quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zodat moderators denken dat ze daadwerkelijk een functie hebben die enig doel dient.
Daar wordt je dan ook vrolijk van als PSV trainer. Voor het Nederlands elftal wil hij zich blijkbaar wel inzetten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:53 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 05-03-2014 om 20:47:09Jetro Willems denkt het WK nog te kunnen halen. "De komende weken ga ik er alles aan doen bij PSV." Zie ED morgen. reageer retweet
Heerlijk toch.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
Interview Louis doen ze natuurlijk na het volgende reclameblok. Vuige commerciëlen
Ja daar ga ik echt niet op wachten, dan is Pauw en Witteman al begonnen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
Interview Louis doen ze natuurlijk na het volgende reclameblok. Vuige commerciëlen
Tijd voor ADO als afvaardiging naar Brazilié.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:01 schreef MonkNL het volgende:
Haha die v Persie, wat een clown is dat ook.. Als je ziek bent pleurt dan lekker op naar de bank. Wat een slechte selectie is dit zeg..
Wel leuk dat je niet reageert.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heerlijk toch.
"Gefeliciteerd met je punt."
Hoop dat Hansie het extra aanzet. Z'n laatste moments of fame, hierna is het alleen nog maar funny videos presenterenquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heerlijk toch.
"Gefeliciteerd met je punt."
Tommie Beugelsdijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijd voor ADO als afvaardiging naar Brazilié.
Ik vermoed dat alle notes voor dat broodje zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:01 schreef Mansjester het volgende:
3 notes![]()
Dat betekent ook dat ik weinig positieve notes heb
SBSquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
Vergeet Ambrosius niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb 56 positieve notes, allemaal van GGMM en Karina.
Dan zijn het wel positieve notesquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vermoed dat alle notes voor dat broodje zijn.
Het leven van een VI Hooligan gaat niet over rozenquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:02 schreef ReplaR het volgende:
5 notes, wtf... ik heb het meer dan 10 jaar zonder doorgebracht
regel 2 . Wake upquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Regel 1. Op internet zijn geen vrouwen.
Geen topshows?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb 56 positieve notes, allemaal van GGMM en Karina.
quote:
Okquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, geloof me, dat broodje wil je niet zien.
+1quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
Denk aan de nieuwe regels Johannes.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kanjerhonden dat ze dat interview met Louis zo lang rekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |