Voorselectiequote:'KNVB en Van Gaal straffen Lens'
Jeremain Lens zal niet tot de selectie van het Nederlands elftal behoren voor de oefeninterland tegen Frankrijk. De aanvaller van Dinamo Kiev wordt op deze manier gestraft door de KNVB en Louis van Gaal. De voetbalbond en bondscoach leggen Lens een straf van een wedstrijd op naar aanleiding van zijn rode kaart in de oefenwedstrijd tegen Colombia (0-0).
Lens pakte tijdens die interland een domme rode kaart. Nadat er een smerige overtreding op hem werd gemaakt kon hij zich niet beheersen en reageerde zich af op de tegenstander. Volgens het Algmeen Dagblad is Lens voor die actie gestraft waardoor hij er niet bij is tegen Frankrijk.
Omdat Lens de kaart kreeg tijdens een oefeninterland, levert dit geen schorsing op voor het WK. Wel neemt de FIFA contact op met de KNVB om te horen dat de voetbalbond zelf van plan is. Wanneer de wereldvoetbalbond het eens is met de KNVB om Lens voor een wedstrijd te schorsen, is de zaak afgedaan.
Woensdag maakt Van Gaal zijn voorselectie bekend voor het duel met Frankrijk.
'KNVB en Van Gaal straffen Lens'
Okay, en nu?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bekend jeugdboek wat zich afspeelt in Frieschland.
Dat uiteraard ook, ja.quote:
Depay ook.quote:
Zeker niet, al heb ik daar ook wel wat uit gelezenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Bedoel je niet 'de schippers van de Kameleon'?
Knap dat je dat weet vanachter je zolderkamer. Goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Als een Fransman neergaat, hoor je 80.000 man ''ooooooooooooooooooooooh'' schreeuwen.
Volgens mij ben ik vroeger wel eens gaan wandelen met mijn ouders daar in het bos.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zeker niet, al heb ik daar ook wel wat uit gelezen
Deze: [ afbeelding ]
Misschien kent Karina hem wel, zal qua leeftijd wel aansluiten.
quote:
Nee ken ik niet. Gebrek aan mijn opvoeding gok ik.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zeker niet, al heb ik daar ook wel wat uit gelezen
Deze: [ afbeelding ]
Misschien kent Karina hem wel, zal qua leeftijd wel aansluiten.
Benzema is spits, sinds wanneer moet een linksback een spits dekken?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:32 schreef Confetti het volgende:
Kant van die mongool van een Blind. Alweer.
Vermeer helemaalquote:
Nooit, maar je moet vooral de spelers van je eigen club niet de schuld geven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:34 schreef wickedmen het volgende:
Benzema is spits, sinds wanneer moet een linksback een spits dekken?
De horrorquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:34 schreef BB-King het volgende:
Doorgaan Stroot, anders komt Schaars erin.
Ja, het had wel wat langer gemogen, om dat te compenseren kijk ik het meestal een paar keer achter elkaar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat dit zo'n kort filmpje is.
Niet weten dat Vermeer een goede lijnkeeper is met uitstekende postionering.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Vermeer![]()
Z'n profielschets gaat er geen ballen uithalen hoor.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:32 schreef Muto het volgende:
Kishna is beter dan Promes. Wat doet Promes dus in Parijs?
Tuurlijk tegen Italië. Top show.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik overweeg het debuut van Diego Costa te gaan aanschouwen.
Ben jij zo'n loser ja? Meedoen is belangrijker dan winnen, aldus die pipo van de olympische spelen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Afzeggen dat WK, we kijken over 4 jaar wel weer.
Urby kan er niks van.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bespottelijk natuurlijk.
Zelfde geldt voor De Jong en Urby.
Vind ze beiden niet Nederland elftal-waardig.quote:
Het eerste, maar met wie we ook gaan, de verdediging blijft veel te slecht.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
Dit is toch nog een.. je-krijgt-een-kans-talenten-wedstrijd-test toch?Of gaan ze echt met deze opstelling erheen?
dan is blind de coach, we kijken wel over 8 jaarquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Afzeggen dat WK, we kijken over 4 jaar wel weer.
Hiddink.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
dan is blind de coach, we kijken wel over 8 jaar
Dan nog. Kishna is beter in vorm, dus Kishna selecterenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ze beiden niet Nederland elftal-waardig.
Kishna heeft 3 leuke wedstrijden gespeeld.
Promes ook trouwens.
Tja, als je daarop selecteert wel, ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan nog. Kishna is beter in vorm, dus Kishna selecteren
Door de keeperstrainer..quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Schaars wordt uitgelegd wat vooral niet doen.
Op het veld gaan staanquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Schaars wordt uitgelegd wat vooral niet doen.
Gelukkig hebben we Robben. Kan hij weer tegen een keepert opschietenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, als je daarop selecteert wel, ja.
Maar had liever iemand anders gezien.
.....quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Robben. Kan hij weer tegen een keepert opschieten
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Cillessen.
Marsman had hem gehouden.
Ugur Yildrim zal een betere optie zijnquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Schaars, wordt er uitgelopen door spelers van Go Ahead man.²
Sowiesoquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Cillessen.
Marsman had hem gehouden.
*nodequote:Op woensdag 5 maart 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Strootgod zal nodig gemist worden bij AS Roma.
Interlandvoetbal![]()
![]()
![]()
Dirk Duck?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:39 schreef Muto het volgende:
Straks gaat Promes eruit. Komt Dollar Dirk erin
Een hardwerker. Hij zou goed kunnen infiltreren als maffiabaas in Brabant.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:39 schreef Muto het volgende:
Straks gaat Promes eruit. Komt Dollar Dirk erin
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh wat zou ik Kishna graag zien. Ik zie hem als lichtpunt in Nederlands bange dagen.
Random stad: Zoetermeer²
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh wat zou ik Kishna graag zien. Ik zie hem als lichtpunt in Nederlands bange dagen.
Random stad: Zoetermeer²
Dat heet successupporterquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik herken dit Oranje niet meer. Ik ben bij deze supporter af.
Die hebben gewoon een geweldig elftal man.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Weggespeeld worden door Frankrijk![]()
Ik heb het te doen met Hansie Hansie.
koffers hoeven niet uitgepaktquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kunnen inpakken na de groepsfase jongens.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het moment dat Nederland uit het WK ligt.
Ze mogen 3 potjes spelen voor de lol.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het moment dat Nederland uit het WK ligt.
Hij gaat er in rap tempo bijkomen. Jong Ajax is ook na 4 wedstrijdjes voorbij voor die jongen, toch zeer knap om dat allemaal zo snel na de blessures voor elkaar te krijgen. Onder 17, 18 en 19 ook nooit voor gespeeld, mag gelijk naar Jong Oranje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ze beiden niet Nederland elftal-waardig.
Kishna heeft 3 leuke wedstrijden gespeeld.
Promes ook trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankrijk is niks in vergelijking met Spanje, Duitsland, Brazilië.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die hebben gewoon een geweldig elftal man.Spelen zowat allemaal bij topclubs. Dan missen ze Ribery nog.
Ja, dat het een heel groot talent is is duidelijk idd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij gaat er in rap tempo bijkomen. Jong Ajax is ook na 4 wedstrijdjes voorbij voor die jongen, toch zeer knap om dat allemaal zo snel na de blessures voor elkaar te krijgen. Onder 17, 18 en 19 ook nooit voor gespeeld, mag gelijk naar Jong Oranje.
sowieso belachelijk dat je een keeper selecteert die nog nooit met een vinger over de landsgrenzen in een andere zwaardere competitie heeft gespeeldquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:42 schreef VeX- het volgende:
Ik snap echt niet dat die Cillessen zoveel vertrouwen krijgt in Oranje. Totaal geen uitstraling, gaat nooit punten voor ons pakken. Bah.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga Duits leren.Je wil Promes aan gaan moedigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga Duits leren.Jij wil een solide SF scoren en dan eruit gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wat zijn wij dan ?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Frankrijk is niks in vergelijking met Spanje, Duitsland, Brazilië.
De elftal?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
Willems zou de ster van de elftal zijn.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze mogen 3 potjes spelen voor jan lul
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Enigste redding is Zoet en Depay inbrengen.
wie?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:44 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Redding zou zijn die naar huis sturen en kishna laten komen
En dat zegt iets positiefs?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij gaat er in rap tempo bijkomen. Jong Ajax is ook na 4 wedstrijdjes voorbij voor die jongen, toch zeer knap om dat allemaal zo snel na de blessures voor elkaar te krijgen. Onder 17, 18 en 19 ook nooit voor gespeeld, mag gelijk naar Jong Oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |