Ik was er laatst toevallig. Flink veranderd ja. Gedurende mijn tijd was het eigenlijk altijd een bouwput.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:01 schreef Yaku het volgende:
[..]
Het zag er vandaag toch echt 100000x beter uit hoor. Campus is er echt op vooruit gegaan in de voorbije jaren.
broodje knakworst?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:02 schreef OProg het volgende:
Als ik dit zo zie heb ik ineens trek in een sandwich.
Sorry.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:03 schreef Karina het volgende:
Lekker in je nakie door de bosjes.
Oh die nieuwe houdt zijn buik in.
Of gewoon een mossel.quote:
Ik vind haar heupen te breedquote:
Ja lekker zit je onder de krassen van de bosjes.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]lekker toch naakt door de bossen rennen
Niet mijn ding...quote:
bloedpenisquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
Wel balen als je dan aankomt (zeker als 2e) en je pielemuis is dan ook nog kleiner dan die ander..
valt wel meequote:
Ja misschien net een kleine voldoende, maar meer niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
moah, vind het ook wel meevallen.
Knieën boeien me niet. Ze is wel kaalquote:
Dan had je je op moeten geven.quote:
Truequote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
Nu gaat het bij haar op vallen hoe kansloos die JP is
In allebei wil je niet gespot worden.quote:
Niet helemaal... gelukkigquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Knieën boeien me niet. Ze is wel kaal
Dat filmpje van de verkeerde kant is FOK! humor man, geen corpsballen humor, ben je dronken ofzo.quote:
Prima toch.quote:
Zo gek ben ik nou ook weer nietquote:
Bloopers ben ik nog nooit geweestquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
In allebei wil je niet gespot worden.
Beter opletten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
nog geen tiet gezien... die haren zitten er steeds voor.
Billen zijn toch belangrijkerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
nog geen tiet gezien... die haren zitten er steeds voor.
Denken dat FOK!kers hun wolvenshirt uit doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:07 schreef CookieSlikker het volgende:
Nou 2 fokkers naakt laten daten op TV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |