nicequote:Op woensdag 5 maart 2014 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt ja, na de vakantie begonnen. Bevalt primaTof werk en bedrijf is lekker relaxed.
Zeg maar het incapabele GRTD-niveauquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje gillende keukenmeiden niveau ja,
“Hij is een van de beste verdedigers ter wereld en zal een bijdrage leveren aan de opbouw van een geweldig Inter.'', aldus de voorzitter van Interquote:Beetje over de top die Vidic, zegt veel over de ambities van Inter momenteel
Niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
“Hij is een van de beste verdedigers ter wereld en zal een bijdrage leveren aan de opbouw van een geweldig Inter.'', aldus de voorzitter van Inter
Hoeveel weken blijf je dit keer?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt ja, na de vakantie begonnen. Bevalt primaTof werk en bedrijf is lekker relaxed.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:29 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Hoeveel weken blijf je dit keer?
Stop eens met deze kansloze act, Knut.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:29 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Hoeveel weken blijf je dit keer?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stop eens met deze kansloze act, Knut.
GGMM is niet mijn homie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Ik ben het niet Stijn. Vraag aan je homie GGMM.
waar ga je eigenlijk heen danquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Zomer 2015 ga ik een jaar op vakantie. Reken maar uit.
Wereldreis. Geen idee hoe en wat precies, maar iig naar Palau, micronesie, Aus/n zld en Galapagos.quote:
Ik neem aan dat je dat nog niet verteld hebtquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Zomer 2015 ga ik een jaar op vakantie. Reken maar uit.
Neuj.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat nog niet verteld hebt
Grenzen dicht.quote:
Nee, lange termijn ziet er ook goed uit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En vanaf zondag gaat het dan zeker weer bergafwaarts
Kom vechten dan.quote:
Probeer je me hiermee weg te jagen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik vind jou een goede toevoeging aan deze sc
Woar?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, lange termijn ziet er ook goed uit.
[..]
Kom vechten dan.
jij trekt je hond een jas aan in de winter normaal?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net mijn hond zonder jas uitgelaten
Hallo JR. Wat leuk dat je een kloon hebt aangemaakt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij trekt je hond een jas aan in de winter normaal?
oke dit was wel heel ergquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo JR. Wat leuk dat je een kloon hebt aangemaakt.
Topquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, lange termijn ziet er ook goed uit.
Ik maak slechts goede grappenquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo JR. Wat leuk dat je een kloon hebt aangemaakt.
PICS VAN JE HONTquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net mijn hond zonder jas uitgelaten
succes stinhoquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zoek de buitenlucht maar weer eens op.
De tandarts schreeuwt.
Wat ga je buiten doen?:)quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zoek de buitenlucht maar weer eens op.
De tandarts schreeuwt.
dit gaat nergens over jrquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zinkend ten onder gegaan met zijn schip als een waar kapiteintje.
jammerquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die doet nu iets. Wat precies durft hij niet te vertellen.
Wat een lief beest. Zwitsers ras toch?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier heb je de bovenkant van mijn hond.
[ afbeelding ]
Foto expositie van William Klein.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit gaat nergens over jr
wat voor excursie was je doen
Ja, Appenzeller uit het sennenhonden ras.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een lief beest. Zwitsers ras toch?
Hij probeert zijn kastdeur van binnen open te krijgen?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die doet nu iets. Wat precies durft hij niet te vertellen.
Ik weet niet of je daar rijk mee wordt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij probeert zijn kastdeur van binnen open te krijgen?
Twinks zijn altijd in trek, haha trek.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar rijk mee wordt.
Dudequote:Op woensdag 5 maart 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Twinks zijn altijd in trek, haha trek.
Hopelijk kijkt je baas vandaag je searchhistorie door.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dude
Ik kende die term niet en nu heb ik het hier gegooglet
Slijmen in een poging Rusland af te troeven.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh god we gaan gratis chelt aan oekraine geven
quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
Ik had net buiten zelfs geen jas aan, perfect zonnetje.
Bedankt Sjors.quote:
Oeps, als dat geen stadionverbod wordt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Verklap mijn naam maar weer
Dan ga ik ook jouw naam verklappen... Nielsquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oeps, als dat geen stadionverbod wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |