Poll: Wat doe jij als Rusland Europa binnen valtquote:Goedemorgen vrienden!![]()
Dit is waarschijnlijk de vijfde klacht die betrekking heeft op de situatie in Oekraïne, maar mijn klacht is iets breder.
Voorheen deed ik erg luchtig over de situatie, maar het lijkt inmiddels goed uit de hand te gaan lopen. Het is een berichtje van vanochtend dat mijn hart sneller deed slaan: China achter Rusland in Oekraïne-crisis.
De Verenigde Staten wil dat Rusland stopt met hun activiteiten in Oekraïne en ze hebben al gedreigd met sancties. De Europese Unie zal, bij gebrek aan ruggengraat en een eigen mening, natuurlijk slaafs de VS steunen en dit zal kunnen leiden tot een allesvernietigende oorlog tussen de VS & de EU en Rusland & China.
Waar het mij om gaat is dat we net een eeuw achter de rug hebben met twee verschrikkelijke wereldoorlogen. "Dit nooit meer!" zei men na afloop van de Tweede Wereldoorlog. Inmiddels zijn we een aantal decennia en een aantal generaties verder en de pijnlijke conclusie is dat we het in het Westen weliswaar materieel beter hebben gekregen, maar dat we geestelijk nog net zo arm zijn, zo niet armer, als voor de Eerste Wereldoorlog, nu 100 jaar geleden.
Klacht: De mensheid heeft niets geleerd van de gruwelijke oorlogen uit de twintigste eeuw.
Ja maar NEderland doet niet mee als ze genuked zijn.quote:
Waarom praat je tegen jezelf?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar NEderland doet niet mee als ze genuked zijn.
De joden riepen ook 'de nazi's gaan ons niet maken etc.' Is ze duur komen te staan door er zo licht over te denken.quote:
Tegen jezelf praten kkr jostiquote:Op maandag 3 maart 2014 21:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar NEderland doet niet mee als ze genuked zijn.
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De joden riepen ook 'de nazi's gaan ons niet maken etc.' Is ze duur komen te staan door er zo licht over te denken.
wat is dezequote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:51 schreef Aeqvitas het volgende:
Gewoon asteroïde uit de ruimte op Moskou kankeren.
Niet weten wat een grafiek isquote:
ga wegquote:Op maandag 3 maart 2014 21:53 schreef Spongeboss het volgende:
Stelletje homo's ik ben een drukke mod op Twitch had me vergist met de quote.
Had ik ook op gestemd.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:50 schreef Spongeboss het volgende:
Mijn love-boat idee doet het best goed.
daarna niet meerquote:Op maandag 3 maart 2014 21:53 schreef Solo14 het volgende:
Lijkt me wel leuk een keer mee te maken oorlog.
Flikker toch op man.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Keiharde feiten deadprez, kei hard.
Carefull what you wish for. Is niet leuk manquote:Op maandag 3 maart 2014 21:53 schreef Solo14 het volgende:
Lijkt me wel leuk een keer mee te maken oorlog.
Ben jij 14?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:53 schreef Solo14 het volgende:
Lijkt me wel leuk een keer mee te maken oorlog. Ook voor yolo gekozen.
http://zioncrimefactory.com/ is nog accurater.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die site waar het plaatje vandaan komt______!!
http://www.biblebelievers.org.au/
Discussie over de oorlog niet de holocaust dan? Anders krijg je net weer zo discussie als met christenen en daar heb ik nu geen trek inquote:Op maandag 3 maart 2014 21:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Keiharde feiten deadprez, kei hard.
quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Carefull what you wish for. Is niet leuk man
Hahaquote:
Oorlog is geen call of duty hequote:Op maandag 3 maart 2014 21:56 schreef Solo14 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha
Gebeurt er tenminste nog wat in mijn saaie leven.
Een man met verstand. Maar gaarne wel niet alle soa's daar in Brazilië verspreiden.quote:
Deze man is een baas.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Truth does not fear investigation.
Lekker vechten!! dood en verderfquote:Op maandag 3 maart 2014 21:56 schreef Solo14 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha
Gebeurt er tenminste nog wat in mijn saaie leven.
Ik ga niet vechten, ik word medic.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker vechten!! dood en verderf![]()
![]()
kutkneus
En hier gaan veel mensen de fout in. Bijna alle olie in Europa gaat via Rotterdam. Daarnaast in Rotterdam een enorm belangrijke haven voor onder andere de sterkere landen ala Duitsland.quote:Op maandag 3 maart 2014 17:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar ik denk niet dat Nederland belangrijk genoeg is om meteen te nuken. Wij zullen blijven leven in de radioactieve ellende om ons heen.
sws ik ga kk veel mensen doden dikke killingstreak jwz en vrouwen verkrachten huehuhehuquote:Op maandag 3 maart 2014 21:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker vechten!! dood en verderf![]()
![]()
kutkneus
Denk je dat ze Eindhoven heel laten?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:58 schreef fokexpert het volgende:
[..]
En hier gaan veel mensen de fout in. Bijna alle olie in Europa gaat via Rotterdam. Daarnaast in Rotterdam een enorm belangrijke haven voor onder andere de sterkere landen ala Duitsland.
Niet vergeten dat we daarnaast ook nog wat kernbommen van de VS hebben liggen. Mocht het echt uit de hand lopen is er nog best de kans dat Rusland ze wilt vernietigen terwijl ze nog bij ons op de bodem liggen.
Ik zie het vooralsnog niet zover komen, maar mocht het werkelijk tot een ww3 komen dan is een deel van Nederland platbombarderen strategisch een aardig slimme zet.
Hahahaha.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
sws ik ga kk veel mensen doden dikke killingstreak jwz en vrouwen verkrachten huehuhehu
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
sws ik ga kk veel mensen doden dikke killingstreak jwz en vrouwen verkrachten huehuhehu
Mag ik mee?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:59 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Ik ga gewoon naar marokko in de bergen met mijn geiten chillen.
Ctrl + + / -quote:Op maandag 3 maart 2014 21:59 schreef BlauweTijger het volgende:
HOE MAAK JE OOK ALWEER JE BEELD GROTER IN% heb iets gedaan waardoor die 90% is
ctrl + of ctrl en scrollenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:59 schreef BlauweTijger het volgende:
HOE MAAK JE OOK ALWEER JE BEELD GROTER IN% heb iets gedaan waardoor die 90% is
altyd sahbi jwtz lobiquote:
Ik heb voor je het weet nuke op je dikke kop gegooidquote:Op maandag 3 maart 2014 21:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Moet je eerst 25 kills gaan maken sws lukt jou dat nietquote:Op maandag 3 maart 2014 22:01 schreef aequus het volgende:
[..]
Ik heb voor je het weet nuke op je dikke kop gegooid
Heb er nu al 19, zit in krimquote:Op maandag 3 maart 2014 22:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Moet je eerst 25 kills gaan maken sws lukt jou dat niet
geen k/d hebben van 1939/0quote:Op maandag 3 maart 2014 22:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Moet je eerst 25 kills gaan maken sws lukt jou dat niet
Geen idee of daar strategisch wat te halen is. Enkel vliegveld maar of dat echt zo'n meerwaarde biedt dan denk ik dat ze eerst genoeg andere dingen te doen hebben haha.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk je dat ze Eindhoven heel laten?
Ik heb er al heel wat in battlefield 4quote:
Aimbot gebruiken.quote:
Wilde het net posten. Mafkezen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:03 schreef voederbietel het volgende:
Van de FP:
"Zelfs als er geen oorlog komt zal de Krimcrisis hoogstwaarschijnlijk de verhoudingen tussen Rusland en het Westen fundamenteel veranderen en leiden tot veranderingen in de wereldwijde machtsbalans, met een Rusland dat nu openlijk de strijd aan gaat met de EU en de VS."
Die Russen maken ook echt geen grapje meer heh.
Want de koude oorlog wat koek en eiquote:Op maandag 3 maart 2014 22:03 schreef voederbietel het volgende:
Van de FP:
"Zelfs als er geen oorlog komt zal de Krimcrisis hoogstwaarschijnlijk de verhoudingen tussen Rusland en het Westen fundamenteel veranderen en leiden tot veranderingen in de wereldwijde machtsbalans, met een Rusland dat nu openlijk de strijd aan gaat met de EU en de VS."
De bunkermaatschappijen hebben morgen weer volop werk.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:03 schreef voederbietel het volgende:
Van de FP:
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik heb er al heel wat in battlefield 4
Ik ben nu langzamerhand wel wat nerveuzer aan het worden over dit alles. Ben benieuwd hoe het afloopt.quote:
aight, ze hebben daar ook goede hasj toch?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:04 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Tuurlijk brada, beetje geiten hoeden en beetje chillen enzo niks aan de hand.
samequote:Op maandag 3 maart 2014 22:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben nu langzamerhand wel wat nerveuzer aan het worden over dit alles. Ben benieuwd hoe het afloopt.
Oekraïne, of ja, dat is de bedoeling.quote:
Ruski powerrrrrquote:Op maandag 3 maart 2014 22:03 schreef voederbietel het volgende:
Van de FP:
Ik snap niet dat je wel de capaciteit hebt een ellen lange discussie te voeren over het al dan niet mee rekenen van bezette landen maar niet instaat bent om de relevantie van deze ontwikkelingen te bevatten.quote:
quote:
RED JEZELF IK GA NAAR DUITSE BUNKER LATERS GR GR HANSquote:
Ja, hoezo?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:05 schreef deadprez het volgende:
Iran is redelijk goede matties met Rusland toch?
Omdat Netanyahu ook weer eens liep te dreigen een paar uur geleden.quote:
Als dit ''kleine'' incidentje de verhoudingen voor altijd veranderd klopt er iets niet, want we hebben rusland al ruim een halve eeuw als de vijand en het kwaad gezien.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je wel de capaciteit hebt een ellen lange discussie te voeren over het al dan niet mee rekenen van bezette landen maar niet instaat bent om de relevantie van deze ontwikkelingen te bevatten.
Eindelijk weer een echte generatie!quote:Op maandag 3 maart 2014 22:07 schreef Solo14 het volgende:
Mannen van 18-25 jaar gaan opgeroepen worden om te strijden.
Dit gaat over wereld oorlog 3 die misschien dreigt eraan te komen, volg jij het nieuws niet?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ga curve fever spelen als jullie je vervelen
De situatie zoals die de afgelopen jaren was natuurlijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:07 schreef aequus het volgende:
[..]
Als dit ''kleine'' incidentje de verhoudingen voor altijd veranderd klopt er iets niet, want we hebben rusland al ruim een halve eeuw als de vijand en het kwaad gezien.
De cuba crisis zette alles pas op scherp
jullie spelen teveel call of dutyquote:Op maandag 3 maart 2014 22:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dit gaat over wereld oorlog 3 die misschien dreigt eraan te komen, volg jij het nieuws niet?
Het rusland met een dronken dictator? of ga ik nu weer te ver terug?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
De situatie zoals die de afgelopen jaren was natuurlijk.
Tja, helemaal een onverwachte hoek kan je het niet noemen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat Netanyahu ook weer eens liep te dreigen een paar uur geleden.
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:08 schreef aequus het volgende:
[..]
Het rusland met een dronken dictator? of ga ik nu weer te ver terug?
True.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tja, helemaal een onverwachte hoek kan je het niet noemen.
Dat we Rusland nu als een agressor gaan zienquote:Op maandag 3 maart 2014 22:08 schreef deadprez het volgende:
[..]je snapt toch wel wat er bedoeld wordt hè
Nou ik heb meer informatie bronnen dan jou.quote:
Nee.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:09 schreef aequus het volgende:
[..]
Dat we Rusland nu als een agressor gaan zien
Waarom bagatelliseer je dit? Het is niet echt een typische maandag geweest vandaag. De laatste keer dat de Russen iets vergelijkbaars deden stond de internationale gemeenschap ook op z'n achterste poten maar gebeurde er niks omdat er geen belangen waren.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:07 schreef aequus het volgende:
[..]
Als dit ''kleine'' incidentje de verhoudingen voor altijd veranderd klopt er iets niet, want we hebben rusland al ruim een halve eeuw als de vijand en het kwaad gezien.
De cuba crisis zette alles pas op scherp
Niemand neemt jou toch serieusquote:Op maandag 3 maart 2014 22:09 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nou ik heb meer informatie bronnen dan jou.
OP de loveboat is genoeg bier voor iedereen.quote:
Ja is goed spul hierzo, maar zorg ervoor dat je je shit niet per ongeluk in de fik steekt zoals deze brada.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
aight, ze hebben daar ook goede hasj toch?
Ey moet ik over allah beginnen ofzo? Besneden pauper johquote:Op maandag 3 maart 2014 22:10 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Ja is goed spul hierzo, maar zorg ervoor dat je je shit niet per ongeluk in de fik steekt zoals deze brada.
[ link | afbeelding ]
Dan inhaleer je teveel en ga je straks nog denken dat God tegen je praat.
Omdat we doen alsof dit nog nooit is gebeurd en Rusland het centrum van al het kwaad isquote:Op maandag 3 maart 2014 22:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom bagatelliseer je dit? Het is niet echt een typische maandag geweest vandaag. De laatste keer dat de Russen iets vergelijkbaars deden stond de internationale gemeenschap ook op z'n achterste poten maar gebeurde er niks omdat er geen belangen waren.
Nee Mortaxx er zijn daar nu al special forces om in te grijpen als het mis gaat. Als de navo spoedberaad aanvraagt etc. Dan is dat geen goede zaak.quote:
Precies zoals het er staat, de verstandhoudingen worden zwaar verstoord.quote:
Noem mij maar een voorval gelijkend aan deze.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:11 schreef aequus het volgende:
[..]
Omdat we doen alsof dit nog nooit is gebeurd en Rusland het centrum van al het kwaad is
want die was al weer gerestaureerd onder de regering van poetin?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Precies zoals het er staat, de verstandhoudingen worden zwaar verstoord.
Ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:12 schreef aequus het volgende:
[..]
want die was al weer gerestaureerd onder de regering van poetin?
Tot op een bepaalde hoogte wel ja.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:12 schreef aequus het volgende:
[..]
want die was al weer gerestaureerd onder de regering van poetin?
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Noem mij maar een voorval gelijkend aan deze.
Zal ik je vertellen hoe het afloopt. Krim stemt eind van de maand voor afscheiding. Rusland erkent dit als enige. Westen veroordeelt dat, maar doet niets. Krim de facto onafhankelijk. En verder glas, plas en alles bleef zoals het wasquote:Op maandag 3 maart 2014 22:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee Mortaxx er zijn daar nu al special forces om in te grijpen als het mis gaat. Als de navo spoedberaad aanvraagt etc. Dan is dat geen goede zaak.
Jooo, je had de linker deur moeten nemen, niet de rechter.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:13 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is het goed als ik je vreemde meubels wat verplaats?
Laten we het hopen, maar er is momenteel weinig voor nodig om het te laten escaleren.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen hoe het afloopt. Krim stemt eind van de maand voor afscheiding. Rusland erkent dit als enige. Westen veroordeelt dat, maar doet niets. Krim de facto onafhankelijk. En verder glas, plas en alles bleef zoals het was
Sorry ik raakte gewoon een beetje verdwaald.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jooo, de had de linker deur moeten nemen, niet de rechter.
Kom nouquote:Op maandag 3 maart 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Laten we het hopen, maar er is momenteel weinig voor nodig om het te laten escaleren.
Georgië, en ja sorry dat ik het moet doen;quote:Op maandag 3 maart 2014 22:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Noem mij maar een voorval gelijkend aan deze.
Ben niet besneden.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ey moet ik over allah beginnen ofzo? Besneden pauper joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee
Ik ben het met je eens dat er niemand belang heeft bij een escalatie. Maar de realiteit is dat Rusland nu iets doet wat het Westen totaal niet wil, namelijk hun eigen vorm van democratie verspreiden. Daarnaast heeft Europa heel veel belangen in die regio en zien zij dit als een bedreiging.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom nouNiemand heeft belang bij escalatie van dit conflict dus het gebeurt niet. Jullie kijken teveel films
Geld jongen oorlog is goed voor economie zeggen ze dan.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom nouNiemand heeft belang bij escalatie van dit conflict dus het gebeurt niet. Jullie kijken teveel films
Ja precies, vandaar dat de halve wereld zich zorgen maakt. Ik zeg ook niet dat WO3 uit gaat breken, of dat wij er direct last van zullen krijgen, maar het is niet zomaar even een minuscuul conflictje waar je geen aandacht aan moet besteden.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit klopt...quote:Op maandag 3 maart 2014 22:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er niemand belang heeft bij een escalatie. Maar de realiteit is dat Rusland nu iets doet wat het Westen totaal niet wil, namelijk hun eigen vorm van democratie verspreiden. Daarnaast heeft Europa heel veel belangen in die regio en zien zij dit als een bedreiging.
Uitlopen op WO3 zal het natuurlijk niet, maar dit is wel echt een hele rare, enge situatie.
Sowieso waar trek je de grens. Als je Rusland nu laat doen wat het wil doen, wat doe je dan als Rusland dat de volgende keer weer ergens doet? waar stop je ze dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja precies, vandaar dat de halve wereld zich zorgen maakt. Ik zeg ook niet dat WO3 uit gaat breken, of dat wij er direct last van zullen krijgen, maar het is niet zomaar even een minuscuul conflictje waar je geen aandacht aan moet besteden.
Dus jij ziet geen verschil in de relatie tussen ons (in de breedste zin van het woord) en Rusland nu en ten tijden van de Cuba crisis?quote:
Het is gekalmeert, maar de cuba crisis was dan ook het hoogtepunt van de koude oorlog.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dus jij ziet geen verschil in de relatie tussen ons (in de breedste zin van het woord) en Rusland nu en ten tijden van de Cuba crisis?
alt+F4quote:Op maandag 3 maart 2014 22:17 schreef stoeptegel21 het volgende:
help er gaat iets mis hoe haal ik dit weg help
Europa heeft 0,0 belang bij de Krim. Ook niet bij de rest van Oost-Oekraine. Rusland doet precies wat het westen op bijvoorbeeld de Balkan heeft gedaan. Niets eigen vorm van democratie verspreidenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er niemand belang heeft bij een escalatie. Maar de realiteit is dat Rusland nu iets doet wat het Westen totaal niet wil, namelijk hun eigen vorm van democratie verspreiden. Daarnaast heeft Europa heel veel belangen in die regio en zien zij dit als een bedreiging.
Uitlopen op WO3 zal het natuurlijk niet, maar dit is wel echt een hele rare, enge situatie.
"We" stoppen Rusland sowieso niet. We hebben geen poot om op te staan. Ze vallen de Krim binnen zonder dat ze magazijnen in hun geweren hebben.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:17 schreef Spongeboss het volgende:
Sowieso waar trek je de grens. Als je Rusland nu laat doen wat het wil doen, wat doe je dan als Rusland dat de volgende keer weer ergens doet? waar stop je ze dan?
wat wil je weghalen?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:17 schreef stoeptegel21 het volgende:
help er gaat iets mis hoe haal ik dit weg help
De wereld maakt zich geen zorgen. Allemaal holle retoriek.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja precies, vandaar dat de halve wereld zich zorgen maakt. Ik zeg ook niet dat WO3 uit gaat breken, of dat wij er direct last van zullen krijgen, maar het is niet zomaar even een minuscuul conflictje waar je geen aandacht aan moet besteden.
Maar Europa had wel belang gehad bij een pro-Europees Oekraïe.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Europa heeft 0,0 belang bij de Krim. Ook niet bij de rest van Oost-Oekraine. Rusland doet precies wat het westen op bijvoorbeeld de Balkan heeft gedaan. Niets eigen vorm van democratie verspreiden
En nu roept het westen hoe slecht Rusland bezig bla bla, allemaal voor de buhne
Oké manquote:Op maandag 3 maart 2014 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De wereld maakt zich geen zorgen. Allemaal holle retoriek.
Persoonlijk had ik geen hard-feelings t.o.v. de Russen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:18 schreef aequus het volgende:
Denkje dat we alles zomaar vergeten? we zijn ruim een halve eeuw opgevoed [al kan je opgevoed vervangen met indoctrineren] met gevoelens tegen de russen en de angst voor de bom.
Bedoel je nu jouw retoriek?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De wereld maakt zich geen zorgen. Allemaal holle retoriek.
Ik ook niet, probleem is dat de publieke opinie makkelijk te beïnvloeden isquote:Op maandag 3 maart 2014 22:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Persoonlijk had ik geen hard-feelings t.o.v. de Russen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:20 schreef stoeptegel21 het volgende:
[..]
leuk man, gelukkig doe ik al kader en stink ik hier niet in
want?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar Europa had wel belang gehad bij een pro-Europees Oekraïe.
hahahquote:Op maandag 3 maart 2014 22:20 schreef stoeptegel21 het volgende:
[..]
leuk man, gelukkig doe ik al kader en stink ik hier niet in
Probleem is dat Oekraine niet pro-Europees is. De mensen op dat plein in Kiev zijn geen afspiegeling van de bevolking van Oekraine. Oosten en de Krim zijn pro-Russisch. Dit was de achterban die Janoekotvits (ofzo) hebben gekozen. Die zijn niet blij met deze machtswisseling. Is juridisch gezien ook gewoon een staatsgreep.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar Europa had wel belang gehad bij een pro-Europees Oekraïe.
Het ijzeren gordijn is weg hoor, je kan er zo langs.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet je wel hoe fucking lekker de Oekraïense vrouwen zijn?
Juridisch gezien is iedere revolutie een staatsgreep.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:22 schreef Mortaxx het volgende:
Probleem is dat Oekraine niet pro-Europees is. De mensen op dat plein in Kiev zijn geen afspiegeling van de bevolking van Oekraine. Oosten en de Krim zijn pro-Russisch. Dit was de achterban die Janoekotvits (ofzo) hebben gekozen. Die zijn niet blij met deze machtswisseling. Is juridisch gezien ook gewoon een staatsgreep.
Dat is waaar eigenlijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
"We" stoppen Rusland sowieso niet. We hebben geen poot om op te staan. Ze vallen de Krim binnen zonder dat ze magazijnen in hun geweren hebben.
Je begrijpt er niets vanquote:Op maandag 3 maart 2014 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Juridisch gezien is iedere revolutie een staatsgreep.
Je kan niet een regering omver werpen met een kleine minderheid. Dit is nooit gebeurd in de geschiedenis en zal ook nooit gebeuren.
Het oosten en de Krim zijn niet per definitie pro-Russisch, er wonen veel etnische Russen. De Oekraïners hebben altijd gekozen op de kandidaat die de grootste beloftes had en hebben nu ingezien dat het anders moest.
Leg eens uit dan?quote:
Hoorde er vanochtend 2 pratenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:25 schreef spierbal het volgende:
Zou wel mooie uitkomst zijn.
Nedeland die een leger heeft van kindjes van 19 die de opleiding mbo landmacht hebben gedaan.
Ik zie ze altijd stoer staan op de tramhalte in hun krijgskleding. Dat denken te winnen van het barbaarse leger van Rusland. Is Nederland iig van hun inteelt af.
Laten we ermee stoppen, man wij gaan gewoon samen in een kelder chillen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan niet een regering omver werpen met een kleine minderheid. Dit is nooit gebeurd in de geschiedenis en zal ook nooit gebeuren.
Het oosten en de Krim zijn niet per definitie pro-Russisch, er wonen veel etnische Russen. De Oekraïners hebben altijd gekozen op de kandidaat die de grootste beloftes had en hebben nu ingezien dat het anders moest.
Je moet niet naar hem luisteren, hij weet niet hoe gevaarlijk het Russische leger is.quote:
Beetje zwak dit.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
Thefuk internationale politiek bespreken met wat mbo dropouts
quote:
Dat zijn nog de losers, die sturen we gewoon het veld in. De andere mensen die uitgezonden worden gaan gewoon afstand houden.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:25 schreef spierbal het volgende:
Zou wel mooie uitkomst zijn.
Nedeland die een leger heeft van kindjes van 19 die de opleiding mbo landmacht hebben gedaan.
Ik zie ze altijd stoer staan op de tramhalte in hun krijgskleding. Dat denken te winnen van het barbaarse leger van Rusland. Is Nederland iig van hun inteelt af.
Een man naar mijn hart ben je. (No-homo)quote:
waarom zouden die toch voor dat vak hebben gekozen ghehequote:Op maandag 3 maart 2014 22:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hoorde er vanochtend 2 praten
"ik ga echt niet naar Rusland hoor, mij veel te gevaarlijk"
gratis rijbewijs. of is dat tegenwoordig niet meer zo?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:29 schreef spierbal het volgende:
[..]
waarom zouden die toch voor dat vak hebben gekozen ghehe
Lijkt me sterk.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
gratis rijbewijs. of is dat tegenwoordig niet meer zo?
Eerst was dat in ieder geval wel zo volgens mij.quote:
Ik had zo'n kerel in m'n omgeving, die zou wel even bij de landmacht want hij was immers een echte man. Na vier (!!!) maanden opleiding mocht 'ie richting Afghanistan en kwam met twee dagen weer terug omdat ie psychisch ingestort was na een raketaanval.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
gratis rijbewijs. of is dat tegenwoordig niet meer zo?
Ze weten gewoon niks beters, hebben te veel call of duty gespeeld en het lijkt ze "vet" om te schietenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:29 schreef spierbal het volgende:
[..]
waarom zouden die toch voor dat vak hebben gekozen ghehe
Ja dat klopt. Van het rijbewijs en van stoere mannen die niet zo stoer zijn als het erop aan komt.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had zo'n kerel in m'n omgeving, die zou wel even bij de landmacht want hij was immers een echte man. Na vier (!!!) maanden opleiding mocht 'ie richting Afghanistan en kwam met twee dagen weer terug omdat ie psychisch ingestort was na een raketaanval.
Maar hij heeft inderdaad z'n rijbewijs voor nop gekregen.
Ja veel mensen lijken het nogal te onderschatten allemaal.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had zo'n kerel in m'n omgeving, die zou wel even bij de landmacht want hij was immers een echte man. Na vier (!!!) maanden opleiding mocht 'ie richting Afghanistan en kwam met twee dagen weer terug omdat ie psychisch ingestort was na een raketaanval.
Whut. Na 4 maanden naar Afganistan gestuurd worden? En ook nog je rijbewijs halen?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat voor een pussy ben je dan.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
slechte trollquote:
Ook voor die weken dat ze in de modder gaan spelen krijgen ze betaaldquote:
Het is gewoon schandalig dat we kids van 18-19 naar zo'n hell hole sturen. Als er dan ook nog een knapt en op iedere willekeurige baard gaat schieten vervolgen we hem ook nog.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja veel mensen lijken het nogal te onderschatten allemaal.
Haha, dat ik vroeger niet betaald kreeg voor die speelsessies in de zandbak stelletje oplichters.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ook voor die weken dat ze in de modder gaan spelen krijgen ze betaald!!!!!!
Eens met de eerste zin, maar het lijkt me niet meer dan normaal dat mensen die oorlogsmisdaden plegen vervolgd worden.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is gewoon schandalig dat we kids van 18-19 naar zo'n hell hole sturen. Als er dan ook nog een knapt en op iedere willekeurige baard gaat schieten vervolgen we hem ook nog.
Zijn we als maatschappij dan niet verantwoordelijk voor de schade die iemand namens ons ondervind? De leiding gevende van die beste knul hebben nooit geen rechtszaal gezien.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Eens met de eerste zin, maar het lijkt me niet meer dan normaal dat mensen die oorlogsmisdaden plegen vervolgd worden.
Slaat toch nergens op, om de 4 weken een week naar een camping gaan om wat spelletjes te spelen en daar dan voor betaald krijgenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:35 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Haha, dat ik vroeger niet betaald kreeg voor die speelsessies in de zandbak stelletje oplichters.
Slappe draak inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:37 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, wij zijn natuurlijk veel te achterlijk om al zijn intellectuele praat te begrijpen.
Uiteraard, maar uiteindelijk is iemand zelf verantwoordelijk voor zijn daden. Natuurlijk zullen er vaak verzachtende omstandigheden zijn, maar dat zal ook echt wel goed onderzocht worden en invloed hebben op de veroordeling.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zijn we als maatschappij dan niet verantwoordelijk voor de schade die iemand namens ons ondervind? De leiding gevende van die beste knul hebben nooit geen rechtszaal gezien.
De meeste staatsgrepen worden niet door een meerderheid gepleegd maar vanuit de steun van generaals.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kut gedoe eigenlijk. Die oorlogen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is gewoon schandalig dat we kids van 18-19 naar zo'n hell hole sturen. Als er dan ook nog een knapt en op iedere willekeurige baard gaat schieten vervolgen we hem ook nog.
Teringquote:Op maandag 3 maart 2014 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik google op nieuws over Oekraïne, krijg ik deze aids
http://www.telegraaf.nl/p(...)als_underdog___.html
Echt heh.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op, om de 4 weken een week naar een camping gaan om wat spelletjes te spelen en daar dan voor betaald krijgen
Stage noemen ze dat
Gewoon BBC volgen Gquote:Op maandag 3 maart 2014 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik google op nieuws over Oekraïne, krijg ik deze aids
http://www.telegraaf.nl/p(...)als_underdog___.html
En dat is nu in de Oekraïne niet gebeurd omdat? Het leger voegde zich achter de intermpresident die voort kwam vanuit de oppositie. Het is gewoon een klassieke revolutie geweest.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De meeste staatsgrepen worden niet door een meerderheid gepleegd maar vanuit de steun van generaals.
Waarom stel je een retorische vraag om vervolgens zelf het antwoord al te geven. Sterker, ik heb nimmer blijk gegeven van enige connectie m.b.t. jouw vraagstelling.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En dat is nu in de Oekraïne niet gebeurd omdat? Het leger voegde zich achter de intermpresident die voort kwam vanuit de oppositie. Het is gewoon een klassieke revolutie geweest.
Ik dacht dat je dat opbracht om mijn ongelijk te bewijzen, ik had je verkeerd begrepen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom stel je een retorische vraag om vervolgens zelf het antwoord al te geven. Sterker, ik heb nimmer blijk gegeven van enige connectie m.b.t. jouw vraagstelling.
Er is ook niemand die zegt dat het land niet verdeeld is.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Overigens had Mortaxx wel gelijk met zijn oost-westverhaal. Tijdens de oranjerevolutie gingen er zelfs geluiden op om het land op te splitsen in Oost- en West-Oekraïne. Er was zelfs een aantal mensen dat Oost-Oekraïne bij Rusland wou voegen.
Wikipedia over de Oranjerevolutie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Oranjerevolutie
Blijkbaar.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Mortaxx is een neerbuigende Uni boy?
Truequote:Op maandag 3 maart 2014 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
1/5e van de inwoners van Oekraïne is trouwens Rus. Dat maakt het ingrijpen van Poetin wat begrijpelijker, al reageert hij in mijn ogen nog steeds te agressief.
Dat betekent niet dat 1/5e van de bevolking op Russische interventie zit te wachten.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
1/5e van de inwoners van Oekraïne is trouwens Rus. Dat maakt het ingrijpen van Poetin wat begrijpelijker, al reageert hij in mijn ogen nog steeds te agressief.
Nee, maar Poetin is bang dat die worden aangevallen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat 1/5e van de bevolking op Russische interventie zit te wachten.
Ik denk eerlijk gezegd dat Poetin geen fuck geeft om die mensen, het is gewoon ordinair machtsvertoon. Ordinair machtsvertoon dat grote gevolgen kan hebben voor de regio en eventueel ook voor de rest van Europa.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar Poetin is bang dat die worden aangevallen.
Of dat terecht is zou ik niet weten, ik ben geen Oekraïne-kenner o.i.d.
Goede post uit het topic in NWS.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:57 schreef erikkll het volgende:
Een korte samenvatting van hetgeen geleid heeft tot deze situatie:
Alles is begonnen met de financiele problemen van Oekraine. Oekraine probeerde een deal te sluiten met het internationaal monetair fonds (IMF) maar toen gaf Rusland ze opeens ongeveer 10 miljard euro. Deel van dat bedrag werd betaald in oliesubsidies; Oekraine heeft zelf geen olie en in het verleden heeft Rusland de toevoer van olie en gas naar Oekraine al heel vaak stopgezet. Omdat de Oekraiense overheid ‘bang’ is voor Rusland, en ze niet willen dat Rusland weer eens de toevoer zou afsluiten, accepteerden ze de hulp van Rusland. De inwoners van Oekraine waren daar in het algemeen niet blij mee, zij hadden liever een deal gesloten met de EU en het IMF.
Dat veroorzaakte protesten in Oekraine. Die protesten werden steeds gewelddadiger. Om de protesten tegen te gaan/te stoppen bedacht de regering belachelijke anti-protesteer wetten. Bijvoorbeeld protesteren voor een gebouw kon je 6 jaar cel opleveren als dat ervoor zorgde dat mensen minder makkelijk het gebouw in konden komen. Als je met een groep samenkwam, en negatief was over leden van de regering, kreeg je 2 jaar cel. Oekraine hoopte dat daarmee de protesten zouden stoppen, maar het tegendeel gebeurde. Mensen waren niet blij met de nieuwe wetten en de protesten werden alleen maar gewelddadiger.
Het duurde een paar dagen en de wetten werden weer ingetrokken. Toen dat gebeurde werd de Oekrainse premier afgezet (hij is nu in ws. in Moskou). De regering is toen gaan onderhandelen met de protesterende mensen. Er leek een doorbraak te komen waarin onafhankelijkheid van Rusland zou komen en er dus samengewerkt zou gaan worden met Europa.
Daar werd Poetin weer aardig boos over want hij is bezig een soort van europees-aziatische unie te vormen met landen die ooit communistisch waren (ongeveer de oude USSR). Oekraine was daar deel van.
Poetin heeft wel wat succesjes geboekt met die Unie, maar als Oekraïne er niet aan mee doet kan dat ervoor zorgen dat andere landen ook niet meer mee willen doen. De reden dat Poetin nu zoveel militairen naar de Krim stuurt is deels om ervoor te zorgen dat de anti-russische sentimenten niet verspreiden naar andere post-communistische landen in het Oostblok.
Mensen beginnen dit nu het begin van de derde wereldoorlog te noemen omdat Oekraine nu NAVO ondersteuning aanvraagt. De navo bestaat uit 28 soevereine landen die hebben beloofd elkaar te ondersteunen in het geval van Militaire acties. Veel van die landen hebben ook weer allianties met andere landen wat het aantal landen dat betrokken zou worden in de oorlog alleen maar groter zou maken. De VS (en vele andere landen) heeft Rusland nu gewaarschuwd dat de acties consequenties zullen hebben.
De vraag is nu wat Rusland gaat doen; als ze niet weggaan uit Oekraine bestaat de kans dat de NAVO actie gaat ondernemen tegen Rusland. Voorlopig lijkt het er op dat China Rusland steunt in de situatie. Als de hele boel escaleert kon het zo maar eens zijn dat we 35+ landen betrekken in een oorlog.
Het lijkt me sterk dat het zo ver zal komen maar het is wel een reëel risico. Het doel van veel van de overleggen die nu plaatsvinden is ervoor te zorgen dat Rusland weer weggaat uit Oekraine, maar wel op zo’n manier dat het niet ‘beschamend’ is voor Poetin. Poetin is namelijk erg gesteld op zijn macht en leiderschap en als hij zijn gezicht niet kan redden zou het zomaar eens tot een nieuwe koude oorlog kunnen leiden.
(Door mij vertaald van: http://www.reddit.com/r/O(...)_ukraine_and/cfsn12t )
Als Rusland verder gaat dan de Krim, gaat het sowieso niet vreedzaam eindigen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:58 schreef BlauweTijger het volgende:
Rusland neemt Oekr. vredig over en stelt een nieuwe regering aan waarna Rusland het land weer verlaat en achter de schermen het land blijft besturen maar doet alsof dat niet zo is om de rest van de wereld rustig te houden. Dit is even puur machtsvertoon en laten zien dat ze SOVJETS nog bestaan. Eind goed al goed gok ik.
Wie gaat er ingrijpen dan, als Rusland geen schot lost en gewoon rustig Oek in marcheert?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als Rusland verder gaat dan de Krim, gaat het sowieso niet vreedzaam eindigen.
Het leger van Oekraïne?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wie gaat er ingrijpen dan, als Rusland geen schot lost en gewoon rustig Oek in marcheert?
Denk dat ze dat niet eens proberenquote:
Denk het wel, ze gaan niet zomaar het hele land opgeven. Het is nog maar de vraag of ze de Krim überhaupt op gaan geven zonder slag of stoot. WO3 zou ik zeker niet uitsluiten, al lijkt de kans me wel heel klein.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denk dat ze dat niet eens proberen... tenzij er een gemene burgeroorlog van komt natuurlijk wat niemand wil. Een WO3 is sowieso uitgesloten lijkt mij?
Ligt eraan of de Duitsers komen.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denk dat ze dat niet eens proberen... tenzij er een gemene burgeroorlog van komt natuurlijk wat niemand wil. Een WO3 is sowieso uitgesloten lijkt mij?
houdoequote:Op maandag 3 maart 2014 23:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Morgen 8:00 workie... have fun met de discussiesssxx
Zat ook al te kijken inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Pauw en witteman!!!! Gaat er nu over
Volgens mij heeft dat te maken met of het als een invasie opgevat wordt of niet, maar ik weet het ook niet zeker.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:11 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom hebben die soldaten geen emblemen?
quote:Op maandag 3 maart 2014 23:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij kijkt er maar met een half oogje naar..
Inderdaad, tijd voor een beetje slaap. Gegroet mijnheer deadprezquote:Op maandag 3 maart 2014 23:16 schreef deadprez het volgende:
Hij praat veel, maar hij zegt echt niks.
welterusten mattiequote:Op maandag 3 maart 2014 23:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Inderdaad, tijd voor een beetje slaap. Gegroet mijnheer deadprez
Past niet helemaal in jouw straatje toch, Pauw en Witteman?quote:
Hoezo niet?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Past niet helemaal in jouw straatje toch, Pauw en Witteman?
Sukkelquote:Op maandag 3 maart 2014 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zolang je moeder niet duurder wordt vind ik alles best
Die man gelooft niet in de multi culti samenlevingquote:
Welke man?quote:Op maandag 3 maart 2014 23:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Die man gelooft niet in de multi culti samenleving
Je bedoelt K&VDB denk ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Die man gelooft niet in de multi culti samenleving
Hmmquote:
Pauw is inderdaad redelijk rechts volgens mij, Witteman is vrij links. Hij is niet voor niks zo fel in die aflevering van Het Zwarte Schaap over Janmaat en als ik me niet vergis is hij een PvdA'er. Maar goed, het interesseert mij verder eigenlijk niet echt, het is gewoon een goed programma.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hmm
Ik dacht Jeroen Pauw
Was toen veel gezeik over
Lees het ook nu idd.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hmm
Ik dacht Jeroen Pauw
Was toen veel gezeik over
linkje?quote:
Het staat zelfs op YouTube manquote:Op maandag 3 maart 2014 23:29 schreef deadprez het volgende:
Ik kan echt geen enkele fatsoenlijke bron vinden.
Wat staat op YouTube?quote:
Ben je dronken ofzo?quote:
Even kijken.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pauw_%26_Wittemanquote:Op maandag 3 maart 2014 23:37 schreef deadprez het volgende:
Ik hoor nog niet echt iets opvallends eigenlijk.
Ben de aflevering van de eerste bron aan het kijken, de tweede bron valt niet serieus te nemen en de andere twee bronnen sturen je naar dezelfde Wikipediapagina.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pauw_%26_Witteman
Kijk bij "kritiek" , of vertrouw je Wikipedia ook niet?
Maakt verder ook niet uit tochquote:Op maandag 3 maart 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
Ik geloof het trouwens best hoor, maar de bronnen zijn wat dubieus.
Zet je eigen wekker als je het spektakel niet wil missenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:43 schreef voederbietel het volgende:
Kan iemand mij even wakker maken als er om 4 uur angstige ontwikkelingen zijn?
Nee dat zei ik net ook al, ik vind het gewoon een goed programma.quote:
Ok ok, als de zon feller schijnt dan gebruikelijk vannacht weet ik genoeg.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zet je eigen wekker als je het spektakel niet wil missen
Ja dan gaan we in je kelder.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:43 schreef voederbietel het volgende:
Kan iemand mij even wakker maken als er om 4 uur angstige ontwikkelingen zijn?
Ik heb helaas geen wifi in m'n kelder (geen lijnen naar buiten toe) dus het wordt half life tegen elkaar spelen tot het einde der dagen.quote:
Zit nu op zes en een halve minuut ongeveer van de aflevering in het Volkskrantbericht dat als bron gebruikt wordt, Pauw reageert inderdaad nogal fel en misschien een beetje ongepast, maar Albayrak reageert nou ook niet echt als een goede politicaquote:Op maandag 3 maart 2014 23:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pauw_%26_Witteman
Kijk bij "kritiek" , of vertrouw je Wikipedia ook niet?
Heb er zin anquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:09 schreef Copthorne het volgende:
Eerst maar even slapen. Tot morgenochtend! En mocht het vannacht toch losgaan, dan zien we elkaar binnenkort in Rio.
Hopelijk wel jouw laatste nacht.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:13 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ga mijn dinnie een knuffel geven en lekker slapen (: Kan wel de laatste nacht zijn
Vechten?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:18 schreef Aiciu het volgende:
Poesjes. Ik ga gewoon vechten als het zover komt.
Dat is toch een mooie game man. Ik neem dark souls mee, die kunnen we ook grijs spelen!quote:Op maandag 3 maart 2014 23:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen wifi in m'n kelder (geen lijnen naar buiten toe) dus het wordt half life tegen elkaar spelen tot het einde der dagen.
Dienstplicht. En reken maar dat die weer komt mochten wij een WOIII krijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Vechten?
Anno 2014 krijg je gewoon een kogel door je kop of een bom op je bakkes
Nationalismequote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:23 schreef Aiciu het volgende:
Maar ik zou sowieso nooit vluchten. Ik vind al die Koerden enzo hier in Nederland ook een stelletje lafaards. Een man hoort zijn land te verdedigen!
Moet je je land verdedigen als ze beslissingen maakt waar je niet achter staat¿quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:23 schreef Aiciu het volgende:
Maar ik zou sowieso nooit vluchten. Ik vind al die Koerden enzo hier in Nederland ook een stelletje lafaards. Een man hoort zijn land te verdedigen!
Ik vlucht liever naar een veilige plek, waar ik niet doodgemaakt word.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:24 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Trots. Ik heb niks met Nederland, maar ik laat me niet wegjagen.
Ja laat Oekraïne maar stikken, altijd links doen etc. Maar als het erop aankomt dan laat Oekraïne maar stikken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:24 schreef deadprez het volgende:
Fuck die achterlijke dienstplicht sowieso, laat mij zelf bepalen of ik wil vechten voor dit land
Het gaat niet om doodgemaakt worden het gaat erom wat je ervan kan leren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vlucht liever naar een veilige plek, waar ik niet doodgemaakt word.
Ik vroeg het je een paar uur geleden ook al, maar wat heeft links of rechts zijn hier mee te maken?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja laat Oekraïne maar stikken, altijd links doen etc. Maar als het erop aankomt dan laat Oekraïne maar stikken.
Ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Moet je je land verdedigen als ze beslissingen maakt waar je niet achter staat¿
Waarom?quote:
Landverraad anders. Deserteren etc staat hoge prijs op.quote:
Die gaan toch gewoon mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:26 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Omdat je hier je huis hebt, en je familie.
Als wij hun aanvallen ga ik niet meequote:
Geef eens antwoord op mijn andere vraag.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Landverraad anders. Deserteren etc staat hoge prijs op.
wejooo gevaarlijke boi allesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als wij hun aanvallen ga ik niet mee
Als ze Nederland in komen pffffff
Dan zijn de rapen gaar en hebben ze de poppen aan het dansen en een HELE VERKEERDE AAN ME
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |