Voorselectiequote:'KNVB en Van Gaal straffen Lens'
Jeremain Lens zal niet tot de selectie van het Nederlands elftal behoren voor de oefeninterland tegen Frankrijk. De aanvaller van Dinamo Kiev wordt op deze manier gestraft door de KNVB en Louis van Gaal. De voetbalbond en bondscoach leggen Lens een straf van een wedstrijd op naar aanleiding van zijn rode kaart in de oefenwedstrijd tegen Colombia (0-0).
Lens pakte tijdens die interland een domme rode kaart. Nadat er een smerige overtreding op hem werd gemaakt kon hij zich niet beheersen en reageerde zich af op de tegenstander. Volgens het Algmeen Dagblad is Lens voor die actie gestraft waardoor hij er niet bij is tegen Frankrijk.
Omdat Lens de kaart kreeg tijdens een oefeninterland, levert dit geen schorsing op voor het WK. Wel neemt de FIFA contact op met de KNVB om te horen dat de voetbalbond zelf van plan is. Wanneer de wereldvoetbalbond het eens is met de KNVB om Lens voor een wedstrijd te schorsen, is de zaak afgedaan.
Woensdag maakt Van Gaal zijn voorselectie bekend voor het duel met Frankrijk.
'KNVB en Van Gaal straffen Lens'
Wat? Plaatjes van Bony z'n teerpaaltje?quote:
Beter dan Adam de Geit zijn picsquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
[..]
Bony.![]()
Smst die gozer nog steeds plaatjes van z'n pik de wereld in?
Ongetwijfeld, maar als we Blind nou gaan kwalijk nemen dat hij de fouten van BMI niet oplost dan kunnen we hem verwijten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blind had 'm makkelijk over kunnen nemen.
Ja en zijn naakte selfies in the mirrorquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat? Plaatjes van Bony z'n teerpaaltje?
Johannes, in een tijd waarin een televisie een telefoon is, een computer een telefoon en een bank (financiele instelling) een telefoon is, twijfel ik aan alles.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als je dat plaatje zo ziet.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef Max23 het volgende:
Wat een kut TT![]()
Vlaar is overduidelijk de MOTM
Aight.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja en zijn naakte selfies in the mirror
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar als we Blind nou gaan kwalijk nemen dat hij de fouten van BMI niet oplost dan kunnen we hem verwijten.
Optyfen met je kutgifjes.quote:
Jij bent Duitsland aan het kijken?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Like dit bericht en maak kans op een fiets
Hij heeft een beetje dezelfde uitstraling als de Vrijquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee bij hem dat 'ie elk moment kan gaan huilen maar blijkbaar is dat gewoon zijn blik.
Jij snapt niet zo goed wat het principe van voetbal is? Als iedereen alleen op zijn directe man zou gaan, vielen er 40-45 doelpunten per wedstrijdquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar als we Blind nou gaan kwalijk nemen dat hij de fouten van BMI niet oplost dan kunnen we hem verwijten.
Nee klopt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje dezelfde uitstraling als de Vrij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja geen zin om te makenquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hee, maar hoe zit het met die pics van je nagels?
Welles!! Toen ik de laatste keer keek had ik er eentje minderquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niet achterlijke paniekzaaier dat je er bent.
Dat snap ik ja, maar dit moeten tot de centrale verdedigers met elkaar regelen, niet de linksback die vrijwel altijd mee opkomt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij snapt niet zo goed wat het principe van voetbal is? Als iedereen alleen op zijn directe man zou gaan, vielen er 40-45 doelpunten per wedstrijd
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 05-03-2014 om 20:47:09Jetro Willems denkt het WK nog te kunnen halen. "De komende weken ga ik er alles aan doen bij PSV." Zie ED morgen. reageer retweet
quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:51 schreef Cavaliers het volgende:
Depay heeft Frankrijk zoek gespeeld. Jammer dat zijn ploegmaats hebben verzaakt.
Niet overdrijven/forceren. Niet garpig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
40-45 keer beter dan joden in oranje shirts.
AZ - Anzhiquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Welke oefenwedstrijden spelen we nog voor het WK?
Linksback kan toch niet opkomen als de CV naast hem al opgekomen is, schatje. Blind is dus een oekel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat snap ik ja, maar dit moeten tot de centrale verdedigers met elkaar regelen, niet de linksback die vrijwel altijd mee opkomt.
You have the face that you are France supporter.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Aan die kop van Jan-Joost kan je zien dat het een Fransman is.
Slechter dan Blind vandaag kan toch niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:53 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 05-03-2014 om 20:47:09Jetro Willems denkt het WK nog te kunnen halen. "De komende weken ga ik er alles aan doen bij PSV." Zie ED morgen. reageer retweet
Wat is eigenlijk de oplage van het ED na al die tweets van Rik? 15 miljoen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |