Corrie kan een enorme zeur zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:36 schreef Mansjester het volgende:
Jammer dat Karina mijn buurvrouw niet is.
Konden we samen lekker ruzie maken over bomen, kliko's, recht van overpad, lekkages, vogelhuisjes en overlast
Ik zou geen ruzie maken hoor, gewoon een glas wijn erbij en we lossen het zo opquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:36 schreef Mansjester het volgende:
Jammer dat Karina mijn buurvrouw niet is.
Konden we samen lekker ruzie maken over bomen, kliko's, recht van overpad, lekkages, vogelhuisjes en overlast
Voor jou geen wijn dus!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Corrie kan een enorme zeur zijn inderdaad.
Maar hij is heel verdrietig want de vijver en de schutting!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:36 schreef Bunnyfluff het volgende:
Waarom moet die ouwe met bril nu eigenlijk telkens zijn neus voor de camera snuiten?
Ach ja de volgende TS kan hem wel weghalen tenslottequote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel lief dat ze Humberto heeft laten staan
Ja daaromquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou geen ruzie maken hoor, gewoon een glas wijn erbij en we lossen het zo op
Ja jij bent best wel chill volgens mijquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja daaromIk ben ook echt conflict mijdend
Die hebben geen schuttingen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:35 schreef Falco het volgende:
Probeer dit soort problemen maar uit te leggen aan hongerende kindertjes uit Afrika__
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |