje verder.![]()
Wat dat aan gaat z'n minste plaat imho, dus dit zal wel zijn grote doorbraak worden
ahquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij is al vrij bekend bij DWDD en 3FM volgens mij, echt verder doorbreken zal denk ik niet lukken.
Hij heeft wel een nummer geschreven dat tijdens de Olympische spelen door de NOS gebruikt is:quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ahHet komt nogal eens voor dat als ik een band niet meer zo interessant begin te vinden, dat ze vlak daarna doorbreken bij het grote publiek (Arcade Fire etc..). Zonder dat ik het wil, ben ik dan weer de hipster
Ah dat was idd langs mee heen gegaan (zoals de hele OSquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft wel een nummer geschreven dat tijdens de Olympische spelen door de NOS gebruikt is:
Vind ik een vrij goed nummer nog, de rest van het album (of staat dit nummer er niet op?) heb ik nog niet geluisterd.
Op bevrijdingsfestival Zwolle vond ik 'm wel tof, deed af en toe erg aan (een folky) Radiohead denkenquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:42 schreef Norrage het volgende:
Live vond ik het ook monsterlijk saai vorig jaar op ITGWO. Eerder wel eens gezien, en toen was het wel goed. Maar hij probeert nu een nieuwe sound na te streven, en dat werkt gewoon niet. Beetje geforceerd Arcade Fire-esque.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:04 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Op bevrijdingsfestival Zwolle vond ik 'm wel tof, deed af en toe erg aan (een folky) Radiohead denken
Ik herken me in geen enkele eigenlijkquote:
kon minder dusquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:05 schreef Norrage het volgende:
Voor de nieuwsgierigen,
mijn Darkside verslag![]()
http://pat-sounds.blogspo(...)kweg-2014-03-05.html
De afsluiter was toch gewoon weer Golden Arrow? Of ging dat nog over in A1/2/3?quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:05 schreef Norrage het volgende:
Voor de nieuwsgierigen,
mijn Darkside verslag![]()
http://pat-sounds.blogspo(...)kweg-2014-03-05.html
Die toegift was fantastischquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:41 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De afsluiter was toch gewoon weer Golden Arrow? Of ging dat nog over in A1/2/3?
Ik vond High Water trouwens bij vlagen OK, maar vooral matig. En die toegift met 'm sloeg helemaal nergens op
Inderdaad. Ik ben wel vaker van de superlatieven, maar dit staat nog een treetje hoger. Top 2 concerten ooit in ieder gevalquote:
tofquote:Op donderdag 6 maart 2014 13:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben wel vaker van de superlatieven, maar dit staat nog een treetje hoger. Top 2 concerten ooit in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |