Oh ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zonder Tokkies geen Rijdende Rechter!
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:27 schreef marcodej het volgende:
Het zou leuk zijn geweest als dat stel Païs had geheten.
Ik heb de OP nog een beetje opgeleuktquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb de OP nog een beetje opgeleukt
Nee, sorryquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die oudjes kunnen beter gaan aquarellen in plaats van dit watergevecht met elkaar aangaan.
Hij staat er wel mooi tussen toch Cnor?quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb de OP nog een beetje opgeleukt
Nou helemaal geweldig hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij staat er wel mooi tussen toch Cnor?
Mannen van het kadasterquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:31 schreef Karina het volgende:
Ah ik hoor erfpachtgrens, dat wordt Kadaster!
40-45 weken. Topsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:31 schreef tralalala het volgende:
Die ouwe heeft nog 14-18 maanden te leven, ga je ergens anders druk over maken.
Hoi hoi hoiquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:31 schreef Karina het volgende:
Ah ik hoor erfpachtgrens, dat wordt Kadaster!
Meer dat de eigenaar van dat schuurtje de regenafvoer een beetje verkloot heeft waardoor hun schutting rot.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:31 schreef rhubarbje het volgende:
Wacht, ik heb de eerste paar minuten gemist, maar gaat het nu serieus over dat niet zo nette dakje?
Wat een ellende zeg
Als je hier een al hoge hartslag van krijgtHoe moet het dan wel niet als het juiste merk afwasmiddel een keer op is!
christus dat dit soort dingen zo groot kunnen worden zegquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Meer dat de eigenaar van dat schuurtje de regenafvoer een beetje verkloot heeft waardoor hun schutting rot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, maar als je geschiedenis voor 95% uit KLB bestaat...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:33 schreef Bunnyfluff het volgende:
Wat een stel jankbejaarden zeg. Zullen wij FOK!ers ook zulke zuurpruimen worden? Dat is toch geen leven meer.
Een blok verder waren ze ondertussen rustig een huis leeg aan het halen. De politie was toch met echt belangrijke zaken bezig.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De politie is meermaals ingeschakeld voor het lawaai van een waterpomp
Corrie kan een enorme zeur zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:36 schreef Mansjester het volgende:
Jammer dat Karina mijn buurvrouw niet is.
Konden we samen lekker ruzie maken over bomen, kliko's, recht van overpad, lekkages, vogelhuisjes en overlast
Ik zou geen ruzie maken hoor, gewoon een glas wijn erbij en we lossen het zo opquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:36 schreef Mansjester het volgende:
Jammer dat Karina mijn buurvrouw niet is.
Konden we samen lekker ruzie maken over bomen, kliko's, recht van overpad, lekkages, vogelhuisjes en overlast
Voor jou geen wijn dus!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Corrie kan een enorme zeur zijn inderdaad.
Maar hij is heel verdrietig want de vijver en de schutting!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:36 schreef Bunnyfluff het volgende:
Waarom moet die ouwe met bril nu eigenlijk telkens zijn neus voor de camera snuiten?
Ach ja de volgende TS kan hem wel weghalen tenslottequote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel lief dat ze Humberto heeft laten staan
Ja daaromquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou geen ruzie maken hoor, gewoon een glas wijn erbij en we lossen het zo op
Ja jij bent best wel chill volgens mijquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja daaromIk ben ook echt conflict mijdend
Die hebben geen schuttingen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:35 schreef Falco het volgende:
Probeer dit soort problemen maar uit te leggen aan hongerende kindertjes uit Afrika__
Welke?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis die andere Cnor hier trouwens.
Ik denk dat daar al een hele tijd een droge periode heerst.quote:
Nee hoor, een schutting hoort geplastificeerd te zijn tegen de regen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:37 schreef jeroen25 het volgende:
Een schutting moet toch sowieso tegen wat vocht kunnen?
Beetje zoals die boom een paar weken geleden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:38 schreef OProg het volgende:
Die schuur voorkomt dat de schutting kapot gaat.
Wieke kan alleen maar schminken. Die kan niet praten.quote:
Het panel voelt al nattigheidquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hoewel deze zaak spijkers op laag water zoeken is zal Meester Visser de ware toedracht boven water moeten halen anders valt deze aflevering in het water.
Mijn hemel is die hype al overgeslagen naar FBquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit nu een poll in een facebookgroep te kijken over of iemand een jongen of een meisje krijgt, de ene optie heeft 40 stemmen en de andere 45. Dit verzin je niet
Moest ik even kwijt
Het is ook weer een beetje een tegenvallend showtje, al zijn chagrijnige bejaarden altijd top
Het zouden je buren maar zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:39 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb nog nooit zoiets gezien
Wat een zeikerds lijken mij dit zeg
Welke hype?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn hemel is die hype al overgeslagen naar FB
Klaag de fabrikant aan., wij weer lol.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:40 schreef alors het volgende:
Godver de helft gemist door die onmogelijke kanjerventielen op mijn fietsDat meester Visser die eens verbiedt.
Deze heeft evil eyebrowsquote:
Was een grap want het was toeval, toch toch?!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je leest niet goed volgens mij
Of het was een grap van je![]()
Jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Was een grap want het was toeval, toch toch?!
Mart Smeets komt straks nog.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
altijd deze nobody's aan het woordrot op man
Tijd voor een oorlog inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit land heeft een gebrek aan echte problemen
Bagatelliseer het maar weerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit land heeft een gebrek aan echte problemen
De buurman heeft de waterlinie al voorbereid.quote:
Ik heb een alcoholistische buurvrouw. Ook leuk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:44 schreef Mansjester het volgende:
Alle buren die ik heb gehad zijn relaxed![]()
Misschien ligt dat ook aan mij en mijn ouders
Tijdens de oorlog hoorde je ze waarschijnlijk nietquote:
Alleen het bed en de zak met gulden daalders ontbreken.quote:
Hoeft niet hoor, ik heb jaren relaxte buren gehad en nooit problemen en toe kwam HIJquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:44 schreef Mansjester het volgende:
Alle buren die ik heb gehad zijn relaxed![]()
Misschien ligt dat ook aan mij en mijn ouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |