Voorselectiequote:'KNVB en Van Gaal straffen Lens'
Jeremain Lens zal niet tot de selectie van het Nederlands elftal behoren voor de oefeninterland tegen Frankrijk. De aanvaller van Dinamo Kiev wordt op deze manier gestraft door de KNVB en Louis van Gaal. De voetbalbond en bondscoach leggen Lens een straf van een wedstrijd op naar aanleiding van zijn rode kaart in de oefenwedstrijd tegen Colombia (0-0).
Lens pakte tijdens die interland een domme rode kaart. Nadat er een smerige overtreding op hem werd gemaakt kon hij zich niet beheersen en reageerde zich af op de tegenstander. Volgens het Algmeen Dagblad is Lens voor die actie gestraft waardoor hij er niet bij is tegen Frankrijk.
Omdat Lens de kaart kreeg tijdens een oefeninterland, levert dit geen schorsing op voor het WK. Wel neemt de FIFA contact op met de KNVB om te horen dat de voetbalbond zelf van plan is. Wanneer de wereldvoetbalbond het eens is met de KNVB om Lens voor een wedstrijd te schorsen, is de zaak afgedaan.
Woensdag maakt Van Gaal zijn voorselectie bekend voor het duel met Frankrijk.
'KNVB en Van Gaal straffen Lens'
Wat? Plaatjes van Bony z'n teerpaaltje?quote:
Beter dan Adam de Geit zijn picsquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
[..]
Bony.![]()
Smst die gozer nog steeds plaatjes van z'n pik de wereld in?
Ongetwijfeld, maar als we Blind nou gaan kwalijk nemen dat hij de fouten van BMI niet oplost dan kunnen we hem verwijten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blind had 'm makkelijk over kunnen nemen.
Ja en zijn naakte selfies in the mirrorquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat? Plaatjes van Bony z'n teerpaaltje?
Johannes, in een tijd waarin een televisie een telefoon is, een computer een telefoon en een bank (financiele instelling) een telefoon is, twijfel ik aan alles.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als je dat plaatje zo ziet.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef Max23 het volgende:
Wat een kut TT![]()
Vlaar is overduidelijk de MOTM
Aight.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja en zijn naakte selfies in the mirror
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar als we Blind nou gaan kwalijk nemen dat hij de fouten van BMI niet oplost dan kunnen we hem verwijten.
Optyfen met je kutgifjes.quote:
Jij bent Duitsland aan het kijken?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Like dit bericht en maak kans op een fiets
Hij heeft een beetje dezelfde uitstraling als de Vrijquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee bij hem dat 'ie elk moment kan gaan huilen maar blijkbaar is dat gewoon zijn blik.
Jij snapt niet zo goed wat het principe van voetbal is? Als iedereen alleen op zijn directe man zou gaan, vielen er 40-45 doelpunten per wedstrijdquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar als we Blind nou gaan kwalijk nemen dat hij de fouten van BMI niet oplost dan kunnen we hem verwijten.
Nee klopt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje dezelfde uitstraling als de Vrij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja geen zin om te makenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hee, maar hoe zit het met die pics van je nagels?
Welles!! Toen ik de laatste keer keek had ik er eentje minderquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niet achterlijke paniekzaaier dat je er bent.
Dat snap ik ja, maar dit moeten tot de centrale verdedigers met elkaar regelen, niet de linksback die vrijwel altijd mee opkomt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij snapt niet zo goed wat het principe van voetbal is? Als iedereen alleen op zijn directe man zou gaan, vielen er 40-45 doelpunten per wedstrijd
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 05-03-2014 om 20:47:09Jetro Willems denkt het WK nog te kunnen halen. "De komende weken ga ik er alles aan doen bij PSV." Zie ED morgen. reageer retweet
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:51 schreef Cavaliers het volgende:
Depay heeft Frankrijk zoek gespeeld. Jammer dat zijn ploegmaats hebben verzaakt.
Niet overdrijven/forceren. Niet garpig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
40-45 keer beter dan joden in oranje shirts.
AZ - Anzhiquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Welke oefenwedstrijden spelen we nog voor het WK?
Linksback kan toch niet opkomen als de CV naast hem al opgekomen is, schatje. Blind is dus een oekel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat snap ik ja, maar dit moeten tot de centrale verdedigers met elkaar regelen, niet de linksback die vrijwel altijd mee opkomt.
You have the face that you are France supporter.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Aan die kop van Jan-Joost kan je zien dat het een Fransman is.
Slechter dan Blind vandaag kan toch niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:53 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 05-03-2014 om 20:47:09Jetro Willems denkt het WK nog te kunnen halen. "De komende weken ga ik er alles aan doen bij PSV." Zie ED morgen. reageer retweet
Wat is eigenlijk de oplage van het ED na al die tweets van Rik? 15 miljoen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Lekker interessant. Ik blijf 40-45 40-45 keer per dag gebruiken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Niet overdrijven/forceren. Niet garpig.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat hij niet meeleest. Hij verstaat ook Koreaans dus pas maar op.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Rik weet zijn tweets altijd zo inspirerend op te stellen dat heel Nederland massaal het ED koopt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Dan zou het BMI sieren niet meer op te komen, hij is voetballend zeer beperkt namelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Linksback kan toch niet opkomen als de CV naast hem al opgekomen is, schatje. oekel.
Yep, en die gaan ze gewoon ook meenemen naar Brasilquote:
Hmm. Is echter maar 40-45% van de tijd origineel. Dit was wel een mooie constructie moet ik toegeven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lekker interessant. Ik blijf 40-45 40-45 keer per dag gebruiken.
(Double Kill)
[..]
[ afbeelding ]
Ik zet 10 euro in op Edgar van de Plus als FGS. 2.15 is een goede quotering vind ik zelf.quote:
Hahaha ja goeie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Bij BMI moet ik altijd aan body mass index denken
kan ook positieve shit zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je hebt 142 notes gekregen van onze moderators.
wtf die is goed gevondenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
He het is deze puist van het FOK! forumquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je hebt 142 notes gekregen van onze moderators.
Dit was zo geweldig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:53 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Davy heeft wel degelijk een positieve note.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Davy niet, dat is zo'n ondeugend ventje.
hehequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik zet 10 euro in op Edgar van de Plus als FGS. 2.15 is een goede quotering vind ik zelf.
Iemand is butthurt,quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
He het is deze puist van het FOK! forumIk heb je gemist met je opinieloze posts
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy heeft wel degelijk een positieve note.
Fattiequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Nav de nacht die jullie samen hebben doorgebracht?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft iemand dat plaatje trouwens. Ik wilde dat 'je bent te laat'-plaatje op het afscheidstopic van De Don plaatsen, maar in het archief geeft het plaatje nu 404-error.quote:
Nee, dat was een tegenvaller zeg.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nav de nacht die jullie samen hebben doorgebracht?
Ik stel voor dat jullie een weddenschapje afsluiten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, don't get your hopes up.
En ik?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk het filmpje nog steeds wel eens. Gewoon een mooi moment.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb zo hard gelachen toen ik het voor het eerst zag.
En nu nog steeds hé. Triest eigenlijk
Voor de mail die hij stuurde?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zoals je riep dat Feyenoord boven PSV ging eindigen vorig seizoen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, don't get your hopes up.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil alleen nog het interview van Hans en Louis
En die van mij? Zijn er maar 14. Heb ik IETS positiefs?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb bijzonder weinig zin om al je notes door te lezen.
Zoveel zijn het er niet toch?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb bijzonder weinig zin om al je notes door te lezen.
Nee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En die van mij? Zijn er maar 14. Heb ik IETS positiefs?
Gefeliciteerd met één schot op doel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil alleen nog het interview van Hans en Louis
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
Van Persie is het de laatste tijd wel gewend om te verliezen.
Geld verdienen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat is nu eigenlijk het hele nut van die notes?
Dit vind ik wel een goede analyse.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:59 schreef Poison-Ivy het volgende:
De eerste 20 minuten waren net zo waardeloos als de rest
"Waarom??quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met één schot op doel.
Hoeveel notes heeft Caland?quote:
Kun je inwisselen voor cadeaus in de webshop.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zodat moderators denken dat ze daadwerkelijk een functie hebben die enig doel dient.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
En dat voor een vrouwquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een goede analyse.
Niets.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zodat moderators denken dat ze daadwerkelijk een functie hebben die enig doel dient.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zodat moderators denken dat ze daadwerkelijk een functie hebben die enig doel dient.
Daar wordt je dan ook vrolijk van als PSV trainer. Voor het Nederlands elftal wil hij zich blijkbaar wel inzetten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Heerlijk toch.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
Interview Louis doen ze natuurlijk na het volgende reclameblok. Vuige commerciëlen
Ja daar ga ik echt niet op wachten, dan is Pauw en Witteman al begonnen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
Interview Louis doen ze natuurlijk na het volgende reclameblok. Vuige commerciëlen
Tijd voor ADO als afvaardiging naar Brazilié.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:01 schreef MonkNL het volgende:
Haha die v Persie, wat een clown is dat ook.. Als je ziek bent pleurt dan lekker op naar de bank. Wat een slechte selectie is dit zeg..
Wel leuk dat je niet reageert.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heerlijk toch.
"Gefeliciteerd met je punt."
Hoop dat Hansie het extra aanzet. Z'n laatste moments of fame, hierna is het alleen nog maar funny videos presenterenquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heerlijk toch.
"Gefeliciteerd met je punt."
Tommie Beugelsdijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijd voor ADO als afvaardiging naar Brazilié.
Ik vermoed dat alle notes voor dat broodje zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:01 schreef Mansjester het volgende:
3 notes![]()
Dat betekent ook dat ik weinig positieve notes heb
SBSquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
Vergeet Ambrosius niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb 56 positieve notes, allemaal van GGMM en Karina.
Dan zijn het wel positieve notesquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vermoed dat alle notes voor dat broodje zijn.
Het leven van een VI Hooligan gaat niet over rozenquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:02 schreef ReplaR het volgende:
5 notes, wtf... ik heb het meer dan 10 jaar zonder doorgebracht
regel 2 . Wake upquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Regel 1. Op internet zijn geen vrouwen.
Geen topshows?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb 56 positieve notes, allemaal van GGMM en Karina.
quote:
Okquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, geloof me, dat broodje wil je niet zien.
+1quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
Denk aan de nieuwe regels Johannes.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kanjerhonden dat ze dat interview met Louis zo lang rekken
cholera hondenquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Denk aan de nieuwe regels Johannes.
SBSquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:05 schreef alors het volgende:
Celblok H, echt zo'n SBS flopshow die ik niet ga kijken,
Laat je niet gek maken hoor. Omdat het zo vers was en meteen uit de oven kwam, sneed het niet goed. Daarom dachten andere users dat het oud was.quote:
Zeker slap aftreksel van dat orange is the new blacckquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:05 schreef alors het volgende:
Celblok H, echt zo'n SBS flopshow die ik niet ga kijken,
Super (Nederlands)quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Extraordinary claims require extraordinary evidence (Engels)
Jaaaaa, wat een heftigheid allemaal.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken hoor. Omdat het zo vers was en meteen uit de oven kwam, sneed het niet goed. Daarom dachten andere users dat het oud was.
En GGMM schaaft ( of raspt, dat ben ik vergeten) oude kaas
Moordneigingen krijgen is zooooo rokenquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg moordneigingen van ''Roken is zooooo''.
Ben ik even blij dat meningen/smaken kunnen verschillenquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik geniet altijd van Blind, of hij nou praat of niet.
Heb geen sport1quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:07 schreef Cavaliers het volgende:
Sierd op Sport1 en jullie gaan een beetje naar HvN lopen gluren.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:06 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jaaaaa, wat een heftigheid allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]Ik zou er geen notes voor geven, maar wtf is dat oranje spul?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welk pakket heb je?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zit niet in het pakket volgens mij.
[..]BrieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat komt uit de PedEgg van de moeder van Mansjester.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik zou er geen notes voor geven, maar wtf is dat oranje spul?
Zo ziet elk broodje overjarige kaas eruit, oelewapper (Oke, het broodje zelf misschien niet)quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik zou er geen notes voor geven, maar wtf is dat oranje spul?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat komt uit de PedEgg van de moeder van Mansjester.
huuuuaaaarghhhquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat komt uit de PedEgg van de moeder van Mansjester.
Leest ie mee hier en zag hij mijn broodje en de opmerking van Cavaliers?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:11 schreef Mortaxx het volgende:
Wtf messie moest overgeven op het veld :S
Overjarige kaasquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zo ziet elk broodje overjarige kaas eruit, oelewapper (Oke, het broodje zelf misschien niet)
quote:
quote:
Hansie?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het tweede hoorde je zaterdagavond ook![]()
Uh nee, ik kijk altijd braaf Motd op zaterdagavond.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het tweede hoorde je zaterdagavond ook![]()
hahaquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:14 schreef Keukendrol het volgende:
Louis dacht dat Nederland in het blauw speelde ofzo?
Oh.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Uh nee, ik kijk altijd braaf Motd op zaterdagavond.
[..]RanzigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou wel een keer verwend willen worden door Gary Lineker.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Uh nee, ik kijk altijd braaf Motd op zaterdagavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |