Op internet in de begindagen had ik deze met uu. Om niet te herkenbaar te worden nam ik hier sig000 als eerste, om wat verwarring te stichten leende ik account met uu uit aan Kasta als relkloon en heb deze daarna weer tijd gebruikt, was 'm eik wat vergeten totdat ik weer eens in oud gmail adres keek.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus dit was je eerste account?
Waarom ben je die weer gaan gebruiken, of wilde je gewoon kijken of hij nog werkte?
Toen werkte ik al bijna 10 jaar achter internet ... Maar nooit voor 2007 lopen Fokkenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:29 schreef schvvmert het volgende:
In 2003 ben ik toch minstens een uur bezig geweest met dat bewegend Gifje.
kloons zijn verdomme geylquote:
nee heb er maar een deze is mn eerste (tweede maar de andere weet ik niet eensch meer)quote:
Heb nog nooit gesekst met een vrouw met nepperdts, dus zou niet weten of het een goed te bespelen tet partij is.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn toch van silicon Valley neem ik aan
moeilijk idd ... Kan je er ook niet bij helpenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:36 schreef Speedball het volgende:
[..]
Heb nog nooit gesekst met een vrouw met nepperdts, dus zou niet weten of het een goed te bespelen tet partij is.
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
moeilijk idd ... Kan je er ook niet bij helpen
Als ik er een paar in me nek heb hangen laat ik het wel weten wat de score is,quote:Op maandag 3 maart 2014 23:44 schreef chufi het volgende:
Het zachte gevoel van een lekkere borst wordt vervangen door een overkookt iets met een harde tepels er op of zo .
Not my cup off TeTs ...
Deze zijn heul wel echt volgens mijquote:Op maandag 3 maart 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
`Kom jij weer met je UI nu Speedball er weer is ..
ja, mijn kloons hebben het te drukquote:Op maandag 3 maart 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
`Kom jij weer met je UI nu Speedball er weer is ..
Vorige week kwam het origineel voorbij dus ja .... beetje pushed up , maar dat lijkt ook niet ontkent te worden op het plaatje ..quote:Op maandag 3 maart 2014 23:49 schreef Speedball het volgende:
[..]
Deze zijn heul wel echt volgens mij
niets is wat het lijktquote:Op maandag 3 maart 2014 23:49 schreef Speedball het volgende:
[..]
Deze zijn heul wel echt volgens mij
Daarom doe ik er niet aanquote:Op maandag 3 maart 2014 23:52 schreef Speedball het volgende:
[..]
De mijne ook, haal ze soms door elkaar
Ik was mn ww kwijt dus heb een nieuwe aangemaakt (deze) de andere heb ik sinds kort weer terugquote:
Maar die gebruik je ergens anders ... of op een ander tijdstip neem ik aanquote:Op maandag 3 maart 2014 23:54 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik was mn ww kwijt dus heb een nieuwe aangemaakt (deze) de andere heb ik sinds kort weer terug
uhm nee,quote:Op maandag 3 maart 2014 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die gebruik je ergens anders ... of op een ander tijdstip neem ik aan
klopt, ik weet niet of de tetten van sas echt zijn of niet, en zal daar waarschijnlijk nooit achter komen.quote:
Mijn gevoel bij Sas is, dat ze echt zijn .. Dr eigen tetten dan te verstaan ... Of deze nu van de buuv zijn durf ik niet te zeggenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:01 schreef Speedball het volgende:
[..]
klopt, ik weet niet of de tetten van sas echt zijn of niet, en zal daar waarschijnlijk nooit achter komen.
Ja zag hem .. Triest om met staar te spelen en doen of er niets aan de hand is ,.... Maar volgens mij is dit verhaal al eens eerder boven gekomen ..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:04 schreef schvvmert het volgende:
Ik was ff naar mijn oude held Willem v. Hanegem aan het kijken.
Het zal wel Speed.. Biij mij doet de link het niet ..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:07 schreef Speedball het volgende:
http://earthli.com/quizzes/view_quiz.php
mijn score 17 = 16-19 You're a natural! Congratulations, you win the World Cups.
NSFWquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zal wel Speed.. Boij mij doet de link het niet ..
had mn antwoorden link gestuurd denk ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zal wel Speed.. Biij mij doet de link het niet ..
Ah dus nu aan ons om te oordelen en onze score te melden ..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:10 schreef Speedball het volgende:
[..]
had mn antwoorden link gestuurd denk ik
17 is tot nu de highscorequote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dus nu aan ons om te oordelen en onze score te melden ..
Willem was een bikkel en bang voor de dokter.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zag hem .. Triest om met staar te spelen en doen of er niets aan de hand is ,.... Maar volgens mij is dit verhaal al eens eerder boven gekomen ..
Ja maar die angst hebben meerdere personen ...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:16 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Willem was een bikkel en bang voor de dokter.
Ah had jij er ook 17 goed .. ik dus 2 minder.. Ja uberhaupt knap inderdaad ..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:28 schreef sacha het volgende:
[..]
17 van de 20 tieten goed gekozen bedoel ik
Ik kan het je ten zeerste aanbevelen!quote:Op maandag 3 maart 2014 23:36 schreef Speedball het volgende:
[..]
Heb nog nooit gesekst met een vrouw met nepperdts
Jij bent dan waarschijnlij ook een extreme Pervert ..?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan het je ten zeerste aanbevelen!
De dokter zie ik nooit, moet opzoeken hoe hij heet en waar ik moet zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die angst hebben meerdere personen ...
TIs hoe het komt Schmwert.. .. De juiste dame krijgt dr verdiende aandacht... Met een kus . De rest gaat dan vanzelf .. Maar nu bedtimequote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:52 schreef schvvmert het volgende:
En goede tieten moeten schudden anders krijg ik de neiging om de ventieltjes te zoeken.
Laat je gaan ..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:55 schreef schvvmert het volgende:
Eigenlijk is het belachelijk dat keurslijf, krijg zelf altijd 's nachts de beste ideeën.
Ja. Elke dag eet ik 2 krentebollen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent dan waarschijnlij ook een extreme Pervert ..?
Echt elke dag?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja. Elke dag eet ik 2 krentebollen.
Die met honing is ook lekkerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:43 schreef drakin het volgende:
hmmm lekker, ik eet elke dag yoghurt of kwark.
Vandaag een heel pakket gekregen om te mogen testen voor optimel.
Yoghurt Griekse stijl met een heerlijke laag fruit onderin.
Jazeker. 's ochtends 1 als ontbijt en bij de lunch ook nog 1.quote:
's ochtends is dat m'n hele ontbijt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:42 schreef drakin het volgende:
Niet 2 bollen tegelijk? En wat eet je er nog meer bij, want 1 bol lijkt me juist weer weinig om te eten.
Die moeite van een behoorlijk toetsenbord heb ik nog niet genomen.. Er zit een summier dingetje op mn AB maar dat werkt niet echt vind ik.. Maar goed ik kan wel gewooon films en zo streamen wanneer ik wil.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik ben echt stom geweest, ik kan nu heel makkelijk internetten met mijn smart tv want
ik heb er nu een toetsenbord bij en een bril, want ik kon het niet goed lezen, dus ik hadd
mijn ogen laten meten toch - 1,5 en andere oog min 1, dus bril aangeschaft, maar zonderr
vario focusdinges en nu kan ik niet alles lezen op mijn toetsenbord en helemaal niet op dee
afstandsbediening, dus dat schiet lekker op![]()
klotezooi... ik heb dus de verkeerde bril, zo word ik helemaal scheel![]()
met de juiste bril is het best wel ideaal eigenljk, geen zware laptop meer op schoot, en lekker
duidelijk beeld ik denk dat het schrikken is als ik effe in KPD ga neuzen
terugbrengen die fiets, je kan er niet mee lezenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik ben echt stom geweest, ik kan nu heel makkelijk internetten met mijn smart tv want
ik heb er nu een toetsenbord bij en een bril, want ik kon het niet goed lezen, dus ik hadd
mijn ogen laten meten toch - 1,5 en andere oog min 1, dus bril aangeschaft, maar zonderr
vario focusdinges en nu kan ik niet alles lezen op mijn toetsenbord en helemaal niet op dee
afstandsbediening, dus dat schiet lekker op![]()
klotezooi... ik heb dus de verkeerde bril, zo word ik helemaal scheel![]()
met de juiste bril is het best wel ideaal eigenljk, geen zware laptop meer op schoot, en lekker
duidelijk beeld ik denk dat het schrikken is als ik effe in KPD ga neuzen
Heb je al filmpjes via internet (browser) bekeken? Niet via de smartapps bedoel ik dus ...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
quoten lukt dus nieten er zijn nog een paar dingetjes die niet gaan, maar voor de restt
is het wel handig eigenlijk, alleen dus de verkeerde bril genomen met mijn stomme kop
terugbrengen en zeggen dat je er niets mee kanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
quoten lukt dus nieten er zijn nog een paar dingetjes die niet gaan, maar voor de restt
is het wel handig eigenlijk, alleen dus de verkeerde bril genomen met mijn stomme kop
ah, quoten gaat toch!!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:51 schreef sacha het volgende:
[..]
terugbrengen die fiets, je kan er niet mee lezen
Nee, nog niet...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je al filmpjes via internet (browser) bekeken? Niet via de smartapps bedoel ik dus ...
dat weet ik natuurlijk niet, hangt er ook vanaf waar je hem hebt gekocht en hoelang je hem al hebtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah, quoten gaat toch!!
Ja, terugbrengen? dan zal ik wel opnieuw moeten dokken toch?
Heb je ook weer gelijk in, dan maar dokken als het moet, maar deze bril is gewoon niet geschikt..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:01 schreef sacha het volgende:
[..]
dat weet ik natuurlijk niet, hangt er ook vanaf waar je hem hebt gekocht en hoelang je hem al hebt
ik zou mijzelf niet kwellen wat de uitkomst ook is
ga uit van het goede
Pavementquote:
3D knopje uit zettenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hmmm ik zie dat ik af en toe letters dubbel doe maar dat is omdat ik nog moet wennen...
Ik zou mijn geld er niet op inzettenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:21 schreef El_Matador het volgende:
Een goedemiddag Heren en Dames op leeftijd,
ligt het aan mij of is het puberale, autistische, alles serieus nemen maar nergens serieus op ingaan, niveau van FOK! alleen maar weer gestegen? En is deze SC een safe haven voor mensen met wat meer levenservaring?
Ik hoop dat de letters groot genoeg zijn opdat U het kunne lezen.
Vriendelijke groet,
een 40-'er
FOK! lijkt toch de "activistische" kant van Nederland, of je moet Duyvendakbrandbommen willen.quote:
Deze sc is af en toe een beetje levenloos, maar misschien moet er wat nieuw leven in.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:21 schreef El_Matador het volgende:
Een goedemiddag Heren en Dames op leeftijd,
ligt het aan mij of is het puberale, autistische, alles serieus nemen maar nergens serieus op ingaan, niveau van FOK! alleen maar weer gestegen? En is deze SC een safe haven voor mensen met wat meer levenservaring?
Ik hoop dat de letters groot genoeg zijn opdat U het kunne lezen.
Vriendelijke groet,
een 40-'er
Kijk, mijn vergeelde mondhoeken trekken weer omhoog bij de aanblik van zoveel warmte, uit die tijd van toen was geluk nog heel gewoon.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze sc is af en toe een beetje levenloos, maar misschien moet er wat nieuw leven in.
(Ik heb mijn leesbril op)
Als je een beetje klantvriendelijke opticien hebt en je verhaal uitlegt heb je groot kans dat je gratis nieuwe glazen krijgt aangemeten Fan.
Ik gok op de 3d knop, ik had dat zelf ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze sc is af en toe een beetje levenloos, maar misschien moet er wat nieuw leven in.
(Ik heb mijn leesbril op)
Als je een beetje klantvriendelijke opticien hebt en je verhaal uitlegt heb je groot kans dat je gratis nieuwe glazen krijgt aangemeten Fan.
Het forum is nog steeds niet volquote:
Die gratis tip was voor Fan, die blijkt verkeerde glazen in haar bril te hebben, wat een drama is het toch om 40+ en brilbehoevend te zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk, mijn vergeelde mondhoeken trekken weer omhoog bij de aanblik van zoveel warmte, uit die tijd van toen was geluk nog heel gewoon.
Leven in een brouwerij brengen heb ik jarenlang gedaan, ik weet niet of de leeftijd het me nu toelaat, maar ik zal een poging wagen.
Dank voor de tip, ik zal mijn ogen uitkijken.
Mooi zoquote:
Ik heb helemaal geen 3D knop op mijn bril, was het maar zo'n feest dan had ik niet 4 keer terug gehoeven naar de opticien.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gok op de 3d knop, ik had dat zelf ook.
Nou geloof me soms is het hier alles behalve dood. Nu even wel, Utopia.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mooi zo
40+ zit een beetje in mijn dooie hoek, en dat is eigenlijk best jammer
Dank jequote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die gratis tip was voor Fan, die blijkt verkeerde glazen in haar bril te hebben, wat een drama is het toch om 40+ en brilbehoevend te zijn.
En welkom symphonic, kom er gezellig bijzitten aan ons Perzisch tafelkleed.
ik zat vast dat duurde effe pffffffffffffquote:
ik kom daar ook uitquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou geloof me soms is het hier alles behalve dood. Nu even wel, Utopia.
De meeste komen uit de BB periode dus duiken daar in.
Nee joh op je tv, dan kan je nog prima tv kijken maar het is waziger en letters lijken dubbel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen 3D knop op mijn bril, was het maar zo'n feest dan had ik niet 4 keer terug gehoeven naar de opticien.
Ik ben ook nogal eenkennig, maar volgens mij kwam ik jou weleens tegen in TAL.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dank je
Laatste jaar hang ik een beetje op 1 plekje op het forum, en het wordt tijd om daar weer eens verandering in te brengen
kloptquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook nogal eenkennig, maar volgens mij kwam ik jou weleens tegen in TAL.
Fok maakt het leuk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Overigens heb ik kijken naar utopia 7 minuten volgehouden
Het zijn er maar 2 Fan of zie je dubbel door je nieuwe bril. Had je nog wel gelezen dat je terug miet naar de opticien?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat een zooi mensen ineens erbij, kon ik net niet zien omdat ik vast zat
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn er maar 2 Fan of zie je dubbel door je nieuwe bril. Had je nog wel gelezen dat je terug miet naar de opticien?
4x terug? Ohhhhh dan valt het wel mee als ik een keer terug moetquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..
Ik heb helemaal geen 3D knop op mijn bril, was het maar zo'n feest dan had ik niet 4 keer terug gehoeven naar de opticien.
En heb je een 3d tv?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
4x terug? Ohhhhh dan valt het wel mee als ik een keer terug moet
ghehehehequote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn er maar 2 Fan of zie je dubbel door je nieuwe bril. Had je nog wel gelezen dat je terug miet naar de opticien?
die hoop had ik ook, maar hoe leuk het UTO forum ook is, ik kan er echt niet naar kijkenquote:
Op een gegeven moment vond ik het een beetje gęnant, maar ik dacht van "doei, Zilveren Kruis heeft er toch voor betaald"quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
4x terug? Ohhhhh dan valt het wel mee als ik een keer terug moet
Oh dat is een miskoopquote:
Ik heb het mobiel FOK!ken opgegeven, dat werkt echt voor geen meterquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik bedoel nee, hij zat dus weer vast
Ik heb het ook geprobeerd, het leek me wel weer leuk om het te volgen met Fok!, maar het was zo saai en voor mijn verslavingsgevoelige ik was het beter er niet aan te beginnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die hoop had ik ook, maar hoe leuk het UTO forum ook is, ik kan er echt niet naar kijken
ik had het echt snel bekeken...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd, het leek me wel weer leuk om het te volgen met Fok!, maar het was zo saai en voor mijn verslavingsgevoelige ik was het beter er niet aan te beginnen.
Dat heeft er niets mee te maken maar ik heb 1 oog met een afwijking.. Zie ook met bril niet scherm mee... Vroegen droeg ik nog lenzen en dan droeg ik een zachte lens met daaroverheen een harde. Maar dat ging zo vaak mis dat ik het mooi vond geweest. Mn lens achter in mn oogkas en dan was ik weer tijden bezig om die er weer uit te krijgen en er weer opnieuw in te krijgen ...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou je dat willen dan? Heb je + of - ?
saai?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd, het leek me wel weer leuk om het te volgen met Fok!, maar het was zo saai en voor mijn verslavingsgevoelige ik was het beter er niet aan te beginnen.
Ik kijk sowieso weinig tv en volgde Utopia via de streams. Wat is dat Fok! Radio dan precies?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had het echt snel bekeken...
zit volop op FOK! radio, haal ik meer plezier uit dan de TV
Maar is het wel goed te krijgen met een bril?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken maar ik heb 1 oog met een afwijking.. Zie ook met bril niet scherm mee... Vroegen droeg ik nog lenzen en dan droeg ik een zachte lens met daaroverheen een harde. Maar dat ging zo vaak mis dat ik het mooi vond geweest. Mn lens achter in mn oogkas en dan was ik weer tijden bezig om die er weer uit te krijgen en er weer opnieuw in te krijgen ...
Nou ja het kan niet elke dag feest zijn maar ik heb wel "leuke" streams gezien.quote:
Nee, nu niet meer. Ik lees nog steeds de SV (nou ja, ik doe een pogingquote:
ik lees er wel, wordt een hoop werk ingestoken...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, nu niet meer. Ik lees nog steeds de SV (nou ja, ik doe een poging), maar ik heb de afgelopen weken regelmatig getwijfeld of ik weer streams zou gaan bestellen, maar ik heb me tot nu toe kunnen beheersen.
Dat wordt er zeker, het lijkt me een hele klus, maar ze houden het aardig vol.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik lees er wel, wordt een hoop werk ingestoken...
Nee niet echt ... .. 1 oog is niet helemaal scherp te krijgen ...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar is het wel goed te krijgen met een bril?
Zelfs mensen van bijna 33 posten hier weleensquote:
Soms is het wel hilarisch, maar ik merk wel dat ik steeds minder volg... Eind van de maand houden mijn gratis streams op en daar houd ik het bij denk ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja het kan niet elke dag feest zijn maar ik heb wel "leuke" streams gezien.
Ik heb er wel lol in
Ik weet natuurlijk niet in hoe erge mate je dan nog onscherp ziet, maar ik zie met één oog ook niet helemaal scherp en denk eigenlijk dat heel veel mensen dat hebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet echt ... .. 1 oog is niet helemaal scherp te krijgen ...
Is ook zo ik volg het ook niet echt meer live, gelukkig sommige hebben er een dagtaak aan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms is het wel hilarisch, maar ik merk wel dat ik steeds minder volg... Eind van de maand houden mijn gratis streams op en daar houd ik het bij denk ik
Op mn werk volg ik de streams echt niet ... Alhoewel je mensen hier de gekste dingen ziet volgen, maar ja ISP moet altijd alles testen ...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook zo ik volg het ook niet echt meer live, gelukkig sommige hebben er een dagtaak aan.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zelfs mensen van bijna 33 posten hier weleens
mijn zus is sinds kort aan 1 oog blind, netvliesloslating ofzoiets en dat andere oog is ookkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms is het wel hilarisch, maar ik merk wel dat ik steeds minder vjnolg... Eind van de maand houden mijn gratis streams op en daar houd ik het bij denk ik
Ja die zijn soms top, oa dankzij onze Toverheksquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook zo ik volg het ook niet echt meer live, gelukkig sommige hebben er een dagtaak aan.
En dan lees ik de stream verslagen![]()
Dat is echt vreselijk......quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mijn zus is sinds kort aan 1 oog blind, netvliesloslating ofzoiets en dat andere oog is ookk
iets mee, komt nog een operatie aanhet noodlot slaat een beetje toe geloof ik in de
familie, ik hoop wel dat ze dat andere oog kunnen redden... is ´echt klote voor haar, ik zouu
harstikke gek worden,
Ja.quote:
ja dat hoop ik ´echt hoor!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is echt vreselijk......
Hopen voor haar dat ze het nog goed kunnen krijgen
Ja ogen zijn voor de meeste mensen zeer belangrijk.. Daarom zag ik ook op om eventueel iets te laten laseren.. Maar dacht eens informeren kan geen kwaad en nee dus ..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mijn zus is sinds kort aan 1 oog blind, netvliesloslating ofzoiets en dat andere oog is ookk
iets mee, komt nog een operatie aanhet noodlot slaat een beetje toe geloof ik in de
familie, ik hoop wel dat ze dat andere oog kunnen redden... is ´echt klote voor haar, ik zouu
harstikke gek worden,
En het is ook altijd fijn je weer even te zien Bos... Hoe bevalt je penthouse in het Centrum van de lichtstad?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja.
Ik kom hier zo nu en dan binnenvallen. Echt een vast stekkie is dit niet, hoewel het hier, als ik er ben, gewoon gezellig is
ik moet eerlijk zeggen dat ik het nooit zou durven gokken, dan maar een brilletje...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ogen zijn voor de meeste mensen zeer belangrijk.. Daarom zag ik ook op om eventueel iets te laten laseren.. Maar dacht eens informeren kan geen kwaad en nee dus ..
Dat is inderdaad erg Fann, wat erg voor je zus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
harstikke gek worden,
Eindhovuh!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
En het is ook altijd fijn je weer even te zien Bos... Hoe bevalt je penthouse in het Centrum van de lichtstad?
echt he, het is net of ¨alles tegelijk komt, niet normaal meer....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg Fann, wat erg voor je zus.
Wij zitten ook in zo'n noodlottige fase
Ik woon niet echt in het centrum van Eindhoven. Zit er toch wel een kilometer of 5 vandaan. Maar het uitzicht vanaf hier is wel prachtig. En sinds 2 weken is hieronder de Jumbo open, ook ideaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
En het is ook altijd fijn je weer even te zien Bos... Hoe bevalt je penthouse in het Centrum van de lichtstad?
KIJK loop je helemaal goedkoop binnen..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik woon niet echt in het centrum van Eindhoven. Zit er toch wel een kilometer of 5 vandaan. Maar het uitzicht vanaf hier is wel prachtig. En sinds 2 weken is hieronder de Jumbo open, ook ideaal natuurlijk.
Doe je goedquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik woon niet echt in het centrum van Eindhoven. Zit er toch wel een kilometer of 5 vandaan. Maar het uitzicht vanaf hier is wel prachtig. En sinds 2 weken is hieronder de Jumbo open, ook ideaal natuurlijk.
Dat para herken ik wel, ik noem het slecht-nieuws-angst.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
echt he, het is net of ¨alles tegelijk komt, niet normaal meer....
ik word er een beetje para van om eerlijk te zijn
Zo heel erg goedkoop vind ik de Jumbo anders ook weer niet. Kan beter naar de Nettorama of Lidl gaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
KIJK loop je helemaal goedkoop binnen..
Ik hoop wel dat ik hier wat langer dan 4 jaar kan blijven wonen. 4 en een halve verhuizing in 5.5 jaar is voorlopig wel genoegquote:
Ik ga ook meestal voor het gemak van de Super om de hoek en ik heb echt niet te klagen aan aanbod..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo heel erg goedkoop vind ik de Jumbo anders ook weer niet. Kan beter naar de Nettorama of Lidl gaan.
Maar het is wel lekker als je even wat nodig hebt, en wanneer het buiten noodweer is.
lijkt me wel he...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ik hier wat langer dan 4 jaar kan blijven wonen. 4 en een halve verhuizing in 5.5 jaar is voorlopig wel genoeg
Laagste prijsgarantie ammehoelaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo heel erg goedkoop vind ik de Jumbo anders ook weer niet. Kan beter naar de Nettorama of Lidl gaan.
Maar het is wel lekker als je even wat nodig hebt, en wanneer het buiten noodweer is.
Ik hoop het ook voor je Bos... Zijn er nog bepaalde clausules in het huurcontract ?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ik hier wat langer dan 4 jaar kan blijven wonen. 4 en een halve verhuizing in 5.5 jaar is voorlopig wel genoeg
Yes. Ik heb wel het voordeel dat ik een verblijfsplaats heb. We hebben hier vanuit de woonbegeleiding 8 etages (4 woningen per etage). Daarvan zijn zes etages, doorstroomappartementen waarvan men verwacht dat de bewoner binnen gemiddeld 2 jaar op zichzelf kan wonen al dan niet met ambulante hulp. De overige 2 waar ik dus op woon, zijn dus verblijfplaatsen. Van die bewoners wordt niet verlangd dat ze binnen die 2 jaar zelfstandig kunnen wonen, sommige zullen zelfs tot hun dood onder begeleiding blijven wonen.. Dat hoeft niet per se op mij van toepassing te zijn, maar het zou wel eens zo kunnen zijn..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lijkt me wel he...
Nu gewoon lekker settelen
Ik heb geen huurcontract, woon nog steeds via de AWBZquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je Bos... Zijn er nog bepaalde clausules in het huurcontract ?
Ik neem aan dat je het zelf prima doet daar op je eentje
Produkten van d Lidl (of de Aldi) zijn van andere leveranciers en komen dus niet in aanmerking voor die garantiequote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laagste prijsgarantie ammehoela![]()
Lidl is inderdaad een stuk voordeliger en krijgt steeds meer goede spullen.
Ik had het over Jumbo, die hebben het in de reclame toch altijd over laagste prijsgarantie.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Produkten van d Lidl (of de Aldi) zijn van andere leveranciers en komen dus niet in aanmerking voor die garantie
Precies, Dat is alleen in vergelijking met de grote Nederlandse ketens. De Nettorama, ALDI en Lidl zijn daar niet bij inbegrepen, Ja zo kan ik het ook.quote:
De koffiesmaak yoghurt in een kuipjequote:Lidl is inderdaad een stuk voordeliger en krijgt steeds meer goede spullen.
Geen gekke dingen doen en je goed gedragen ... Dan komt het vanzelf goed..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen huurcontract, woon nog steeds via de AWBZ
Fijn, het ziet er dus naar uit dat je daar voorlopig wel kan blijven.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Yes. Ik heb wel het voordeel dat ik een verblijfsplaats heb. We hebben hier vanuit de woonbegeleiding 8 etages (4 woningen per etage). Daarvan zijn zes etages, doorstroomappartementen waarvan men verwacht dat de bewoner binnen gemiddeld 2 jaar op zichzelf kan wonen al dan niet met ambulante hulp. De overige 2 waar ik dus op woon, zijn dus verblijfplaatsen. Van die bewoners wordt niet verlangd dat ze binnen die 2 jaar zelfstandig kunnen wonen, sommige zullen zelfs tot hun dood onder begeleiding blijven wonen.. Dat hoeft niet per se op mij van toepassing te zijn, maar het zou wel eens zo kunnen zijn..
Ja maar ze hoeven niet te vergelijken met de Lidl of de Aldi want die hebben geen DE koffie bedoel ik te zeggen ..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het over Jumbo, die hebben het in de reclame toch altijd over laagste prijsgarantie.
gelukkig hebben we hier geen Jumbo, en die gaat er niet komen ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het over Jumbo, die hebben het in de reclame toch altijd over laagste prijsgarantie.
De kipshoarma en het toiletpapierquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, Dat is alleen in vergelijking met de grote Nederlandse ketens. De Nettorama, ALDI en Lidl zijn daar niet bij inbegrepen, Ja zo kan ik het ook.
Op zich is het wel prettig winkelen hier, maar goed..
[..]
De koffiesmaak yoghurt in een kuipje![]()
![]()
![]()
![]()
dat is hier ook nu, en dat zijn hele fijne broodjes, alleen het schepsysteem is een beetje lastig vind ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De kipshoarma en het toiletpapier![]()
Mijn Lidl bakt tegenwoordig ook zelf broodjes e.d., daar kan de bakker iets van leren
Zelfs als ik een keer in een crisis geraak (laten we hopen van niet), zal ik bij herstel wel terug kunnen hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen gekke dingen doen en je goed gedragen ... Dan komt het vanzelf goed..
je hebt echt al een hoop overwonnen...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zelfs als ik een keer in een crisis geraak (laten we hopen van niet), zal ik bij herstel wel terug kunnen hoor
Ze hebben hun eigen merken, maar die zijn ook prima, ik heb tegenwoordig de espressobonen van Lidl, niets mis meequote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ze hoeven niet te vergelijken met de Lidl of de Aldi want die hebben geen DE koffie bedoel ik te zeggen ..
Dank je. Ik denk echt dat ik in tranen uit ga barsten als ik het flik om de halve marathon uit te lopen in oktober..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt echt al een hoop overwonnen...
Ik neem mijn petje voor je af hoor
Ik heb af en toe het idee dat ik met een kermisspelletje bezig benquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is hier ook nu, en dat zijn hele fijne broodjes, alleen het schepsysteem is een beetje lastig vind ik
De mijne, op helaas te verre 500 m... Kwam ik omstreeks de Kerst weer eens sinds jaren ...Moderne vers schappen, alles afgesloten en ook allerlei soorten verse broodjesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De kipshoarma en het toiletpapier![]()
Mijn Lidl bakt tegenwoordig ook zelf broodjes e.d., daar kan de bakker iets van leren
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je. Ik denk echt dat ik in tranen uit ga barsten als ik het flik om de halve marathon uit te lopen in oktober..
Petje af hoor, wat je allemaal voor jezelf voor elkaar gekregen hebtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zelfs als ik een keer in een crisis geraak (laten we hopen van niet), zal ik bij herstel wel terug kunnen hoor
Die scheptralies bedoel je ... Ik het idd ook eerst ff moeten bekijken hoe het werktequote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb af en toe het idee dat ik met een kermisspelletje bezig ben![]()
Maar het is wel hygiënisch.
Reden voor een paar tranenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je. Ik denk echt dat ik in tranen uit ga barsten als ik het flik om de halve marathon uit te lopen in oktober..
Ja, die, het was even wennen, maar het is wel hygiënisch, want je komt niet met je vingers bij de andere broodjes.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Die scheptralies bedoel je ... Ik het idd ook eerst ff moeten bekijken hoe het werkte
Zijn die 500 meter voor jou onoverbrugbaar?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
De mijne, op helaas te verre 500 m... Kwam ik omstreeks de Kerst weer eens sinds jaren ...Moderne vers schappen, alles afgesloten en ook allerlei soorten verse broodjes
Dat moet je inderdaad leren en anderen kunnen wel zeggen dat je genoeg hebt om trots op te zijn, je moet dat zelf inzien.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:27 schreef Bos81 het volgende:
Alleen moet ik nu nog leren om trots op mezelf te zijn, dat is nog een hoge drempel
Dat gaat je zeker lukken Bos ... Je bent een topgozer met doorzettings vermogen, humor en genoeg gezond verstand ..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet maar als ik de Vomar en de Appie om de hoek heb .... Vroeger woonde ik iets meer jou richting op (aan dezelfde gracht btwquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn die 500 meter voor jou onoverbrugbaar?
hier sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gaat je zeker lukken Bos ... Je bent een topgozer met doorzettings vermogen, humor en genoeg gezond verstand ..
Ah nog iemand uit NHquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk niet maar als ik de Vomar en de Appie om de hoek heb .... Vroeger woonde ik iets meer jou richting op (aan dezelfde gracht btw) en toen was ie gewoon dichtst bij..
HHW ieder zn ding tochquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig weer op het randje West Friesland
Ach, je hebt hier wel alles en redelijk centraal.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:21 schreef El_Matador het volgende:
En is deze SC een safe haven voor mensen met wat meer levenservaring?
Daar liggen mn roots wel , maar niks boven Grunn...... Nog even en het is helemaal een ingezakte boel daar met die gaswinning ..quote:
Hey Sjoefmeneer, hoe is het gegaan de eerste twee dagen? Draai al gevonden?quote:
quote:
waar ben je geweest voor info?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ogen zijn voor de meeste mensen zeer belangrijk.. Daarom zag ik ook op om eventueel iets te laten laseren.. Maar dacht eens informeren kan geen kwaad en nee dus ..
Tettenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee.
Wel een safe heaven om iedereen verrot te schelden of tetten te posten.
Komt er wel aan die draai .. Altijd lastig met nieuwe mensen en nieuwe werkomgeving etc ... En voordat alles geregeld is en zo .. Maar komt goed.. Ze schijnen elke donderdag een teambuilding borrel te doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey Sjoefmeneer, hoe is het gegaan de eerste twee dagen? Draai al gevonden?
Een west Friesland fanquote:
quote:
Dit topic is door APK ooit uit de googlemaffia controle gehaald, dus tetten zijn hier geen probleem!quote:
Kijk! Beter!!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt er wel aan die draai .. Altijd lastig met nieuwe mensen en nieuwe werkomgeving etc ... En voordat alles geregeld is en zo .. Maar komt goed.. Ze schijnen elke donderdag een teambuilding borrel te doen
Ik niet maar Moeders komt uit Medemblikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een echte West Fries in doen en laten...
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Ik ben opgegroeid in Schagen, en mijn paardenleven bevindt zich in Koggenland...
Waar is APK btw? Die heeft zich hier ook al weer geen maanden laten zien ..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit topic is door APK ooit uit de googlemaffia controle gehaald, dus tetten zijn hier geen probleem!
Dankjewel! Stel ik erg op prijs.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:02 schreef sacha het volgende:
en natuurlijk even eenvoor iedereen die in een alles gaat kut periode zit...
De hele donderdag ?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt er wel aan die draai .. Altijd lastig met nieuwe mensen en nieuwe werkomgeving etc ... En voordat alles geregeld is en zo .. Maar komt goed.. Ze schijnen elke donderdag een teambuilding borrel te doen
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:02 schreef sacha het volgende:
en natuurlijk even eenvoor iedereen die in een alles gaat kut periode zit...
Ik zag hem gister ergens sinds maanden idd. Maar hij leeft nogquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar is APK btw? Die heeft zich hier ook al weer geen maanden laten zien ..
ik zat daar ooit op de RSGquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een echte West Fries in doen en laten...
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Ik ben opgegroeid in Schagen, en mijn paardenleven bevindt zich in Koggenland...
Gelukkig .. Ja ook net ff snel gecheckt .. Zag post van gisteren .. Verder niet gekekenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag hem gister ergens sinds maanden idd. Maar hij leeft nog
jahquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Opgesloten in een kelder. Alleen....hopend dat jij hem komt bevrijden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kreeg net mee dat hij niet meer op vakantie isquote:
een wit paard heb ik, harnas en speer zul je zelf mee moeten nemenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Opgesloten in een kelder. Alleen....hopend dat jij hem komt bevrijden.
Pak dus je witte paard, doe een harnas aan, steek je speer in je handen en wees de onbevreesde held!
daro?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat ooit ook op een RSG maar dat zullen er wel meerderen zijn hier
kook maar verder is het allemaal een blurquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zat op de Wilhelminalaan...
FIjne rector ook, Cees van der Zee
Bert Siezen, Huibert Risselada, Moransard (voor Engels), Bram Zeemanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:18 schreef sacha het volgende:
[..]
kook maar verder is het allemaal een blur
Juni 1980 ben ik verwektquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat je, toen ik van het mijne kwam, je misschien net verwekt was...
hou op!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bert Siezen, Huibert Risselada, Moransard (voor Engels), Bram Zeeman
Menno Kloosterman, Johan van Leeuwen, Janus Pakmudan, Lodewijk aan Zeequote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bert Siezen, Huibert Risselada, Moransard (voor Engels), Bram Zeeman
ik had wel mevrouw van Leeuwen, die noemden we de Bioheksquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Menno Kloosterman, Johan van Leeuwen, Janus Pakmudan, Lodewijk aan Zee
Van z'n vrouw Maria kon je ze wel krijgen...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe
Krijg je ook bultjes van Bram Zeeman?
ik ga hyperventileren als je doorgaatquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe
Krijg je ook bultjes van Bram Zeeman?
Schagen had 3 dependances...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:24 schreef chufi het volgende:
Maar goed een RSG was groot met Mavo, Havo, VWO en Gymn.. tenminste de mijne ... Maar Schagen is ook niet zo groot dus de kans dat jullie elkaar gekend of van gezicht kennen is groot..
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van z'n vrouw Maria kon je ze wel krijgen...
*psychiater gaat bellen*quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wie ik wel heel tof vond was (ik geloof) dhr Piet van Handel
Kijk precies raak ...quote:
Dat zei mijn moeder een maand (of 2) later ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk precies raak ...Toen haalde ik mn VWO diploma op en vertrok met een vriend in een 2CV volbeladen met een bungalow tent en met een surfplank op het dak richting de Cote D'Azur ..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk precies raak ...Toen haalde ik mn VWO diploma op en vertrok met een vriend in een 2CV volbeladen met een bungalow tent en met een surfplank op het dak richting de Cote D'Azur ..
[ afbeelding ]
Op de heenweg Mistral mee en met 120 in de slipstream achter de vrachtwagens aan.. Terugweg kreeg dat Franse karretje het moeilijker en moeilijker, uiteindelijk met max 60 op 2 cilinders of zo weer thuis gekomen..quote:
Mocht je mee ?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder een maand (of 2) later ook
Ik heb er 1 keer in gereden, het was wel de ervaring van mijn levenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Op de heenweg Mistral mee en met 120 in de slipstream achter de vrachtwagens aan.. Terugweg kreeg dat Franse karretje het moeilijker en moeilijker, uiteindelijk met max 60 op 2 cilinders of zo weer thuis gekomen..
Ja dat pookje in het "dashboard"quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb er 1 keer in gereden, het was wel de ervaring van mijn leven
In zijn 4 de bocht om omdat ik niet meer wist hoe ik terug moest schakelen, niet afslaan en niet omslaan
ik heb dat ook een keer gehad met een Renault 4, en dat liep maar net goed afquote:
Mijn broer ook die ging rechtsaf de surfplank nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel goed afgelopen ?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn broer ook die ging rechtsaf de surfplank niet
Ja. Niet voor de surfplankquote:
Ze had geen keus, ik zat nog in haar buikquote:
Oh ja tuurlijk.. Dom van me .. Verwekken en geboren ..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze had geen keus, ik zat nog in haar buik
Een jaar later een andere plank mee op een degelijk bootje .... Daar vlieg je niet mee uit de bocht en de Berenburg was lekker op de Friesche wateren ..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, dat niet...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:34 schreef chufi het volgende:
Hahaha MM ook nog op hetzelfde RSG daar gezeten
Ik ook pas nadat ik begonnen ben met digitaliseren ... EN er liggen nog een hoop tot de intrede van de digicam.. Vanaf toen was het niet meer nodig .. gelukkig maar ..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb niet eens foto's uit die tijd...
waarom niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb niet eens foto's uit die tijd...
Papa had geen camera ... Of MM heeft nooit de foto's gekregen in zo'n speciaal voor jouw/mij gemaakt fotoboek.. ..quote:
Mijn vader maakte wel foto's, maar die werden 'afgedrukt' als dia's en die zijn na de dood van mijn ouders verdwenen...quote:
wij waren gelukkig niet in het bezit an een diaprojector...quote:Op woensdag 5 maart 2014 07:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn vader maakte wel foto's, maar die werden 'afgedrukt' als dia's en die zijn na de dood van mijn ouders verdwenen...
Vertel mij wat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wij waren gelukkig niet in het bezit an een diaprojector...
De horror een hele avond dia's kijken...
Hier nog plakboeken en diadozen vol met foto's/dia's.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:51 schreef Symphonic het volgende:
Dat is zeker zonde.....
Ik heb zelf helaas ook niet al teveel foto's van vroeger meer..
Mijn dokter keek best raar op toen ik mijn inentingsboekje uit 1966 overhandigde, terwijl er toch echt achterop staat: "Stel dit boekje bij elke verwonding aan de behandelende arts ter hand."quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:33 schreef Symphonic het volgende:
Alles bewaren is ook wel wat veel van het goede
Eerste schoentjes?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier nog plakboeken en diadozen vol met foto's/dia's.
Mijn moeder was een echte hamster en bewaarde werkelijk alles. Inentingsboekjes, sportdiploma's, foto's, geboortekaartjes, eerste schoentjes, you name it and i've got it.
Leuk en aardig qua nostalgie, maar wat je er allemaal mee moet.....
Wit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Eerste schoentjes?Dat ze zo in goudkleur of zilverkleur zijn gespoten?
![]()
ah... wit, ik heb ze wel eens zien staan bij iemand, volgens mij waren die goudkleurig gespotenquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wit.![]()
Nog net geen lakschoentjes, maar het scheelt niet veel. Zal eens kijken of ik er ergens nog een pic van heb op mijn pc.
Dank je wel Dees, ja boek was net op tijd klaar dus, maar ze heeft het gezien!quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:15 schreef Deisyy het volgende:
Jeetje Fann, gecondoleerd nogMaar wat fijn dat je haar dat fotoboek nog hebt kunnen geven.
Ik heb ook maar weinig foto's van mezelf en al helemaal geen eerste schoentjes of haarlokjes, dat zal er mee te maken hebben dat ik de jongste ben van 6 dochters, het leuke was er wel zo'n beetje af![]()
Een beetje brillenman verleent die service![]()
Mijn geboortetegel had ik nog wel (is inmiddels gesneuveld) en ook processen verbaal voor openlijke geweldpleging uit mijn tienerjaren vond ik terug tussen papieren van mijn ouders.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier nog plakboeken en diadozen vol met foto's/dia's.
Mijn moeder was een echte hamster en bewaarde werkelijk alles. Inentingsboekjes, sportdiploma's, foto's, geboortekaartjes, eerste schoentjes, you name it and i've got it.
Leuk en aardig qua nostalgie, maar wat je er allemaal mee moet.....
Dat was toch heel recent?quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dank je wel Dees, ja boek was net op tijd klaar dus, maar ze heeft het gezien!
Ja sommige jurkjes van mijn zus kon ik wel afdragen, maar volgens mij was dat niet zo heel vaak, aangezien mijn zus die 2 jaar eerder dan ik geboren werd en ik een verrassing waren. Wij droegen samen dan wel vaak dezelfde jurkjes, soms in een iets andere kleurstelling, dat wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dank je wel Dees, ja boek was net op tijd klaar dus, maar ze heeft het gezien!
Ik denk dat jij, net als ik, misschien wel de schoentjes van je oudere zussies kreeg![]()
dat was ook zo met de jurkjes, di gingen van de één na de ander, want zoveel leeftijdverschil
zat er allemaal niet tussen, kan je wel zien op de foto, hoewel tussen mij en mijn zus daarna toch
nog 2,5 jaar zit, dat was best lang, tussen die twee zussen daar achter zit net een jaar verschil![]()
Ja, is dus een goeie brillenman, ben nu wel even brilloos, maar hij is over een week of twee
klaar en dan kan zou hij goed moeten zijn
Op mijn A-diploma ben ik geboren in Assen en op m'n B-diploma in Rotterdam.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn geboortetegel had ik nog wel (is inmiddels gesneuveld) en ook processen verbaal voor openlijke geweldpleging uit mijn tienerjaren vond ik terug tussen papieren van mijn ouders.
Zwemdiploma's e.d. kan ik me niet herinneren, hoewel ik ze wel behaald heb...
Dankjewel, ja zeer recent, een maandje geleden nu...quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was toch heel recent?
Gecondoleerd in ieder geval...
Ah... die twee oudere zusjes die erachter staan hadden ook vaak dezelfde jurkjes, mijn tweequote:Op woensdag 5 maart 2014 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja sommige jurkjes van mijn zus kon ik wel afdragen, maar volgens mij was dat niet zo heel vaak, aangezien mijn zus die 2 jaar eerder dan ik geboren werd en ik een verrassing waren. Wij droegen samen dan wel vaak dezelfde jurkjes, soms in een iets andere kleurstelling, dat wel.
Misschien is dat ook wel de reden dat we nu afzonderlijk van elkaar nog steeds dezelfde kleding kopen
Ook al is het voor je moeder beter, het is wel je moeder en uit je bericht lees ik dat er nog meer ellende aan komt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dankjewel, ja zeer recent, een maandje geleden nu...
40+ / Kijk je anders naar het leven wanneer je 40+ bent?
Ik moet eigenlijk blij voor haar zijn, want ze heeft nu eindelijk de rust die ze wilde en ook verdiende
en er gaat haar een hoop verdriet bespaard blijven, maar ik mis haar toch. verstandelijk weet ik
dat het beter is, maar ja, gevoel is niet altijd hetzelfde als verstand, maar tis goed zo..
Die 2 achteraan op die foto lijken als 2 druppels water op elkaar!quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... die twee oudere zusjes die erachter staan hadden ook vaak dezelfde jurkjes, mijn twee
oudste zussen staan er niet op, die maakte later kleding voor mij dus daar had ik mazzel mee
mijn vader is zo dement als een deur, eigenlijk maar goed ook geloof ikquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook al is het voor je moeder beter, het is wel je moeder en uit je bericht lees ik dat er nog meer ellende aan komt.
Hoe gaat je vader ermee om?
Nee, totaal niet!quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die 2 achteraan op die foto lijken als 2 druppels water op elkaar!![]()
Is dat nu nog zo?
Dankjewel drakin, ja toen ik het las dacht ik er natuurlijk ook meteen aan, maar het is ook nog maar kort geleden en eigenlijk best raar dat ik zo idioot hyperactief met dat boek bezig was, omdat ikquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:10 schreef drakin het volgende:
Fann gecondoleerd.
Mooi dat ze het nog heeft mogen zien, ik moest juist aan de foto's van jou denken bij het zien van de eerdere foto's gister hier en het gesprek over foto's daarna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |