De organisatie is daar niet meer akkoord gegaan, maar dat wist John de Wolf dus niet. Daar had hij dus beter achter aan moeten gaan als dat zo belangrijk voor hem was en hij dat per se wilde weten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij heeft toch condities geschetst op basis waarvan het gesprek gevoerd zou worden? De organisatie ging daar toch mee akkoord?
Dan kan je niet later terugkrabbelen. Dat heet 'valse voorwendselen'.
Dan heb je dus niet geluisterd. De redactie heeft het verzoek io voorbehoud ingewilligd, vervolgens heeft Giel het verzoek in de wind geslagen en dat aan de redactie gecommuniceerd. Dat is vervolgens niet bij De Wolf aangekomen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die afspraak is nooit gemaakt. John de Wolf heeft een verzoek ingediend bij 3FM, dat verzoek is bekeken en niet ingewilligd door Giel. Dat recht heeft hij. John de Wolf had zelf van tevoren kunnen/moeten informeren wat er met dat verzoek is gedaan. Dat is niet gebeurd dus moet hij niet zeiken.
Inderdaad dus je kan er op 2 manieren naar kijken:quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan heb je dus niet geluisterd. De redactie heeft het verzoek io voorbehoud ingewilligd, vervolgens heeft Giel het verzoek in de wind geslagen en dat aan de redactie gecommuniceerd. Dat is vervolgens niet bij De Wolf aangekomen.
Je maakt je er wel druk om zeg.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad dus je kan er op 2 manieren naar kijken:
1. De redactie had het door moeten communiceren aan John de Wolf
2. John de Wolf had zal aan de redactie kunnen vragen wat er met zijn verzoek is gebeurd. Hij had er ook zelf achter aan kunnen gaan. Kennelijk is het zo belangrijk voor hem dat hij dat dus eigenlijk zelf had moeten doen. Dat heeft hij niet gedaan dus moet hij niet achteraf zo kinderachtig doen.
Ik ben op een normale manier een discussie aan het voeren, daar is niets mis mee. Bovendien, heb ik veel respect voor de voetballer John de Wolf, dat hij bij Feyenoord speelde doet daar niets aan af. Daarom snap ik deze reactie ook niet van hem, ik had hem toch iets anders ingeschat.quote:
Ah, ok. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben op een normale manier een discussie aan het voeren, daar is niets mis mee. Bovendien, heb ik veel respect voor de voetballer John de Wolf, dat hij bij Feyenoord speelde doet daar niets aan af. Daarom snap ik deze reactie ook niet van hem, ik had hem toch iets anders ingeschat.
Aldus een Feijenoordsupporter in wording.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben op een normale manier een discussie aan het voeren, daar is niets mis mee. Bovendien, heb ik veel respect voor de voetballer John de Wolf, dat hij bij Feyenoord speelde doet daar niets aan af. Daarom snap ik deze reactie ook niet van hem, ik had hem toch iets anders ingeschat.
Oja, als ik een mening heb over een ex-Feyenoorder ben ik ineens een Feyenoordsupporter in wordingquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:18 schreef eight het volgende:
[..]
Aldus een Feijenoordsupporter in wording.
Denk jij nu ook al dat ik Feyenoordsupporter ben?quote:
Hij heeft niks afgesproken, Giel gaf zelf aan dat hij nooit heeft toegezegd het daar niet over te hebben. Kortom, de communicatie tussen het kamp De Wolf en de redactie van 3FM is niet duidelijk geweest. Dat is vervelend, maar daar kunnen zowel John de Wolf als Giel op dát moment natuurlijk niks aan veranderen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als jij afspreekt met iemand te gaan praten onder bepaalde condities, en die condities worden niet nageleefd, dan blijf jij zitten?
Dan ben je ook ruggengraatloos zeg. Laat je dus gewoon over je heenlopen.
Dat is te veel eer voor mijquote:
Welnee joh. Al sluit ik ook weer niet uit dat je (meerdere) persoonlijkheidsstoornissen hebt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Denk jij nu ook al dat ik Feyenoordsupporter ben?
Ach ja, iedere gek heeft zijn gebrek. Zo ben jij bijvoorbeeld wel Feyenoordsupporter.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Welnee joh. Al sluit ik ook weer niet uit dat je (meerdere) persoonlijkheidsstoornissen hebt.
Eigenlijk meer omdat je hier bijna 24/7 aanwezig bent.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oja, als ik een mening heb over een ex-Feyenoorder ben ik ineens een Feyenoordsupporter in wording![]()
Precies, zolang ze je maar niet voor Ajacied uitmaken valt het allemaal wel mee.quote:Nou ja, ik ben in het verleden ook al uitgemaakt voor PSV-supporter en Twente-supporter, dus het zal allemaal wel
quote:Hoofdtrainer Ronald Koeman wil een duidelijk signaal aan zijn spelersgroep afgeven. Feyenoorders die niet met hart en ziel voor de club strijden, komen niet in aanmerking voor een plek in de wedstrijdselectie. Dat weet het trio Otman Bakkal, Samuel Armenteros en Miquel Nelom nu ook.
Zij werden in de Klassieker op de tribune geposteerd omdat Koeman ontevreden is over de manier waarop zij trainen en spelen. 'We zullen er alles aan moeten doen vierde te worden en daarmee Europees voetbal af te dwingen. Dat gaat nog lastig worden en dus heb ik spelers nodig die vol daarvoor willen gaan, die dat kunnen opbrengen', verduidelijkt de coach zijn actie in Voetbal International.
Een topklassering zit er niet meer in, maar Koeman is nog op en top gemotiveerd om het seizoen goed af te sluiten. 'We kennen nu onze plek. De teleurstelling zit 'm in het feit dat het onnodig is geweest, dat we zelf te gemakkelijk punten hebben weggegeven. Maar dat betekent niet dat ik er geen vertrouwen meer in heb of niet gemotiveerd zou zijn. Integendeel.'
Het kan me echt niets schelen waar ik wel of niet voor wordt uitgemaakt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:43 schreef eight het volgende:
Precies, zolang ze je maar niet voor Ajacied uitmaken valt het allemaal wel mee.
Nog even joh gekquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad dus je kan er op 2 manieren naar kijken:
1. De redactie had het door moeten communiceren aan John de Wolf
2. John de Wolf had zelf aan de redactie kunnen vragen wat er met zijn verzoek is gebeurd. Hij had er ook zelf achter aan kunnen gaan. Kennelijk is het zo belangrijk voor hem dat hij dat dus eigenlijk zelf had moeten doen. Dat heeft hij niet gedaan dus moet hij niet achteraf zo kinderachtig doen.
Idd, maar of het gaat helpen...quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:01 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Het signaal is duidelijk wat Koeman wilt afgeven!
Met deze reactie heeft hij 3FM een nog groter plezier gedaan. Namelijk gratis reclame.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nog even joh gek
Wolf doet 3FM een plezier hoor, niet andersom. Dat boekie verkoopt toch wel.
Ik was nog aan het edittenquote:Op woensdag 5 maart 2014 17:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met deze reactie heeft hij 3FM een nog groter plezier gedaan. Namelijk gratis reclame.
Nou nee, hij is weggelopen en dus oorzaak van de "ophef". Hij levert 3fm reclame en komt er zelf niet helemaal goed op te staan imo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik was nog aan het editten. 3FM heeft hem gratis reclame opgeleverd bedoel je. Prima toch.
Geweldig natuurlijk. Succestrainer pur sang met een uitstekende uitstraling. Uithangbord voor de club.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, maar of het gaat helpen...
Ben een paar dagen heel druk geweest op m'n stage... Wat is de algemene peiling over de nieuwe trainer hier?
Hij staat in elke krant en mensen die nog nooit van dat boekje gehoord hebben zijn nu ineens nieuwsgierig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou nee, hij is weggelopen en dus oorzaak van de "ophef". Hij levert 3fm reclame en komt er zelf niet helemaal goed op te staan imo.
Is altijd in overeenstemming, leer mij de mediawereld kennen.quote:Daarbij is het (wederom imo) de omroep en presentator die de onderwerpen dicteren, niet de gasten.
Dat deed hij toch ook?quote:Als hij het niet over een onderwerp wil hebben, moet hij niet gaan. Als de presentator het er toch over wil hebben als hij er al zit, dient de gast te antwoorden of te vertrekken.
Je brabbelt een beetjequote:De Wolf deed het laatste. Komt zwak over, maar ik vind het getuige van vasthouden aan afspraken die er (volgens zijn informatie als ik het goed begrijp) gemaakt waren.
Beste dat ons overkomen is sinds Happel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Geweldig natuurlijk. Succestrainer pur sang met een uitstekende uitstraling. Uithangbord voor de club.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Geweldig natuurlijk. Succestrainer pur sang met een uitstekende uitstraling. Uithangbord voor de club.
Verkiezingstijd he, komen dit soort verhaaltjes altijd weer mooi naar boven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beelden of ik geloof er geen klote van.
Daarom. Allemaal zo doortrapt joh.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:45 schreef Grifte het volgende:
Verkiezingstijd he, komen dit soort verhaaltjes altijd weer mooi naar boven.
Oké.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
Die tt, ehm er staan 3 ploegen boven Feyenoord.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oké.
Ga nou maar weer weg. Ik kan eventueel een trein regelen..
Onzin natuurlijk...quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wolf doet 3FM een plezier hoor, niet andersom. Dat boekie verkoopt toch wel.
Als je nog niet slim genoeg was om door te hebben dat de TT een subtiele verwijzing is naar de lijfspreuk van onze tegenstander zondag, dan ben je echt nog achterlijker dan je je normaal al voordoet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
Die tt, ehm er staan 3 ploegen boven Feyenoord.
Dat snappen die gasten niet, die komen niet eens in hun "eigen" stadion, laat staan dat van een ander. Tenminste: in zoverre je van "eigen" kan spreken met al die importboeren uit de grootste strontdorpen van Nederland die 'Ajacied' zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als je nog niet slim genoeg was om door te hebben dat de TT een subtiele verwijzing is naar de lijfspreuk van onze tegenstander zondag, dan ben je echt nog achterlijker dan je je normaal al voordoet.
Vak 818 heeft een grote catchment area inderdaad.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat snappen die gasten niet, die komen niet eens in hun "eigen" stadion, laat staan dat van een ander. Tenminste: in zoverre je van "eigen" kan spreken met al die importboeren uit de grootste strontdorpen van Nederland die 'Ajacied' zijn..
Hebben ook lekker veel kennis van de eigen clubcultuur..
De keren dat hij speelde liet hij een goede indruk achter.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:45 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ben benieuwd of de Nederlandse Falcao (Te Vrede) gaat spelen en hoe hij het doet.
Vorige keer 2 goals in 3 wedstrijden basis ofzo toch?
261 is nu de standaardprijs voor Yquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:24 schreef Caland het volgende:
Ah, ook wel logisch natuurlijk. We worden zo verwend elk jaar, dan mogen de prijzen daar ook wel naar zijn.
275 euro voor het goedkoopste vak. Ekte volksclub.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:24 schreef Caland het volgende:
Ah, ook wel logisch natuurlijk. We worden zo verwend elk jaar, dan mogen de prijzen daar ook wel naar zijn.
Goedkoopste vak is trouwens Y. 261 euro.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:24 schreef Caland het volgende:
275 euro voor het goedkoopste vak. Ekte volksclub.
Google Cache:quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:09 schreef J.Pistone het volgende:
Iemand nog een overzicht van de prijzen van dit seizoen ?
Dankquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Google Cache:
http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Belachelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe verhouden deze prijzen zich eigenlijk tot die van Psv of Ajax?
Zie nu dat er voor Vak H in het begin van het seizoen helemaal geen seizoenkaarten waren.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Google Cache:
http://webcache.googleuse(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Uit 2012:quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe verhouden deze prijzen zich eigenlijk tot die van Psv of Ajax?
Dat blijft mij ook al jaren verbazen. Zal toch een stukje vraag en aanbod zijn in de wat populairdere vakken?quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uit 2012:
Twente doet 220 euro het goedkoopst.
Ajax 209
PSV 225.
Weeeeee wooooooooorden wéér genaaid, we worden weer genaaid, we worden weer genaaid, we worden weer genaaid. [ afbeelding ]
Je komt er nauwelijks tussen op S, W, X, Z als je de verhalen mag geloven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat blijft mij ook al jaren verbazen. Zal toch een stukje vraag en aanbod zijn in de wat populairdere vakken?
Ja OK grappig. Reageer normaal of niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:18 schreef Herqules het volgende:
hoge prijzen zeg voor dit amateur clubje
Mijn postnatale opmerking gaat weg en die post laat je staan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja OK grappig. Reageer normaal of niet.
Godverdommequote:Op woensdag 5 maart 2014 19:22 schreef J.Pistone het volgende:
Rolstoel kopen via marktplaats voor 50 euro en dan voor 150 op Z.
Je mag het ook wel een keer verwijderen. Onder het mom van nu we er toch zijn ofzo.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik reageer er even op zodat hij weet hoe of wat. Als ik het alleen weghaal heeft het minder nut he.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijn postnatale opmerking gaat weg en die post laat je staan?. Karina'tje toch.
Toch zou het eigenlijk geen effect moeten en mogen hebben op de prijzen natuurlijk... Al kunnen ze het moeiteloos maken zo blijkt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je komt er nauwelijks tussen op S, W, X, Z als je de verhalen mag geloven.
Somehow ken ik echter vijf mensen die het afgelopen seizoen in een keer lukte..
Zie mijn reactie op HMF.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mag het ook wel een keer verwijderen. Onder het mom van nu we er toch zijn ofzo.
Weet je wel wat je volgend seizoen gaat betalen. Dat wordt nu 275 dacht ik.quote:
Gewoon bannen joh (neem dat niet te letterlijk, heb ik dalijk weer een ban omdat ik banverzoeken doequote:Op woensdag 5 maart 2014 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik reageer er even op zodat hij weet hoe of wat. Als ik het alleen weghaal heeft het minder nut he.
Feyenoord kan komend seizoen de prijzen van alle vakken verdubbelen en ze pakken nog genoeg centen heb ik zo het idee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch zou het eigenlijk geen effect moeten en mogen hebben op de prijzen natuurlijk... Al kunnen ze het moeiteloos maken zo blijkt.
Ik zal het niet TE letterlijk nemenquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gewoon bannen joh (neem dat niet te letterlijk, heb ik dalijk weer een ban omdat ik banverzoeken doe).
was gwn serieus bedoeld hoorquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je het serieus bedoelt vraag het dan op een normale manier, niet op zo een toon.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:29 schreef Herqules het volgende:
[..]
was gwn serieus bedoeld hoor
die prijzen zijn toch niet normaal?
"Amateurclub".quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:29 schreef Herqules het volgende:
[..]
was gwn serieus bedoeld hoor
die prijzen zijn toch niet normaal?
Krijg je wel extragratis Europese voorronde (die we toch niet halen) en een bekerwedstrijd (speelden alleen maar uit in een bepaald seizoen)quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:30 schreef Muto het volgende:
Die prijsstijgingen zijn niet normaal. Want nu is 275, in 2015/2016 is het 281. Drie jaar terug was het 250.
500 euro is een koopje 18 * 50 = 900,-quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:32 schreef Dekatria het volgende:
PDF is offline gehaald, gelukkig had ik 'm al gesaved. Screenshot:
[ afbeelding ]
En uiteraard de playoffs. Gratisch en voor niks. En je vergeet ook nog even de openingswedstrijd tegen aansprekende tegenstanders als Mallorca, Getafe en Malaga.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Krijg je wel extragratis Europese voorronde (die we toch niet halen) en een bekerwedstrijd (speelden alleen maar uit in een bepaald seizoen).
Goed bekeken in dat Maasgebouw joh..
Lijkt de prijs van sigaretten welquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:30 schreef Muto het volgende:
Die prijsstijgingen zijn niet normaal. Want nu is 275, in 2015/2016 is het 281. Drie jaar terug was het 250.
Vlak daarvoor ging het toch al een keer in 1 klap 40-45 euro omhoog ofzo?quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:30 schreef Muto het volgende:
Ja, volgens mij ging het van 220 naar 255 en sindsdien jaarlijks 6/7 euro erbij ongeveer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Vlak daarvoor ging het toch al een keer in 1 klap 40-45 euro omhoog ofzo?
nou liever niet zegquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Amateurclub".
Griep even op.
Dankjewel.
Waar het woord griep staat, een andere ziekte waar veel mensen dood aan gaan.
Is alweer offline helaas.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:19 schreef Dekatria het volgende:
De prijzen van de SCC's volgend jaar zijn bekend.
Hey, mod? En humorpolitie?quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
nu dus 1-2 tientjes omhoogquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Vlak daarvoor ging het toch al een keer in 1 klap 40-45 euro omhoog ofzo?
Wat kost met een beetje heli 2 uur boven de Kuip hangen eigenlijk?quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:33 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
500 euro is een koopje 18 * 50 = 900,-
Dat zijn toch die overspannen knakkers die altijd 5 rode kaarten pakken? Feyenoord moet schoppen oefenen in de voorbereiding, niet ontwijken. Play-offs zijn vreesenlyck. Had die wedstrijden tegen RKC er ook gratis bij vorig jaar. 1-1? 0-0? Groot feest hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:33 schreef Muto het volgende:
[..]
En uiteraard de playoffs. Gratisch en voor niks. En je vergeet ook nog even de openingswedstrijd tegen aansprekende tegenstanders als Mallorca, Getafe en Malaga.
Linkjequote:Op woensdag 5 maart 2014 19:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk eens Dekatria's post joh, oekel.
Ik heb toen ooit nog eens twee seizoenskaarten in 1 seizoen gekocht (die geldig was twee jaar achter elkaar). Heette een "Goldcard" ofzo?quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:37 schreef Muto het volgende:
Herstel in 2009/2010 was het ongeveer 200 euro. 2010/2011 werd het vanaf 250 euro.
Nee natuurlijk niet pannenkoek. Losse kaarten zijn altijd duur. Bij Feyenoord standaard 27,50 m.u.v. PSV en Ajax thuis.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:41 schreef arjan1112 het volgende:
Heb een keer 90 gulden betaald voor Feyenoord- Psv
dan valt het op zich wel mee, vind ik
Ja, 'top'-wedstrijden zijn vaak vanaf 47,50.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:41 schreef arjan1112 het volgende:
Ik sprak iemand die had er ¤ 130 voor betaald afgelopen zondagquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:41 schreef arjan1112 het volgende:
Ik gok nog een euro of 40-45 meer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, 'top'-wedstrijden zijn vaak vanaf 47,50.
Financieel gezien is het voor supporters wel fijn dat Feyenoord geen CL haalt. Zo'n passe partout zou dan 140 euro kosten ofzo
Jezus. Die beelden. Dat font.quote:
Ja, is al wat ouder. Maar een verschrikking vind ikquote:
Holy shit. Die vroegboekkorting is echt de moeite waard om gelijk te verlengen. Wat een geld bespaar je zeg.quote:
Ja dat trekt je toch wel over de streep.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:52 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Holy shit. Die vroegboekkorting is echt de moeite waard om gelijk te verlengen. Wat een geld bespaar je zeg.
Klopt dat wel? Bij de meeste prijzen is het allebei hetzelfdequote:Op woensdag 5 maart 2014 19:52 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Holy shit. Die vroegboekkorting is echt de moeite waard om gelijk te verlengen. Wat een geld bespaar je zeg.
Niet voor de vakken die ertoe doen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:59 schreef Karina het volgende:
Bij de meeste prijzen is het allebei hetzelfde
Alsof iemand op 3FM af gaat stemmen omdat De Wolf daar is weggelopen. En andersom: alsof iemand dat boek niet (of wel) gaat kopen omdat De Wolf bij 3FM is weggelopen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou nee, hij is weggelopen en dus oorzaak van de "ophef". Hij levert 3fm reclame en komt er zelf niet helemaal goed op te staan imo.
Mijn vak is 10 euro duurder geworden. Maar wil toch weer terug naar Z. In totaal 20 minuten op D gezeten dit seizoen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:32 schreef Dekatria het volgende:
PDF is offline gehaald, gelukkig had ik 'm al gesaved. Screenshot:
[ afbeelding ]
Frietkot de Kouwe Kroket, alles.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:23 schreef Sloggi het volgende:
Parkeerjaarkaart, 350 euro.
Moet wel een verrekte mooie parkeerplaats zijn dan.
God wat slechtquote:
quote:
En zo leg ut!quote:Fred Rutten is een Feyenoorder!
Maandag 3 maart 2014. Voor heel veel supporters een ware martelgang. Zeker als je in je achterhoofd houdt dat de dag er voor ons geliefde Feyenoord verliest van het door ons zo gehate clubje uit een dorp dat zich hoofdstad noemt. Ja mensen, gewoon het gevoel benoemen zoals het is. Je kunt wel lief en aardig spreken over de tegenstander, maar dat is voor velen niet mogelijk. Ik vorm daar geen uitzondering op. Maar nog belangrijker dan de nederlaag zelf is de manier waarop de nederlaag geleden werd nog wel het grootste onderwerp van gesprek.
Waar je zou denken dat Feyenoorders met lood in hun schoenen weer aan het werk gaan en de zogenaamde grappen moeten aanhoren over het Feyenoorder zijn, kon de aanhang die maandag de aandacht verzetten naar totaal iets anders. Met dank aan de directie van Feyenoord. In die zin is de timing misschien wel goed te noemen; de aandacht weghalen van het lamlendige spel tegen hunnie door met het nieuws te komen dat er een nieuwe trainer is aangesteld. Hulde! Driewerf hoera! Wat een tactiek vanuit het Maasgebouw.
Nadat Ronald Koeman zijn vertrek aankondigde aan het einde van het seizoen gonsde het van de namen op Rotterdam Zuid. van Gaal, Bosz, Adriaanse, van Gastel, Fräser, van Hanegem, Rutten en Steevens. Nadrukkelijk werd er geroepen om een ‘klootzak’ voor de huidige spelersgroep te zetten. Iemand die de jonge vedettes met hun Pradaschoentjes en Louis Vuitton tasjes eens even goed bijbrengt hoe je een wedstrijd in gaat, doorkomt en over de streep trekt. Leonardo Pansier deed een heldhaftige poging om met zijn film ‘The other side of the heart is white’ aan te tonen wat het Legioen van een speler verwacht en hoe diep de liefde voor de club zit. Maar ondanks dat de spelers termen als kippenvel, wow, Feyenoord zit heel diep bij het Legioen bezigden bij de première, lieten ze daar tijdens de Klassieker -die al lang geen Klassieker meer is- geen hol van zien.
Van Gaal zegde Feyenoord (gelukkig!) af. Adriaanse vond zichzelf niet bij Feyenoord passen. Ook door zijn naam kon een dikke streep gezet worden. Scheelt ook weer paaseieren zoeken, dat dan weer wel. En dus moest Martin van Geel als de sodemieter op zoek naar de klootzak die zo vurig gewenst is. En die vond hij in de persoon van Fred Rutten. Fred Rutten mensen! Vanaf maandagmorgen lag de focus van iedereen niet meer op de nederlaag, maar dook iedereen met zijn zieke lijf vol op de aanstelling van Fred Rutten. Al sinds het rondgaan in de wandelgangen was Rutten niet bijzonder populair bij de achterban om de nieuwe trainer te worden bij Feyenoord. En dat heeft nog niet eens zo zeer te maken met de kennis en kunde van de beste man die praat met een slissende tongval waar Ka uit Jungle Book trots op zou zijn. Maar wèl met de onlosmakelijk verbonden uitstraling van Rutten. Een lampekap die al 20 jaar niet afgestoft is en communicatief totaal ongeschikt naar buiten toe. Niet het uithangbord waar het Legioen zo vurig op gehoopt had. Je kunt stellen dat als Fred afgelopen maandag door de poorten van De Kuip was gewandeld, hij niet zo heel warm was ontvangen.
Maar ligt dat aan hem? Kun je het Fred Rutten kwalijk nemen dat hij een contract bij Feyenoord heeft getekend? Ons Feyenoord, waar wij al jaren op vloeken, tieren, (verbaal) voor vechten en strijden, de club die je zo verschrikkelijk vaak teleurstelt, maar waar je zielsveel van houdt. Sommigen zelfs al decennia lang! Nee, natuurlijk niet! Iedereen van ons die de kans zou krijgen om hoofdtrainer te worden bij Feyenoord hoeft geen seconde na te denken.
Nadat de maandag ten einde kwam, was de dinsdag al wat rustiger. Het Legioen besefte waarschijnlijk dat Martin van Geel niet onder druk de aanstelling van Fred Rutten ongedaan zou maken. Langzaam maakte de verbazing, woede en de angst voor het onbekende in de persoon van Fred Rutten plaats voor berusting. Een enkele flauwe grap was nog wel te vinden. Moet ook kunnen, Maar over het algemeen is de rust redelijk teruggekeerd. Rutten hoeft zich overigens echt geen zorgen te maken dat hij bij zijn debuut op het trainingsveld moet wapenen tegen de supporters. De tijd van hoon ligt dan al ver achter hem. Fred zal gewoon een kans krijgen. Verdienen ook. En boven alles (tot het tegendeel bewezen is) omarmd worden door het Legioen. Ik las gisteren op Social Media een spijker en kop opmerking van Jan de Knecht:
‘Klaar met het zeiken op de nieuwe trainer Fred Rutten. Vanaf nu achter de trainer Rutten staan. Welkom Fred en succes bij onze club.’ viel op zijn Twitter te lezen.
En zo is het ook gewoon mensen. Vanaf 1 juli is Fred net zoveel Feyenoorder als jij en ik. 1 van ons, die onze steun verdient en warm welkom geheten moet worden. En kritisch gevolgd. Maar dat laatste is ons wel toevertrouwd. Wen er maar aan: Fred Rutten is een Feyenoorder!!! Welkom aan boord Fred.
Je moet toch wat. Sowieso een half boek aan argumenten nodig hebben om jezelf een goed gevoel aan te pratenquote:Op woensdag 5 maart 2014 21:51 schreef Kerftminister het volgende:
Ik was ook niet blij met de aanstelling van Rutten, maar begin het steeds beter te accepteren en de positieve punten ervan in te zien.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:18 schreef Happel het volgende:
. In totaal 20 minuten op D gezeten dit seizoen.
Viagogo.nl/feyenoordquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb even een vraagje, wil met een vriend naar Feyenoord - Go Ahead toe gaan, echter is daar tot mijn verrassing een clubkaartverplichting, en laat ik die nu net niet hebben. Dat daar verandering in gaat komen volgend jaar staat sowieso vast, maar iemand die misschien een manier weet om aan twee kaartjes te komen voor deze wedstrijd? Of me daarbij wil helpen? Via welke weg kan ik dit nog doen?
Ik wil je mijn SCC-barcode wel geven en die van mijn wijf derbij?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb even een vraagje, wil met een vriend naar Feyenoord - Go Ahead toe gaan, echter is daar tot mijn verrassing een clubkaartverplichting, en laat ik die nu net niet hebben. Dat daar verandering in gaat komen volgend jaar staat sowieso vast, maar iemand die misschien een manier weet om aan twee kaartjes te komen voor deze wedstrijd? Of me daarbij wil helpen? Via welke weg kan ik dit nog doen?
Keine ahnung.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb Belgie -Ivoorkust gezien hoe was de Boet.bij oranje?
Altijd joh. Idioterie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:41 schreef J.Pistone het volgende:
Maar clubkaart verplichting tegen GaE ?
Heeft Abou weer een paniekaanval gehad ofzo ?
Beide waarheid.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef Cara het volgende:
Ik mis Vlaar bij Feyenoord. Speelt sterk. Clasie laat toch duidelijk zien dat Feyenoord zijn top is.
Ik heb de rol van Vlaar toen bij Feyenoord ook wel onderschat. Was nooit echt een fan van hem (als voetballer) maar bleek toch erg belangrijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:49 schreef Cara het volgende:
Ik mis Vlaar bij Feyenoord. Speelt sterk. Clasie laat toch duidelijk zien dat Feyenoord zijn top is.
Njuah. Ik denk niet dat je het aan Vlaar kan wijten. Hadden natuurlijk ook een perfect schakelende Ahmadi/Leerdam staan aan de rechterkant die elkaar continu overpakten. Clasie was in veel betere doen. De Vrij maakte nog slidings in de 16 meter die perfect functioneerden en kapte hier en daar een speler fenomenaal uit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb de rol van Vlaar toen bij Feyenoord ook wel onderschat. Was nooit echt een fan van hem (als voetballer) maar bleek toch erg belangrijk.
Als dat kan. Al vind ik het wel een gewaagde zet inderdaad via internet, maar ik ben wel te vertrouwen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wil je mijn SCC-barcode wel geven en die van mijn wijf derbij?
Gebruik je hem daarna nog een keer terwijl ik hem nodig heb, dan vreet ik je met huid en haar op.![]()
Maar, laat maar weten
Die gedachte had ik dus ook, begrijp er dan ook echt de ballen van..quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:41 schreef J.Pistone het volgende:
Maar clubkaart verplichting tegen GaE ?
Heeft Abou weer een paniekaanval gehad ofzo ?
Dat laatste.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:32 schreef Maastoren het volgende:
GAE moet ook met combi naar De Kuip komen. Weet nou niet of hierom moet lachen of huilen.
Koud kroketje erbij.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:35 schreef Caland het volgende:
Dat groene haas toernooi valt samen met een wedstrijd van oranje in de Kuip. Gezellig bier drinken met de indiaan (die van oranje dan).
Klopt. Cillessen had de 1-0 moeten hebben en bij de 2-0 werd Blind er totaal uitgelopen!quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:01 schreef Herqules het volgende:
feyenoorders verpesten hwt weer voor nederland gister jezus man wat zijn die slecht
Denk idd dat we Mulder beter op doel kunnen gooien, en Joris in de basis zetten en Indy LB.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Klopt. Cillessen had de 1-0 moeten hebben en bij de 2-0 werd Blind er totaal uitgelopen!
Ow wacht, die spelen niet bij Feyenoord,
Thats it ja, alleen Robben als concurrentie. Dat valt heel erg meequote:Op woensdag 5 maart 2014 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Scheelt wel dat Boethius niet echt concurrentie heeft bij oranje. Ja Robben maar thats it.
Wel Krul of Vorm op de goal, maar goed daar is dit topic verder niet voor.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk idd dat we Mulder beter op doel kunnen gooien, en Joris in de basis zetten en Indy LB.
Ja, inderdaad, aangezien Robben heel soms (quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Thats it ja, alleen Robben als concurrentie. Dat valt heel erg mee.
Goede jongen ook wel. Lijkt de benen wel op de grond te gaan houden als je zijn interviews leest/ziet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 02:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, aangezien Robben heel soms () ook geblesseerd is en bovendien al 30+, en geen type speler die op hoge leeftijd van al te veel waarde zal zijn. Dus de kans op speeltijd en regelmatig in de basis spelen is redelijk.
Vakkie W is shit. Z is the place to be.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Geld teveel Happie? Kom gewoon naar het echte vak joh. W dit dat zus zo
mulder aka lantaarnpaal?quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk idd dat we Mulder beter op doel kunnen gooien, en Joris in de basis zetten en Indy LB.
GwaiLow laat het liefst Serero naturaliseren tot Nederlander en zet 'm in de basis bij Nederland. Maar da kan nie hé. Zelfde steekje als Shreyasquote:
Abouquote:De Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb heeft deze middag geassisteerd bij de aanhouding van een winkeldief.
Rond twee uur 's middags reed de burgemeester met zijn chauffeur in de Rotterdamse wijk Kralingen. Op de hoek van de Lusthofstraat zag hij tumult bij een Kruidvatwinkel. Ook zag de eerste burger een jonge man met een helm wegrennen.
'Ik dacht, die is betrokken bij een winkeldiefstal of een overval.' De burgemeester aarzelde geen moment en vroeg zijn chauffeur rechtsomkeert te maken om de man met de helm te volgen. Enkele straten verderop rende de vermeende dief een metrostation in.
'Een sprintje getrokken'
Aboutaleb gebood zijn chauffeur de auto stil te zetten om de man te voet het station in te volgen. 'Ik heb een sprintje getrokken en mij geïdentificeerd. Ik heb de gezegd dat ik hem ging arresteren.' De man, Aboutaleb schat hem een jaar of 28, luistert echter niet.
Hij trapt een poortje in en rent het metrostation Gerdesiaweg in. 'Hij kwam heel erg angstig over, maar ondanks zijn leeftijd kon ik hem goed bijhouden. Ik kan 11 kilometer per uur rennen als het moet, maar dat houd ik niet zo lang vol.'
Wijkagent schiet te hulp
Ook de Rotterdamse burgemeester rent het perron op en houdt de metro aan. 'Om te voorkomen dat de man de metro in zou stappen en weg zou rijden.' De conducteur luistert meteen. Dan krijgt Aboutaleb hulp. 'Een stevige man vroeg mij 'burgemeester kan ik helpen'? Later bleek dat een wijkagent te zijn die net van een vergadering kwam.'
De wijkagent weet uiteindelijk de dief met een 'judoworp' op het perron tegen de grond te werken en gaat op hem zitten. 'Daarna kwam de politie en die heeft de man gearresteerd.' Als de dief op de grond ligt blijkt waarom hij zo angstig is. De man draagt al een enkelband en is vermoedelijk voorwaardelijk vrijgelaten.
Een heldhaftige actie van de burgemeester? 'Ik vond het vooral erg heftig,' zegt Aboutaleb. Angstig was de burgemeester echter niet. 'Hij maakte een slaande beweging naar mij, maar hij was niet gewapend. En bovendien je maakt het er natuurlijk niet beter op als je een burgemeester slaat.' Uit navraag bleek dat de dief scheermesjes had gestolen.
Hij heeft eigenhandig de 'heist of the year' afgewend. Scheermesjesquote:Op donderdag 6 maart 2014 09:11 schreef onlogisch het volgende:
Even onder de aandacht brengen ivm deze fantastische actie
Want nu de burgervader iets goeds doet, hoor je de zuurpruimen van Lunatic News natuurlijk niet, iets wat compleet andersom zou zijn wanneer hij in een kwaad daglicht gezet had kunnen worden.
[..]
Abou
quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:16 schreef Keltie het volgende:
Heeft een burgemeester een chauffeur? Wat is er mis met een fiets?
Nuff saidquote:Ik kan 11 kilometer per uur rennen als het moet, maar dat houd ik niet zo lang vol.'
Ik had eerder gedacht aan een grote depussyfication, maar als jij een fiets toereikend vindt, c'est ca.quote:
Het zou ongetwijfeld voor de poortjes zijn gebeurd, anders had de dief ontsnapt, Abou zal geen chipkaart bij zich hebben gehad !!quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:21 schreef Muto het volgende:
Mijn vraag blijft: heeft Aboutaleb wél netjes ingecheckt?
Hij heeft zelfs een metro tegengehouden zodat hij niet in de metro stapte. Hij was dus op het perron, die held.quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:27 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het zou ongetwijfeld voor de poortjes zijn gebeurd, anders had de dief ontsnapt, Abou zal geen chipkaart bij zich hebben gehad !!
Die ontwikkeling maken ze pas als ze om de week sterke tegenstanders krijgen en elke fout wel wordt afgestraft.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:02 schreef Haringkop het volgende:
BMI en Boëtius hebben er ook niks te zoeken. BMI misschien bij een gebrek aan beter, maar eigenlijk is hij ook gewoon te licht. We zien het al in de eredivisie, dus laat staan tegen een ploeg als Frankrijk.
Wat dat betreft hoop je toch vaak dat jongens een bepaalde ontwikkeling door maken, maar de meeste bij ons lijken na 2/3 jaar niet veel beter te zijn geworden.
2-0 had BMI op zich wel mee kunnen lopen met de aanvallers hoor. Maar het was inderdaad ook Blind zijn fout.quote:Op donderdag 6 maart 2014 00:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Klopt. Cillessen had de 1-0 moeten hebben en bij de 2-0 werd Blind er totaal uitgelopen!
Ow wacht, die spelen niet bij Feyenoord,
Ik ook, totdat hij ging opbouwen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:11 schreef Vasion het volgende:
Ik heb overigens wel genoten van die Vlaar zeg. Man, als we die toch konden terughalen.
Ik mag niks vinden want mijn post`s worden constant weggehaald, lang leve de vrijheid van meningsuiting!quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik ook, totdat hij ging opbouwen.
Nuance vriend, nuance.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:27 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik mag niks vinden want mijn post`s worden constant weggehaald, lang leve de vrijheid van meningsuiting!
Verdedigers die moeten opbouwen. Onzinnig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik ook, totdat hij ging opbouwen.
Volledig mee eens, tot op de hoogte dat ze ballen gaan lopen inleveren met die 'strakke passes'. Als opbouwen betekent geen balverlies als minimum is het ook goed.quote:Op donderdag 6 maart 2014 11:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Verdedigers die moeten opbouwen. Onzinnig.
Opzich wel, maar had de schrijver hetzelfde geschreven als Von Gal of Adriaansens trainer geworden was?quote:
Is 29 mei toch?quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:35 schreef Caland het volgende:
Dat groene haas toernooi valt samen met een wedstrijd van oranje in de Kuip. Gezellig bier drinken met de indiaan (die van oranje dan).
quote:Op donderdag 6 maart 2014 09:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
actie
Want nu de burgervader iets goeds doet, hoor je de zuurpruimen van Lunatic News natuurlijk niet, iets wat compleet andersom zou zijn wanneer hij in een kwaad daglicht gezet had kunnen worden.
[..]
Abou
Hij had natuurlijk ook gewoon kunnen doen alsof zijn neus bloedt, en stoïcijns doorrijden.quote:Hij heeft eigenhandig de 'heist of the year' afgewend. Scheermesjes
Pluimpje hoor
Dat over Mulder was sarcastisch. Imo is Cillessen gewoon de beste.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GwaiLow laat het liefst Serero naturaliseren tot Nederlander en zet 'm in de basis bij Nederland. Maar da kan nie hé. Zelfde steekje als Shreyas
Je zou zeggen dat in de eredivisie inmiddels wel voldoende fouten van ons zijn afgestraftquote:Op donderdag 6 maart 2014 10:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die ontwikkeling maken ze pas als ze om de week sterke tegenstanders krijgen en elke fout wel wordt afgestraft.
http://www.rijnmond.nl/sp(...)nederland-ghana-kuipquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Is 29 mei toch?
Welke wedstrijd dan?
http://www.dekuip.nl/agenda/aankomende-evenementen/2014/5
Dat was geen discussie. Alleen feyenoorders dachten dat clasie beter was. Zelfde zeg je over 3 jaar over boeties.quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat in de eredivisie inmiddels wel voldoende fouten van ons zijn afgestraft
Maar het blijft een beetje het kip en het ei verhaal. Zolang ze geen progressie maken, krijgen ze ook niet meer weerstand te verwerken.
Maar het klopt absoluut dat een meer tegenstand/concurrentie leidt tot meer ontwikkeling. Als je Strootman tegenwoordig ziet dan kan je haast niet geloven dat we twee jaar geleden nog aan het discussiëren waren wie er beter was hij of Clasie...
Welke renovatie is dit? Lijkt me RDK?quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2014 12:33 schreef Happel het volgende:
[..]
http://www.rijnmond.nl/sp(...)nederland-ghana-kuip
Haha, dat is hilarisch.
quote:Pieter Nieuwenhuis: 'Uit berekeningen blijkt dat Feyenoord over Ajax heen gaat'
Feyenoord moet overgaan tot de bouw van een (ver)nieuw(d) stadion om ook in de toekomst als topclub aangemerkt te worden. Dit is de mening van Pieter Nieuwenhuis, directeur van het statistiekenbureau Hypercube. In Voetbal International geeft hij tekst en uitleg.
FC Twente voorzitter Joop Munsterman vreest al jaren het moment dat de slapende reus in Rotterdam ontwaakt. Volgens hem is Feyenoord in potentie de grootste club van Nederland. Heeft hij gelijk? Nieuwenhuis knikt: "Absoluut. Dat ziet Joop scherp. Met dat nieuwe stadion kom je uit op de Coolsingel."
''Alle metingen wijzen uit dat Feyenoord meer uit het achterland kan halen dan welke andere Nederlandse club ook'', zegt Nieuwenhuis in de nieuwe editie van het weekblad. Hypercube berekent naast de nodige statistieken ook de potentie van een voetbalclub.
''Uit alle berekeningen blijkt dat Feyenoord zelfs over Ajax heen zal gaan'', vervolgt de specialist op het gebied van cijfers en getallen. ''Met dat nieuwe stadion kom je uit op de Coolsingel. Feyenoord en Ajax steken straks samen torenhoog uit boven de rest.''
Bron: Voetbal International
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |