Op internet in de begindagen had ik deze met uu. Om niet te herkenbaar te worden nam ik hier sig000 als eerste, om wat verwarring te stichten leende ik account met uu uit aan Kasta als relkloon en heb deze daarna weer tijd gebruikt, was 'm eik wat vergeten totdat ik weer eens in oud gmail adres keek.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus dit was je eerste account?
Waarom ben je die weer gaan gebruiken, of wilde je gewoon kijken of hij nog werkte?
Toen werkte ik al bijna 10 jaar achter internet ... Maar nooit voor 2007 lopen Fokkenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:29 schreef schvvmert het volgende:
In 2003 ben ik toch minstens een uur bezig geweest met dat bewegend Gifje.
kloons zijn verdomme geylquote:
nee heb er maar een deze is mn eerste (tweede maar de andere weet ik niet eensch meer)quote:
Heb nog nooit gesekst met een vrouw met nepperdts, dus zou niet weten of het een goed te bespelen tet partij is.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn toch van silicon Valley neem ik aan
moeilijk idd ... Kan je er ook niet bij helpenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:36 schreef Speedball het volgende:
[..]
Heb nog nooit gesekst met een vrouw met nepperdts, dus zou niet weten of het een goed te bespelen tet partij is.
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
moeilijk idd ... Kan je er ook niet bij helpen
Als ik er een paar in me nek heb hangen laat ik het wel weten wat de score is,quote:Op maandag 3 maart 2014 23:44 schreef chufi het volgende:
Het zachte gevoel van een lekkere borst wordt vervangen door een overkookt iets met een harde tepels er op of zo .
Not my cup off TeTs ...
Deze zijn heul wel echt volgens mijquote:Op maandag 3 maart 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
`Kom jij weer met je UI nu Speedball er weer is ..
ja, mijn kloons hebben het te drukquote:Op maandag 3 maart 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
`Kom jij weer met je UI nu Speedball er weer is ..
Vorige week kwam het origineel voorbij dus ja .... beetje pushed up , maar dat lijkt ook niet ontkent te worden op het plaatje ..quote:Op maandag 3 maart 2014 23:49 schreef Speedball het volgende:
[..]
Deze zijn heul wel echt volgens mij
niets is wat het lijktquote:Op maandag 3 maart 2014 23:49 schreef Speedball het volgende:
[..]
Deze zijn heul wel echt volgens mij
Daarom doe ik er niet aanquote:Op maandag 3 maart 2014 23:52 schreef Speedball het volgende:
[..]
De mijne ook, haal ze soms door elkaar
Ik was mn ww kwijt dus heb een nieuwe aangemaakt (deze) de andere heb ik sinds kort weer terugquote:
Maar die gebruik je ergens anders ... of op een ander tijdstip neem ik aanquote:Op maandag 3 maart 2014 23:54 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik was mn ww kwijt dus heb een nieuwe aangemaakt (deze) de andere heb ik sinds kort weer terug
uhm nee,quote:Op maandag 3 maart 2014 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die gebruik je ergens anders ... of op een ander tijdstip neem ik aan
klopt, ik weet niet of de tetten van sas echt zijn of niet, en zal daar waarschijnlijk nooit achter komen.quote:
Mijn gevoel bij Sas is, dat ze echt zijn .. Dr eigen tetten dan te verstaan ... Of deze nu van de buuv zijn durf ik niet te zeggenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:01 schreef Speedball het volgende:
[..]
klopt, ik weet niet of de tetten van sas echt zijn of niet, en zal daar waarschijnlijk nooit achter komen.
Ja zag hem .. Triest om met staar te spelen en doen of er niets aan de hand is ,.... Maar volgens mij is dit verhaal al eens eerder boven gekomen ..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:04 schreef schvvmert het volgende:
Ik was ff naar mijn oude held Willem v. Hanegem aan het kijken.
Het zal wel Speed.. Biij mij doet de link het niet ..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:07 schreef Speedball het volgende:
http://earthli.com/quizzes/view_quiz.php
mijn score 17 = 16-19 You're a natural! Congratulations, you win the World Cups.
NSFWquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zal wel Speed.. Boij mij doet de link het niet ..
had mn antwoorden link gestuurd denk ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zal wel Speed.. Biij mij doet de link het niet ..
Ah dus nu aan ons om te oordelen en onze score te melden ..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:10 schreef Speedball het volgende:
[..]
had mn antwoorden link gestuurd denk ik
17 is tot nu de highscorequote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dus nu aan ons om te oordelen en onze score te melden ..
Willem was een bikkel en bang voor de dokter.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zag hem .. Triest om met staar te spelen en doen of er niets aan de hand is ,.... Maar volgens mij is dit verhaal al eens eerder boven gekomen ..
Ja maar die angst hebben meerdere personen ...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:16 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Willem was een bikkel en bang voor de dokter.
Ah had jij er ook 17 goed .. ik dus 2 minder.. Ja uberhaupt knap inderdaad ..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:28 schreef sacha het volgende:
[..]
17 van de 20 tieten goed gekozen bedoel ik
Ik kan het je ten zeerste aanbevelen!quote:Op maandag 3 maart 2014 23:36 schreef Speedball het volgende:
[..]
Heb nog nooit gesekst met een vrouw met nepperdts
Jij bent dan waarschijnlij ook een extreme Pervert ..?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan het je ten zeerste aanbevelen!
De dokter zie ik nooit, moet opzoeken hoe hij heet en waar ik moet zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die angst hebben meerdere personen ...
TIs hoe het komt Schmwert.. .. De juiste dame krijgt dr verdiende aandacht... Met een kus . De rest gaat dan vanzelf .. Maar nu bedtimequote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:52 schreef schvvmert het volgende:
En goede tieten moeten schudden anders krijg ik de neiging om de ventieltjes te zoeken.
Laat je gaan ..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:55 schreef schvvmert het volgende:
Eigenlijk is het belachelijk dat keurslijf, krijg zelf altijd 's nachts de beste ideeën.
Ja. Elke dag eet ik 2 krentebollen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent dan waarschijnlij ook een extreme Pervert ..?
Echt elke dag?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja. Elke dag eet ik 2 krentebollen.
Die met honing is ook lekkerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:43 schreef drakin het volgende:
hmmm lekker, ik eet elke dag yoghurt of kwark.
Vandaag een heel pakket gekregen om te mogen testen voor optimel.
Yoghurt Griekse stijl met een heerlijke laag fruit onderin.
Jazeker. 's ochtends 1 als ontbijt en bij de lunch ook nog 1.quote:
's ochtends is dat m'n hele ontbijt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:42 schreef drakin het volgende:
Niet 2 bollen tegelijk? En wat eet je er nog meer bij, want 1 bol lijkt me juist weer weinig om te eten.
Die moeite van een behoorlijk toetsenbord heb ik nog niet genomen.. Er zit een summier dingetje op mn AB maar dat werkt niet echt vind ik.. Maar goed ik kan wel gewooon films en zo streamen wanneer ik wil.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik ben echt stom geweest, ik kan nu heel makkelijk internetten met mijn smart tv want
ik heb er nu een toetsenbord bij en een bril, want ik kon het niet goed lezen, dus ik hadd
mijn ogen laten meten toch - 1,5 en andere oog min 1, dus bril aangeschaft, maar zonderr
vario focusdinges en nu kan ik niet alles lezen op mijn toetsenbord en helemaal niet op dee
afstandsbediening, dus dat schiet lekker op![]()
klotezooi... ik heb dus de verkeerde bril, zo word ik helemaal scheel![]()
met de juiste bril is het best wel ideaal eigenljk, geen zware laptop meer op schoot, en lekker
duidelijk beeld ik denk dat het schrikken is als ik effe in KPD ga neuzen
terugbrengen die fiets, je kan er niet mee lezenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik ben echt stom geweest, ik kan nu heel makkelijk internetten met mijn smart tv want
ik heb er nu een toetsenbord bij en een bril, want ik kon het niet goed lezen, dus ik hadd
mijn ogen laten meten toch - 1,5 en andere oog min 1, dus bril aangeschaft, maar zonderr
vario focusdinges en nu kan ik niet alles lezen op mijn toetsenbord en helemaal niet op dee
afstandsbediening, dus dat schiet lekker op![]()
klotezooi... ik heb dus de verkeerde bril, zo word ik helemaal scheel![]()
met de juiste bril is het best wel ideaal eigenljk, geen zware laptop meer op schoot, en lekker
duidelijk beeld ik denk dat het schrikken is als ik effe in KPD ga neuzen
Heb je al filmpjes via internet (browser) bekeken? Niet via de smartapps bedoel ik dus ...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
quoten lukt dus nieten er zijn nog een paar dingetjes die niet gaan, maar voor de restt
is het wel handig eigenlijk, alleen dus de verkeerde bril genomen met mijn stomme kop
terugbrengen en zeggen dat je er niets mee kanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
quoten lukt dus nieten er zijn nog een paar dingetjes die niet gaan, maar voor de restt
is het wel handig eigenlijk, alleen dus de verkeerde bril genomen met mijn stomme kop
ah, quoten gaat toch!!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:51 schreef sacha het volgende:
[..]
terugbrengen die fiets, je kan er niet mee lezen
Nee, nog niet...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je al filmpjes via internet (browser) bekeken? Niet via de smartapps bedoel ik dus ...
dat weet ik natuurlijk niet, hangt er ook vanaf waar je hem hebt gekocht en hoelang je hem al hebtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah, quoten gaat toch!!
Ja, terugbrengen? dan zal ik wel opnieuw moeten dokken toch?
Heb je ook weer gelijk in, dan maar dokken als het moet, maar deze bril is gewoon niet geschikt..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:01 schreef sacha het volgende:
[..]
dat weet ik natuurlijk niet, hangt er ook vanaf waar je hem hebt gekocht en hoelang je hem al hebt
ik zou mijzelf niet kwellen wat de uitkomst ook is
ga uit van het goede
Pavementquote:
3D knopje uit zettenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hmmm ik zie dat ik af en toe letters dubbel doe maar dat is omdat ik nog moet wennen...
Ik zou mijn geld er niet op inzettenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:21 schreef El_Matador het volgende:
Een goedemiddag Heren en Dames op leeftijd,
ligt het aan mij of is het puberale, autistische, alles serieus nemen maar nergens serieus op ingaan, niveau van FOK! alleen maar weer gestegen? En is deze SC een safe haven voor mensen met wat meer levenservaring?
Ik hoop dat de letters groot genoeg zijn opdat U het kunne lezen.
Vriendelijke groet,
een 40-'er
FOK! lijkt toch de "activistische" kant van Nederland, of je moet Duyvendakbrandbommen willen.quote:
Deze sc is af en toe een beetje levenloos, maar misschien moet er wat nieuw leven in.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:21 schreef El_Matador het volgende:
Een goedemiddag Heren en Dames op leeftijd,
ligt het aan mij of is het puberale, autistische, alles serieus nemen maar nergens serieus op ingaan, niveau van FOK! alleen maar weer gestegen? En is deze SC een safe haven voor mensen met wat meer levenservaring?
Ik hoop dat de letters groot genoeg zijn opdat U het kunne lezen.
Vriendelijke groet,
een 40-'er
Kijk, mijn vergeelde mondhoeken trekken weer omhoog bij de aanblik van zoveel warmte, uit die tijd van toen was geluk nog heel gewoon.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze sc is af en toe een beetje levenloos, maar misschien moet er wat nieuw leven in.
(Ik heb mijn leesbril op)
Als je een beetje klantvriendelijke opticien hebt en je verhaal uitlegt heb je groot kans dat je gratis nieuwe glazen krijgt aangemeten Fan.
Ik gok op de 3d knop, ik had dat zelf ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze sc is af en toe een beetje levenloos, maar misschien moet er wat nieuw leven in.
(Ik heb mijn leesbril op)
Als je een beetje klantvriendelijke opticien hebt en je verhaal uitlegt heb je groot kans dat je gratis nieuwe glazen krijgt aangemeten Fan.
Het forum is nog steeds niet volquote:
Die gratis tip was voor Fan, die blijkt verkeerde glazen in haar bril te hebben, wat een drama is het toch om 40+ en brilbehoevend te zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kijk, mijn vergeelde mondhoeken trekken weer omhoog bij de aanblik van zoveel warmte, uit die tijd van toen was geluk nog heel gewoon.
Leven in een brouwerij brengen heb ik jarenlang gedaan, ik weet niet of de leeftijd het me nu toelaat, maar ik zal een poging wagen.
Dank voor de tip, ik zal mijn ogen uitkijken.
Mooi zoquote:
Ik heb helemaal geen 3D knop op mijn bril, was het maar zo'n feest dan had ik niet 4 keer terug gehoeven naar de opticien.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gok op de 3d knop, ik had dat zelf ook.
Nou geloof me soms is het hier alles behalve dood. Nu even wel, Utopia.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mooi zo
40+ zit een beetje in mijn dooie hoek, en dat is eigenlijk best jammer
Dank jequote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die gratis tip was voor Fan, die blijkt verkeerde glazen in haar bril te hebben, wat een drama is het toch om 40+ en brilbehoevend te zijn.
En welkom symphonic, kom er gezellig bijzitten aan ons Perzisch tafelkleed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |