Ik was er laatst toevallig. Flink veranderd ja. Gedurende mijn tijd was het eigenlijk altijd een bouwput.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:01 schreef Yaku het volgende:
[..]
Het zag er vandaag toch echt 100000x beter uit hoor. Campus is er echt op vooruit gegaan in de voorbije jaren.
broodje knakworst?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:02 schreef OProg het volgende:
Als ik dit zo zie heb ik ineens trek in een sandwich.
Sorry.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:03 schreef Karina het volgende:
Lekker in je nakie door de bosjes.
Oh die nieuwe houdt zijn buik in.
Of gewoon een mossel.quote:
Ik vind haar heupen te breedquote:
Ja lekker zit je onder de krassen van de bosjes.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]lekker toch naakt door de bossen rennen
Niet mijn ding...quote:
bloedpenisquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
Wel balen als je dan aankomt (zeker als 2e) en je pielemuis is dan ook nog kleiner dan die ander..
valt wel meequote:
Ja misschien net een kleine voldoende, maar meer niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
moah, vind het ook wel meevallen.
Knieën boeien me niet. Ze is wel kaalquote:
Dan had je je op moeten geven.quote:
Truequote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
Nu gaat het bij haar op vallen hoe kansloos die JP is
In allebei wil je niet gespot worden.quote:
Niet helemaal... gelukkigquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Knieën boeien me niet. Ze is wel kaal
Dat filmpje van de verkeerde kant is FOK! humor man, geen corpsballen humor, ben je dronken ofzo.quote:
Prima toch.quote:
Zo gek ben ik nou ook weer nietquote:
Bloopers ben ik nog nooit geweestquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
In allebei wil je niet gespot worden.
Beter opletten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
nog geen tiet gezien... die haren zitten er steeds voor.
Billen zijn toch belangrijkerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
nog geen tiet gezien... die haren zitten er steeds voor.
Denken dat FOK!kers hun wolvenshirt uit doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:07 schreef CookieSlikker het volgende:
Nou 2 fokkers naakt laten daten op TV?
Dus JP is een fokker?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat filmpje van de verkeerde kant is FOK! humor man, geen corpsballen humor, ben je dronken ofzo.
Alleen 's nachts.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denken dat FOK!kers hun wolvenshirt uit doen
Tieten daar in tegen, tijdens het lopenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:07 schreef vencodark het volgende:
Blijft raar, piemels tijdens het lopen.
Eensquote:
Volgende keer 2 dames en 1 heer.quote:
Bukkake?quote:
Wordt van te voren gescreend natuurlijk.. gewoon een vragenlijst van 200 vragen om matches te makenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
Wat ik altijd zo gek vind van dit soort programma's is dat ze er vanuit gaan dat beide mannen als een blok voor haar vallen. Misschien vinden ze er wel niets aan en is er niets te strijden.
Mannen zijn anders dan vrouwen. Mannen denken 'tenminste seks gehad' en dumpen haar daarna.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
Wat ik altijd zo gek vind van dit soort programma's is dat ze er vanuit gaan dat beide mannen als een blok voor haar vallen. Misschien vinden ze er wel niets aan en is er niets te strijden.
Blijkbaar jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:10 schreef Maanvis het volgende:
dus liefde is tegenwoordig wie de beste cocktail kan maken
Is ook wel eerlijk, want JP had eerder een dag voorsprong gekregen dus nu krijgt Rolf een voordeltjequote:
volgens mij werkt het zo niet. ken nauwelijks stelletjes die 'op papier' perfect bij elkaar passen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wordt van te voren gescreend natuurlijk.. gewoon een vragenlijst van 200 vragen om matches te maken
Dat zal lekker woeien ertussen .quote:
Twee woorden.. scripted realityquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is ook wel eerlijk, want JP had eerder een dag voorsprong gekregen dus nu krijgt Rolf een voordeltje
Dit al duo penotti vinden is wel sullig.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
We zijn wel een beetje duopenotti zo he
that's racist?
Mwoa.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |