volgens mij kijk jij een herhaling.quote:
De witte chinees wopt hem rauw.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is een mooie uitdaging voor de Witte Chinees
[ afbeelding ]
De Stroot is niet blij met deze vergelijking.quote:
Clasie is dan ook een zeer overschat werkertje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:24 schreef habitue het volgende:
Ik heb Clasie echt nog nooit een goede wedstrijd zien spelen. Altijd van die kansloze balletjes opzij of naar achter of balverlies.__!!
zijn allemaal roetvlekkenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:25 schreef wickedmen het volgende:
Van Rhijn of Van Der Wiel, effe slecht en bruin.
Bij ijshockey gaat het nog beter dat douwenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:25 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Het is geen kunstschaatsen meid!
Je bent gewoon een kutuser.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:25 schreef wickedmen het volgende:
Van Rhijn of Van Der Wiel, effe slecht en bruin.
Die geeft ook alleen maar balletjes breed.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:25 schreef arjan1112 het volgende:
alsof de jong zo goed is, die maakt een beetje veel overtredingen, de finale van het wk vergeten ofzo
Dat blijkt wel weer. Godswonder dat hij bij oranje zit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Clasie is dan ook een zeer overschat werkertje.
wil ie billenkoek met die batjes of zo?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is een mooie uitdaging voor de Witte Chinees
[ afbeelding ]
http://www.dumpert.nl/med(...)06/legale_check.htmlquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij ijshockey gaat het nog beter dat douwen
Van de week zag ik nog een potje matten bij het ijshockey.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:26 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)06/legale_check.html
Probeer je hier nu te twijfelen aan het beleid van Aloysius Paulus Maria?quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:28 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht dat Van Gaal alleen spelers op ging roepen die ook bij hun club op die positie spelen.
Snap dus niet waarom BMI in het centrum staat.
Sneijdert staat ook niet op 10 bij GSquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:28 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht dat Van Gaal alleen spelers op ging roepen die ook bij hun club op die positie spelen.
Waarom staat Blind LB danquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:28 schreef GGMM het volgende:
Meh, zoek wel iemand met roze of groen haar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je contactgegevens uitwisselen met andere visseneigenaars.
Nee, maar jij gaat me vast vertellen wat ik mis.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heb je weleens Jongens van Gaasterland gelezen
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sneijdert staat ook niet op 10 bij GS
Ook onbegrijpelijk, ja.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:28 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, maar jij gaat me vast vertellen wat ik mis.
Gras is niet gemaaid. Vandaar.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sneijder neemt kut hoekschoppen !!
quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sneijder neemt kut hoekschoppen !!
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bekend jeugdboek wat zich afspeelt in Frieschland.
Van binnen twijfelt hij zelf ook, dit blijkt uit het boek van Hugo Borst.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probeer je hier nu te twijfelen aan het beleid van Aloysius Paulus Maria?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |