Dit was zo geweldig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat hij niet meeleest. Hij verstaat ook Koreaans dus pas maar op.
[ afbeelding ]
Davy heeft wel degelijk een positieve note.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Davy niet, dat is zo'n ondeugend ventje.
hehequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik zet 10 euro in op Edgar van de Plus als FGS. 2.15 is een goede quotering vind ik zelf.
Iemand is butthurt,quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
He het is deze puist van het FOK! forumIk heb je gemist met je opinieloze posts
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Davy heeft wel degelijk een positieve note.
Fattiequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Bij BMI moet ik altijd aan body mass index denken
Nav de nacht die jullie samen hebben doorgebracht?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft iemand dat plaatje trouwens. Ik wilde dat 'je bent te laat'-plaatje op het afscheidstopic van De Don plaatsen, maar in het archief geeft het plaatje nu 404-error.quote:
Nee, dat was een tegenvaller zeg.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nav de nacht die jullie samen hebben doorgebracht?
Ik stel voor dat jullie een weddenschapje afsluiten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, don't get your hopes up.
En ik?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk het filmpje nog steeds wel eens. Gewoon een mooi moment.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb zo hard gelachen toen ik het voor het eerst zag.
En nu nog steeds hé. Triest eigenlijk
Voor de mail die hij stuurde?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zoals je riep dat Feyenoord boven PSV ging eindigen vorig seizoen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, don't get your hopes up.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat hij niet meeleest. Hij verstaat ook Koreaans dus pas maar op.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil alleen nog het interview van Hans en Louis
En die van mij? Zijn er maar 14. Heb ik IETS positiefs?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb bijzonder weinig zin om al je notes door te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |