Eindhovuh!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
En het is ook altijd fijn je weer even te zien Bos... Hoe bevalt je penthouse in het Centrum van de lichtstad?
echt he, het is net of ¨alles tegelijk komt, niet normaal meer....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg Fann, wat erg voor je zus.
Wij zitten ook in zo'n noodlottige fase
Ik woon niet echt in het centrum van Eindhoven. Zit er toch wel een kilometer of 5 vandaan. Maar het uitzicht vanaf hier is wel prachtig. En sinds 2 weken is hieronder de Jumbo open, ook ideaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
En het is ook altijd fijn je weer even te zien Bos... Hoe bevalt je penthouse in het Centrum van de lichtstad?
KIJK loop je helemaal goedkoop binnen..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik woon niet echt in het centrum van Eindhoven. Zit er toch wel een kilometer of 5 vandaan. Maar het uitzicht vanaf hier is wel prachtig. En sinds 2 weken is hieronder de Jumbo open, ook ideaal natuurlijk.
Doe je goedquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik woon niet echt in het centrum van Eindhoven. Zit er toch wel een kilometer of 5 vandaan. Maar het uitzicht vanaf hier is wel prachtig. En sinds 2 weken is hieronder de Jumbo open, ook ideaal natuurlijk.
Dat para herken ik wel, ik noem het slecht-nieuws-angst.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
echt he, het is net of ¨alles tegelijk komt, niet normaal meer....
ik word er een beetje para van om eerlijk te zijn
Zo heel erg goedkoop vind ik de Jumbo anders ook weer niet. Kan beter naar de Nettorama of Lidl gaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
KIJK loop je helemaal goedkoop binnen..
Ik hoop wel dat ik hier wat langer dan 4 jaar kan blijven wonen. 4 en een halve verhuizing in 5.5 jaar is voorlopig wel genoegquote:
Ik ga ook meestal voor het gemak van de Super om de hoek en ik heb echt niet te klagen aan aanbod..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo heel erg goedkoop vind ik de Jumbo anders ook weer niet. Kan beter naar de Nettorama of Lidl gaan.
Maar het is wel lekker als je even wat nodig hebt, en wanneer het buiten noodweer is.
lijkt me wel he...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ik hier wat langer dan 4 jaar kan blijven wonen. 4 en een halve verhuizing in 5.5 jaar is voorlopig wel genoeg
Laagste prijsgarantie ammehoelaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo heel erg goedkoop vind ik de Jumbo anders ook weer niet. Kan beter naar de Nettorama of Lidl gaan.
Maar het is wel lekker als je even wat nodig hebt, en wanneer het buiten noodweer is.
Ik hoop het ook voor je Bos... Zijn er nog bepaalde clausules in het huurcontract ?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ik hier wat langer dan 4 jaar kan blijven wonen. 4 en een halve verhuizing in 5.5 jaar is voorlopig wel genoeg
Yes. Ik heb wel het voordeel dat ik een verblijfsplaats heb. We hebben hier vanuit de woonbegeleiding 8 etages (4 woningen per etage). Daarvan zijn zes etages, doorstroomappartementen waarvan men verwacht dat de bewoner binnen gemiddeld 2 jaar op zichzelf kan wonen al dan niet met ambulante hulp. De overige 2 waar ik dus op woon, zijn dus verblijfplaatsen. Van die bewoners wordt niet verlangd dat ze binnen die 2 jaar zelfstandig kunnen wonen, sommige zullen zelfs tot hun dood onder begeleiding blijven wonen.. Dat hoeft niet per se op mij van toepassing te zijn, maar het zou wel eens zo kunnen zijn..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lijkt me wel he...
Nu gewoon lekker settelen
Ik heb geen huurcontract, woon nog steeds via de AWBZquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je Bos... Zijn er nog bepaalde clausules in het huurcontract ?
Ik neem aan dat je het zelf prima doet daar op je eentje
Produkten van d Lidl (of de Aldi) zijn van andere leveranciers en komen dus niet in aanmerking voor die garantiequote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laagste prijsgarantie ammehoela![]()
Lidl is inderdaad een stuk voordeliger en krijgt steeds meer goede spullen.
Ik had het over Jumbo, die hebben het in de reclame toch altijd over laagste prijsgarantie.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Produkten van d Lidl (of de Aldi) zijn van andere leveranciers en komen dus niet in aanmerking voor die garantie
Precies, Dat is alleen in vergelijking met de grote Nederlandse ketens. De Nettorama, ALDI en Lidl zijn daar niet bij inbegrepen, Ja zo kan ik het ook.quote:
De koffiesmaak yoghurt in een kuipjequote:Lidl is inderdaad een stuk voordeliger en krijgt steeds meer goede spullen.
Geen gekke dingen doen en je goed gedragen ... Dan komt het vanzelf goed..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen huurcontract, woon nog steeds via de AWBZ
Fijn, het ziet er dus naar uit dat je daar voorlopig wel kan blijven.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Yes. Ik heb wel het voordeel dat ik een verblijfsplaats heb. We hebben hier vanuit de woonbegeleiding 8 etages (4 woningen per etage). Daarvan zijn zes etages, doorstroomappartementen waarvan men verwacht dat de bewoner binnen gemiddeld 2 jaar op zichzelf kan wonen al dan niet met ambulante hulp. De overige 2 waar ik dus op woon, zijn dus verblijfplaatsen. Van die bewoners wordt niet verlangd dat ze binnen die 2 jaar zelfstandig kunnen wonen, sommige zullen zelfs tot hun dood onder begeleiding blijven wonen.. Dat hoeft niet per se op mij van toepassing te zijn, maar het zou wel eens zo kunnen zijn..
Ja maar ze hoeven niet te vergelijken met de Lidl of de Aldi want die hebben geen DE koffie bedoel ik te zeggen ..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het over Jumbo, die hebben het in de reclame toch altijd over laagste prijsgarantie.
gelukkig hebben we hier geen Jumbo, en die gaat er niet komen ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het over Jumbo, die hebben het in de reclame toch altijd over laagste prijsgarantie.
De kipshoarma en het toiletpapierquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies, Dat is alleen in vergelijking met de grote Nederlandse ketens. De Nettorama, ALDI en Lidl zijn daar niet bij inbegrepen, Ja zo kan ik het ook.
Op zich is het wel prettig winkelen hier, maar goed..
[..]
De koffiesmaak yoghurt in een kuipje![]()
![]()
![]()
![]()
dat is hier ook nu, en dat zijn hele fijne broodjes, alleen het schepsysteem is een beetje lastig vind ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De kipshoarma en het toiletpapier![]()
Mijn Lidl bakt tegenwoordig ook zelf broodjes e.d., daar kan de bakker iets van leren
Zelfs als ik een keer in een crisis geraak (laten we hopen van niet), zal ik bij herstel wel terug kunnen hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen gekke dingen doen en je goed gedragen ... Dan komt het vanzelf goed..
je hebt echt al een hoop overwonnen...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zelfs als ik een keer in een crisis geraak (laten we hopen van niet), zal ik bij herstel wel terug kunnen hoor
Ze hebben hun eigen merken, maar die zijn ook prima, ik heb tegenwoordig de espressobonen van Lidl, niets mis meequote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ze hoeven niet te vergelijken met de Lidl of de Aldi want die hebben geen DE koffie bedoel ik te zeggen ..
Dank je. Ik denk echt dat ik in tranen uit ga barsten als ik het flik om de halve marathon uit te lopen in oktober..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt echt al een hoop overwonnen...
Ik neem mijn petje voor je af hoor
Ik heb af en toe het idee dat ik met een kermisspelletje bezig benquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is hier ook nu, en dat zijn hele fijne broodjes, alleen het schepsysteem is een beetje lastig vind ik
De mijne, op helaas te verre 500 m... Kwam ik omstreeks de Kerst weer eens sinds jaren ...Moderne vers schappen, alles afgesloten en ook allerlei soorten verse broodjesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De kipshoarma en het toiletpapier![]()
Mijn Lidl bakt tegenwoordig ook zelf broodjes e.d., daar kan de bakker iets van leren
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je. Ik denk echt dat ik in tranen uit ga barsten als ik het flik om de halve marathon uit te lopen in oktober..
Petje af hoor, wat je allemaal voor jezelf voor elkaar gekregen hebtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zelfs als ik een keer in een crisis geraak (laten we hopen van niet), zal ik bij herstel wel terug kunnen hoor
Die scheptralies bedoel je ... Ik het idd ook eerst ff moeten bekijken hoe het werktequote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb af en toe het idee dat ik met een kermisspelletje bezig ben![]()
Maar het is wel hygiënisch.
Reden voor een paar tranenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je. Ik denk echt dat ik in tranen uit ga barsten als ik het flik om de halve marathon uit te lopen in oktober..
Ja, die, het was even wennen, maar het is wel hygiënisch, want je komt niet met je vingers bij de andere broodjes.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Die scheptralies bedoel je ... Ik het idd ook eerst ff moeten bekijken hoe het werkte
Zijn die 500 meter voor jou onoverbrugbaar?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
De mijne, op helaas te verre 500 m... Kwam ik omstreeks de Kerst weer eens sinds jaren ...Moderne vers schappen, alles afgesloten en ook allerlei soorten verse broodjes
Dat moet je inderdaad leren en anderen kunnen wel zeggen dat je genoeg hebt om trots op te zijn, je moet dat zelf inzien.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:27 schreef Bos81 het volgende:
Alleen moet ik nu nog leren om trots op mezelf te zijn, dat is nog een hoge drempel
Dat gaat je zeker lukken Bos ... Je bent een topgozer met doorzettings vermogen, humor en genoeg gezond verstand ..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet maar als ik de Vomar en de Appie om de hoek heb .... Vroeger woonde ik iets meer jou richting op (aan dezelfde gracht btwquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn die 500 meter voor jou onoverbrugbaar?
hier sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gaat je zeker lukken Bos ... Je bent een topgozer met doorzettings vermogen, humor en genoeg gezond verstand ..
Ah nog iemand uit NHquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk niet maar als ik de Vomar en de Appie om de hoek heb .... Vroeger woonde ik iets meer jou richting op (aan dezelfde gracht btw) en toen was ie gewoon dichtst bij..
HHW ieder zn ding tochquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig weer op het randje West Friesland
Ach, je hebt hier wel alles en redelijk centraal.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:21 schreef El_Matador het volgende:
En is deze SC een safe haven voor mensen met wat meer levenservaring?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |