Yeah, onthoudt wel dat je af en toe wel zwaarder gaat en het is erg uitdagend, dus het is wellicht niet zwaar, maar wel belastend.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:38 schreef Push. het volgende:
[..]
Net wat schema's van m opgezocht. Zieke shit. Ga misschien dit wel doen. Stuk motiverender dan SS.
Ik weet niet of die correct is though. Volgens Boris Sheiko himself is er maar 1 template terwijl op 't internet iets van zeven templates in één excel bestand aanwezig zijn. Nummer 29 is als het goed is de 'beginner' cycle van Sheiko. Wat je moet doen is dus even de excel sheet opzoeken. Het handige is dat je enkel je 1RM in hoeft te voeren en alles wordt voor je berekend.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:48 schreef Push. het volgende:
Holy shit. http://www.t-nation.com/p(...)ko13weekworkout.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 2:48 snapt die.![]()
Kan iemand mij uitleggen waarom zo een groot gedeelte verkleurd?
[ Bericht 7% gewijzigd door Snakey op 08-03-2014 15:40:42 ]If not now, then when.
Veel onderhuids bloed, dat kan er niet uit dus verspreid het zich. Gescheurde pec bloed blijkbaar hard als die zo groot is.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Scott Mendelson after he tore his pec breaking the world record bench press
[ afbeelding ]
Op 2:48 snapt die.![]()
graag volgende keer spoiler hahahaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Scott Mendelson after he tore his pec breaking the world record bench press
[ afbeelding ]
Op 2:48 snapt die.![]()
reukzout/ammoniakquote:
Heb de excel gevonden. Ga er zo mee aan de slagquote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, onthoudt wel dat je af en toe wel zwaarder gaat en het is erg uitdagend, dus het is wellicht niet zwaar, maar wel belastend.
[..]
Ik weet niet of die correct is though. Volgens Boris Sheiko himself is er maar 1 template terwijl op 't internet iets van zeven templates in één excel bestand aanwezig zijn. Nummer 29 is als het goed is de 'beginner' cycle van Sheiko. Wat je moet doen is dus even de excel sheet opzoeken. Het handige is dat je enkel je 1RM in hoeft te voeren en alles wordt voor je berekend.
sheiko zou ik ook wel eens willen doen, ga ik zeker ooit keer doen.. lijkt me brutalquote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, onthoudt wel dat je af en toe wel zwaarder gaat en het is erg uitdagend, dus het is wellicht niet zwaar, maar wel belastend.
[..]
Ik weet niet of die correct is though. Volgens Boris Sheiko himself is er maar 1 template terwijl op 't internet iets van zeven templates in één excel bestand aanwezig zijn. Nummer 29 is als het goed is de 'beginner' cycle van Sheiko. Wat je moet doen is dus even de excel sheet opzoeken. Het handige is dat je enkel je 1RM in hoeft te voeren en alles wordt voor je berekend.
Staat in de koelkast voor morgenochtend, ben benieuwd. Smaakte nu ook al prima.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Overnight Oats. Etha heeft het gouden recept doe.
Eerste keer weer sinds ontsteking?quote:
Is zeker niet voor beginners.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
sheiko zou ik ook wel eens willen doen, ga ik zeker ooit keer doen.. lijkt me brutal
Haha, I know man. Ik had laatst een video gekeken over mixed grip deadlifts waarbij iemand een bicep tear kreeg. Echt naar man. Doe ze nu wel though, maar gelukkig is mijn brein zo ontworpen dat het zulke details op de juiste momenten vergeet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:40 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
graag volgende keer spoiler hahaha
niet iedereen wilt die shit zien i.c.m. de sport
ik iig niet lol... brrr kruipt in me hoofd soms tijdens trainen lololol
maar dat die zo erg verkleurd komt doordat er zoveel spanning(gewicht) op die pec stond toen hij scheurde.. hij zal ook wel flink afgescheurd zijn geweest.. veel bloed kan er dan ontstaan.
[..]
reukzout/ammoniak
Good luck.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:19 schreef Push. het volgende:
[..]
Heb de excel gevonden. Ga er zo mee aan de slag
Fucking brutal lol. Las een post van iemand die zei dat het er erg simpel en licht uitzag maar na een week echt zowat huilde en constant spierpijn had.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:47 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
sheiko zou ik ook wel eens willen doen, ga ik zeker ooit keer doen.. lijkt me brutal
Als ik het maak eet ik het altijd direct lol. Ook lekker.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Staat in de koelkast voor morgenochtend, ben benieuwd. Smaakte nu ook al prima.
[..]
Eerste keer weer sinds ontsteking?
Eerste keer sinds ontsteking. Derde keer sinds half jaar.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Staat in de koelkast voor morgenochtend, ben benieuwd. Smaakte nu ook al prima.
[..]
Eerste keer weer sinds ontsteking?
u wot m8quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:43 schreef Snakey het volgende:
Hier staat trouwens een shitload aan PL trainingen. Als je niet weet wat te doen, dan zal dit je nog wat meer verwarren.![]()
http://muscleandbrawn.com(...)rkouts-and-routines/
ik zie niet in waarom niet ... het is wel veel volume ... maar het werkt met percentages van je eigen 1RM... plus het zit propvol met compounds wat juist ook voor een beginner essentieel is...quote:
Je geeft je eigen antwoordquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:52 schreef Quotidien het volgende:
Hallo,
Ik ben zoals men noemt een "ecto", als ik het goed begrijp iemand die van nature niet snel aankomt en sowieso gewoon mager is tenzij die bewust iets aan doet. Vandaag weer broeken wezen kopen en zoals altijd moeizaam want wel de lente maar niet de bijbehorende breedte, dit ook met truien etc. Graag wil ik aankomen, enige tips om meer vreetlust te kweken en eventueel in de sportschool aan te komen?
Gr
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:56 schreef Quotidien het volgende:
Beiden zijn niet evident, als je naar de sportschool gaat moet je wel heel doelbewust en met bijbehorende voeding te werk gaan omdat het anders helemaal niet effectief/efficiënt is toch?
Meer vreten is ook niet makkelijk als je vermogen dat eten te verwerken toch beperkt is, misschien dingen die de eetlust vergroten?
Dus thuiszitten en erover nadenken is beter?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:56 schreef Quotidien het volgende:
Beiden zijn niet evident, als je naar de sportschool gaat moet je wel heel doelbewust en met bijbehorende voeding te werk gaan omdat het anders helemaal niet effectief/efficiënt is toch?
Meer vreten is ook niet makkelijk als je vermogen dat eten te verwerken toch beperkt is, misschien dingen die de eetlust vergroten?
Meer vloeibaar eten (melk), meer eetmomenten (kan je over het algemeen meer naar binnenproppen) en langzaam aan steeds grotere porties naar binnen werken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:56 schreef Quotidien het volgende:
Eerste paar weken forcefeeden. Moest ik ook. Gewoon doordrukken. Kan nu makkelijk 4500/5000kcal op terwijl ik +- twee jaar terug nog moeite had met 2700/2800.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:56 schreef Quotidien het volgende:
Ik weet t haha. Had t ook echt niet verwacht. Dacht niks aan het handje; tot ik m'n been probeerde te bewegen.quote:
Het is een normaal verschijnsel. Niet zo prettig though.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:08 schreef Push. het volgende:
[..]
Ik weet t haha. Had t ook echt niet verwacht. Dacht niks aan het handje; tot ik m'n been probeerde te bewegen.
HAHA DE GARP.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:53 schreef stoeltafel het volgende:
Kan het zijn dat door dat meer traint je stoelgang omhoog gaat? Zit de laatste weken dagelijks wel 3/4 keer iets te leggen. Eet njet veel meer alleen wel een stuk gezonder, veel meer vlees/groente. Hoe vaak zitten jullie?
Hangt af van hoeveel ik eet. En ga je metabolisme gaat omhoog ja. Geloof ook dat door bewegen je darmen in gang worden gezet. En heeft misschien wat met vezels te maken, maar dat is een gok.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:53 schreef stoeltafel het volgende:
Kan het zijn dat door dat meer traint je stoelgang omhoog gaat? Zit de laatste weken dagelijks wel 3/4 keer iets te leggen. Eet njet veel meer alleen wel een stuk gezonder, veel meer vlees/groente. Hoe vaak zitten jullie?
Het is gew kCal in vs kCal out. Maakt niet uit hoevaak je poept of een scheet laat.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:53 schreef stoeltafel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |