Mijn vader maakte wel foto's, maar die werden 'afgedrukt' als dia's en die zijn na de dood van mijn ouders verdwenen...quote:
wij waren gelukkig niet in het bezit an een diaprojector...quote:Op woensdag 5 maart 2014 07:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn vader maakte wel foto's, maar die werden 'afgedrukt' als dia's en die zijn na de dood van mijn ouders verdwenen...
Vertel mij wat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wij waren gelukkig niet in het bezit an een diaprojector...
De horror een hele avond dia's kijken...
Hier nog plakboeken en diadozen vol met foto's/dia's.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:51 schreef Symphonic het volgende:
Dat is zeker zonde.....
Ik heb zelf helaas ook niet al teveel foto's van vroeger meer..
Mijn dokter keek best raar op toen ik mijn inentingsboekje uit 1966 overhandigde, terwijl er toch echt achterop staat: "Stel dit boekje bij elke verwonding aan de behandelende arts ter hand."quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:33 schreef Symphonic het volgende:
Alles bewaren is ook wel wat veel van het goede
Eerste schoentjes?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier nog plakboeken en diadozen vol met foto's/dia's.
Mijn moeder was een echte hamster en bewaarde werkelijk alles. Inentingsboekjes, sportdiploma's, foto's, geboortekaartjes, eerste schoentjes, you name it and i've got it.
Leuk en aardig qua nostalgie, maar wat je er allemaal mee moet.....
Wit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Eerste schoentjes?Dat ze zo in goudkleur of zilverkleur zijn gespoten?
![]()
ah... wit, ik heb ze wel eens zien staan bij iemand, volgens mij waren die goudkleurig gespotenquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wit.![]()
Nog net geen lakschoentjes, maar het scheelt niet veel. Zal eens kijken of ik er ergens nog een pic van heb op mijn pc.
Dank je wel Dees, ja boek was net op tijd klaar dus, maar ze heeft het gezien!quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:15 schreef Deisyy het volgende:
Jeetje Fann, gecondoleerd nogMaar wat fijn dat je haar dat fotoboek nog hebt kunnen geven.
Ik heb ook maar weinig foto's van mezelf en al helemaal geen eerste schoentjes of haarlokjes, dat zal er mee te maken hebben dat ik de jongste ben van 6 dochters, het leuke was er wel zo'n beetje af![]()
Een beetje brillenman verleent die service![]()
Mijn geboortetegel had ik nog wel (is inmiddels gesneuveld) en ook processen verbaal voor openlijke geweldpleging uit mijn tienerjaren vond ik terug tussen papieren van mijn ouders.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier nog plakboeken en diadozen vol met foto's/dia's.
Mijn moeder was een echte hamster en bewaarde werkelijk alles. Inentingsboekjes, sportdiploma's, foto's, geboortekaartjes, eerste schoentjes, you name it and i've got it.
Leuk en aardig qua nostalgie, maar wat je er allemaal mee moet.....
Dat was toch heel recent?quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dank je wel Dees, ja boek was net op tijd klaar dus, maar ze heeft het gezien!
Ja sommige jurkjes van mijn zus kon ik wel afdragen, maar volgens mij was dat niet zo heel vaak, aangezien mijn zus die 2 jaar eerder dan ik geboren werd en ik een verrassing waren. Wij droegen samen dan wel vaak dezelfde jurkjes, soms in een iets andere kleurstelling, dat wel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dank je wel Dees, ja boek was net op tijd klaar dus, maar ze heeft het gezien!
Ik denk dat jij, net als ik, misschien wel de schoentjes van je oudere zussies kreeg![]()
dat was ook zo met de jurkjes, di gingen van de één na de ander, want zoveel leeftijdverschil
zat er allemaal niet tussen, kan je wel zien op de foto, hoewel tussen mij en mijn zus daarna toch
nog 2,5 jaar zit, dat was best lang, tussen die twee zussen daar achter zit net een jaar verschil![]()
Ja, is dus een goeie brillenman, ben nu wel even brilloos, maar hij is over een week of twee
klaar en dan kan zou hij goed moeten zijn
Op mijn A-diploma ben ik geboren in Assen en op m'n B-diploma in Rotterdam.quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn geboortetegel had ik nog wel (is inmiddels gesneuveld) en ook processen verbaal voor openlijke geweldpleging uit mijn tienerjaren vond ik terug tussen papieren van mijn ouders.
Zwemdiploma's e.d. kan ik me niet herinneren, hoewel ik ze wel behaald heb...
Dankjewel, ja zeer recent, een maandje geleden nu...quote:Op woensdag 5 maart 2014 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was toch heel recent?
Gecondoleerd in ieder geval...
Ah... die twee oudere zusjes die erachter staan hadden ook vaak dezelfde jurkjes, mijn tweequote:Op woensdag 5 maart 2014 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja sommige jurkjes van mijn zus kon ik wel afdragen, maar volgens mij was dat niet zo heel vaak, aangezien mijn zus die 2 jaar eerder dan ik geboren werd en ik een verrassing waren. Wij droegen samen dan wel vaak dezelfde jurkjes, soms in een iets andere kleurstelling, dat wel.
Misschien is dat ook wel de reden dat we nu afzonderlijk van elkaar nog steeds dezelfde kleding kopen
Ook al is het voor je moeder beter, het is wel je moeder en uit je bericht lees ik dat er nog meer ellende aan komt.quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dankjewel, ja zeer recent, een maandje geleden nu...
40+ / Kijk je anders naar het leven wanneer je 40+ bent?
Ik moet eigenlijk blij voor haar zijn, want ze heeft nu eindelijk de rust die ze wilde en ook verdiende
en er gaat haar een hoop verdriet bespaard blijven, maar ik mis haar toch. verstandelijk weet ik
dat het beter is, maar ja, gevoel is niet altijd hetzelfde als verstand, maar tis goed zo..
Die 2 achteraan op die foto lijken als 2 druppels water op elkaar!quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... die twee oudere zusjes die erachter staan hadden ook vaak dezelfde jurkjes, mijn twee
oudste zussen staan er niet op, die maakte later kleding voor mij dus daar had ik mazzel mee
mijn vader is zo dement als een deur, eigenlijk maar goed ook geloof ikquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook al is het voor je moeder beter, het is wel je moeder en uit je bericht lees ik dat er nog meer ellende aan komt.
Hoe gaat je vader ermee om?
Nee, totaal niet!quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die 2 achteraan op die foto lijken als 2 druppels water op elkaar!![]()
Is dat nu nog zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |