Dat zijn toch die overspannen knakkers die altijd 5 rode kaarten pakken? Feyenoord moet schoppen oefenen in de voorbereiding, niet ontwijken. Play-offs zijn vreesenlyck. Had die wedstrijden tegen RKC er ook gratis bij vorig jaar. 1-1? 0-0? Groot feest hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:33 schreef Muto het volgende:
[..]
En uiteraard de playoffs. Gratisch en voor niks. En je vergeet ook nog even de openingswedstrijd tegen aansprekende tegenstanders als Mallorca, Getafe en Malaga.
Linkjequote:Op woensdag 5 maart 2014 19:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk eens Dekatria's post joh, oekel.
Ik heb toen ooit nog eens twee seizoenskaarten in 1 seizoen gekocht (die geldig was twee jaar achter elkaar). Heette een "Goldcard" ofzo?quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:37 schreef Muto het volgende:
Herstel in 2009/2010 was het ongeveer 200 euro. 2010/2011 werd het vanaf 250 euro.
Nee natuurlijk niet pannenkoek. Losse kaarten zijn altijd duur. Bij Feyenoord standaard 27,50 m.u.v. PSV en Ajax thuis.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:41 schreef arjan1112 het volgende:
Heb een keer 90 gulden betaald voor Feyenoord- Psv
dan valt het op zich wel mee, vind ik
Ja, 'top'-wedstrijden zijn vaak vanaf 47,50.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:41 schreef arjan1112 het volgende:
Ik sprak iemand die had er ¤ 130 voor betaald afgelopen zondagquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:41 schreef arjan1112 het volgende:
Ik gok nog een euro of 40-45 meer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, 'top'-wedstrijden zijn vaak vanaf 47,50.
Financieel gezien is het voor supporters wel fijn dat Feyenoord geen CL haalt. Zo'n passe partout zou dan 140 euro kosten ofzo
Jezus. Die beelden. Dat font.quote:
Ja, is al wat ouder. Maar een verschrikking vind ikquote:
Holy shit. Die vroegboekkorting is echt de moeite waard om gelijk te verlengen. Wat een geld bespaar je zeg.quote:
Ja dat trekt je toch wel over de streep.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:52 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Holy shit. Die vroegboekkorting is echt de moeite waard om gelijk te verlengen. Wat een geld bespaar je zeg.
Klopt dat wel? Bij de meeste prijzen is het allebei hetzelfdequote:Op woensdag 5 maart 2014 19:52 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Holy shit. Die vroegboekkorting is echt de moeite waard om gelijk te verlengen. Wat een geld bespaar je zeg.
Niet voor de vakken die ertoe doen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:59 schreef Karina het volgende:
Bij de meeste prijzen is het allebei hetzelfde
Alsof iemand op 3FM af gaat stemmen omdat De Wolf daar is weggelopen. En andersom: alsof iemand dat boek niet (of wel) gaat kopen omdat De Wolf bij 3FM is weggelopen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou nee, hij is weggelopen en dus oorzaak van de "ophef". Hij levert 3fm reclame en komt er zelf niet helemaal goed op te staan imo.
Mijn vak is 10 euro duurder geworden. Maar wil toch weer terug naar Z. In totaal 20 minuten op D gezeten dit seizoen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:32 schreef Dekatria het volgende:
PDF is offline gehaald, gelukkig had ik 'm al gesaved. Screenshot:
[ afbeelding ]
Frietkot de Kouwe Kroket, alles.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:23 schreef Sloggi het volgende:
Parkeerjaarkaart, 350 euro.
Moet wel een verrekte mooie parkeerplaats zijn dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |