Kaneel is ook altijd lekker om erdoor te doen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oh, je hebt 'm verandert. Ik deed 100 gr. oats, 250ml melk, schep vanille whey en wat cacaopoeder. At het ook gelijk op.
Yoghurt klinkt ook wel goed ja. Welke heb je?quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kaneel is ook altijd lekker om erdoor te doen.
Tegenwoordig vreet ik ook meer griekse yoghurt dan kwarkmet whey, fruit, chocola, koek, noem maar op erdoor, hoppa in de ijsmachine.
's Ochtends gewoon zuivel met oats.
Griekse yoghurt die ik heb is 9gr eiwit, 4gr khd en 0 of 10 gr vet. Die 0% is gewoon praktisch hetzelfde als milde kwark.En ik maar al die jaren kwark vreten.
http://yante.nl/yoghurt-g(...)hurt-grieks-naturel/quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yoghurt klinkt ook wel goed ja. Welke heb je?
Thank bra!quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
http://yante.nl/yoghurt-g(...)hurt-grieks-naturel/
Jelly.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:27 schreef Ethanolic het volgende:
As we speak heb ik 1 liter yoghurt, 250 gram rood fruit in de blender, honing, zoetstof en wat verkruimelde robuuste koeken in de ijsmachine zitten. Dat wordt genieten geblazen straks. #homemadestrawberrycheesecake
Hoe gemeten?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:01 schreef Xa1pt het volgende:
Zit ik hier aan de kwark met honing.
Vandaag vetpercentage laten meten; 16%. Had toch wel in de 20 verwacht eigenlijk na al dat geschrans.
Klokov's Havermoutquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:28 schreef Lamabal het volgende:
Wat eten jullie als ontbijt?
Ik ben te gek op brood mijn ontbijt alleen al bestaat uit 7 plakken brood.
Wat zou een goede vervanger zijn? Ook qua voedingsstoffen etc. En nee, brinta vind ik niet te pruimen
slick kunt, ik zit al op een pizza-spree van 6 dagen nonstop. 1200 kcals of goodness all day erryday.quote:Op woensdag 5 maart 2014 21:27 schreef Ethanolic het volgende:
As we speak heb ik 1 liter yoghurt, 250 gram rood fruit in de blender, honing, zoetstof en wat verkruimelde robuuste koeken in de ijsmachine zitten. Dat wordt genieten geblazen straks. #homemadestrawberrycheesecake
Dunno, heb alleen boeken over anatomie en de fysiologie van de mens in het algemeen. Als je toch wat wil kan je het best op boeken zoeken die toegespitst zijn op topsport.quote:Op woensdag 5 maart 2014 17:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat is dan een goed boek over fysiologie (met name in de context van krachttraining/bodybuilding) voor biologie-n00bs?
Had Kilgore niet een boek over fysiologie geschreven? Of was dat anatomie?quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:31 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dunno, heb alleen boeken over anatomie en de fysiologie van de mens in het algemeen. Als je toch wat wil kan je het best op boeken zoeken die toegespitst zijn op topsport.
Boeken die ik heb zijn Human anatomy and physiology en Inspanningsfysiologie, oefentherapie en training. De rest is allemaal op ziektebeelden, onderzoek en anatomie gericht.
Anatomie. Anatomy with a scalpel ofzoquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Had Kilgore niet een boek over fysiologie geschreven? Of was dat anatomie?
Oja, dat was het. Ook interessant, op zich.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:53 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Anatomie. Anatomy with a scalpel ofzo
Ik zit sinds kort ook weer op 80, morgen 82,5 3*5 hitten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 22:15 schreef stinkie het volgende:
Zo, pr gezet. 80 kg halve rep op BP
Kreng kwam echt niet verder omhoog. Rest van de training was ook meteen niks meer
eh ecto motherfuckerquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
slick kunt, ik zit al op een pizza-spree van 6 dagen nonstop. 1200 kcals of goodness all day erryday.
gorgonzolaquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zit sinds kort ook weer op 80, morgen 82,5 3*5 hitten.
[..]
eh ecto motherfucker
Ik ga morgen ook maar weer eens pizza maken. Sowieso met gorgonzola kaas
Zag deze week een pizza oven bij de AH staan, damn nice manwould abuse
jezus hou opquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Godenkaas. Over je pizza met brokken chorizo-worst en groene pepers
haha nergens gezien, misschien kan je zelf samenstellen bij een pizzeria op thuisbezorgdquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kun je zo'n pizza ook kant-en-klaar bestellen?
#lui
Bij dominos kun je een basisbodem bestellen voor 11 euro ofzo en dan zelf gratis alle ingrediënten toevoegen die je wil. Geen idee of ze het daar ook hebben, maar is wel fijn systeem.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha nergens gezien, misschien kan je zelf samenstellen bij een pizzeria op thuisbezorgd
Damn, die pizza gaat morgen down my whore throat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
jezus hou opgast komt ff met één van de meest mythische combinatie voor pizza's
lmao whore throatquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Damn, die pizza gaat morgen down my whore throat.
ik heb nooit echt hard in iets geknepen tijdens het liften, heb redelijk flexibele polsen en voornamelijk door het stukje tussen mijn vingers en hand te gebruiken als soort van rustzone waarin de bar kan liggenheb ik tot nu toe alles kunnen doen. Alleen heb ik echt ziek kleine onderarmen als gevolg daarvanquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sowieso hard in de DB knijpen, dan heb je minder kans dat ie weg schiet.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kaneel is ook altijd lekker om erdoor te doen.
Tegenwoordig vreet ik ook meer griekse yoghurt dan kwarkmet whey, fruit, chocola, koek, noem maar op erdoor, hoppa in de ijsmachine.
's Ochtends gewoon zuivel met oats.
Griekse yoghurt die ik heb is 9gr eiwit, 4gr khd en 0 of 10 gr vet. Die 0% is gewoon praktisch hetzelfde als milde kwark.En ik maar al die jaren kwark vreten.
He-le-maal van god los die tweequote:Op woensdag 5 maart 2014 22:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
slick kunt, ik zit al op een pizza-spree van 6 dagen nonstop. 1200 kcals of goodness all day erryday.
In Brinta zit volgens mij e.o.a. bindmiddel extra...quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:40 schreef Xa1pt het volgende:
Hoeveel eetlepels havermout gooi je er dan bij? Of krijg je niet net als met brinta dat het een blok beton wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |