Daar liggen mn roots wel , maar niks boven Grunn...... Nog even en het is helemaal een ingezakte boel daar met die gaswinning ..quote:
Hey Sjoefmeneer, hoe is het gegaan de eerste twee dagen? Draai al gevonden?quote:
quote:
waar ben je geweest voor info?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ogen zijn voor de meeste mensen zeer belangrijk.. Daarom zag ik ook op om eventueel iets te laten laseren.. Maar dacht eens informeren kan geen kwaad en nee dus ..
Tettenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee.
Wel een safe heaven om iedereen verrot te schelden of tetten te posten.
Komt er wel aan die draai .. Altijd lastig met nieuwe mensen en nieuwe werkomgeving etc ... En voordat alles geregeld is en zo .. Maar komt goed.. Ze schijnen elke donderdag een teambuilding borrel te doenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey Sjoefmeneer, hoe is het gegaan de eerste twee dagen? Draai al gevonden?
Een west Friesland fanquote:
quote:
Dit topic is door APK ooit uit de googlemaffia controle gehaald, dus tetten zijn hier geen probleem!quote:
Kijk! Beter!!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt er wel aan die draai .. Altijd lastig met nieuwe mensen en nieuwe werkomgeving etc ... En voordat alles geregeld is en zo .. Maar komt goed.. Ze schijnen elke donderdag een teambuilding borrel te doen
Ik niet maar Moeders komt uit Medemblikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een echte West Fries in doen en laten...
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Ik ben opgegroeid in Schagen, en mijn paardenleven bevindt zich in Koggenland...
Waar is APK btw? Die heeft zich hier ook al weer geen maanden laten zien ..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit topic is door APK ooit uit de googlemaffia controle gehaald, dus tetten zijn hier geen probleem!
Dankjewel! Stel ik erg op prijs.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:02 schreef sacha het volgende:
en natuurlijk even eenvoor iedereen die in een alles gaat kut periode zit...
De hele donderdag ?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt er wel aan die draai .. Altijd lastig met nieuwe mensen en nieuwe werkomgeving etc ... En voordat alles geregeld is en zo .. Maar komt goed.. Ze schijnen elke donderdag een teambuilding borrel te doen
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:02 schreef sacha het volgende:
en natuurlijk even eenvoor iedereen die in een alles gaat kut periode zit...
Ik zag hem gister ergens sinds maanden idd. Maar hij leeft nogquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar is APK btw? Die heeft zich hier ook al weer geen maanden laten zien ..
ik zat daar ooit op de RSGquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een echte West Fries in doen en laten...
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Ik ben opgegroeid in Schagen, en mijn paardenleven bevindt zich in Koggenland...
Gelukkig .. Ja ook net ff snel gecheckt .. Zag post van gisteren .. Verder niet gekekenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag hem gister ergens sinds maanden idd. Maar hij leeft nog
jahquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Opgesloten in een kelder. Alleen....hopend dat jij hem komt bevrijden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |