Ik ben het met je eens dat er niemand belang heeft bij een escalatie. Maar de realiteit is dat Rusland nu iets doet wat het Westen totaal niet wil, namelijk hun eigen vorm van democratie verspreiden. Daarnaast heeft Europa heel veel belangen in die regio en zien zij dit als een bedreiging.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom nouNiemand heeft belang bij escalatie van dit conflict dus het gebeurt niet. Jullie kijken teveel films
Geld jongen oorlog is goed voor economie zeggen ze dan.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom nouNiemand heeft belang bij escalatie van dit conflict dus het gebeurt niet. Jullie kijken teveel films
Ja precies, vandaar dat de halve wereld zich zorgen maakt. Ik zeg ook niet dat WO3 uit gaat breken, of dat wij er direct last van zullen krijgen, maar het is niet zomaar even een minuscuul conflictje waar je geen aandacht aan moet besteden.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit klopt...quote:Op maandag 3 maart 2014 22:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er niemand belang heeft bij een escalatie. Maar de realiteit is dat Rusland nu iets doet wat het Westen totaal niet wil, namelijk hun eigen vorm van democratie verspreiden. Daarnaast heeft Europa heel veel belangen in die regio en zien zij dit als een bedreiging.
Uitlopen op WO3 zal het natuurlijk niet, maar dit is wel echt een hele rare, enge situatie.
Sowieso waar trek je de grens. Als je Rusland nu laat doen wat het wil doen, wat doe je dan als Rusland dat de volgende keer weer ergens doet? waar stop je ze dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja precies, vandaar dat de halve wereld zich zorgen maakt. Ik zeg ook niet dat WO3 uit gaat breken, of dat wij er direct last van zullen krijgen, maar het is niet zomaar even een minuscuul conflictje waar je geen aandacht aan moet besteden.
Dus jij ziet geen verschil in de relatie tussen ons (in de breedste zin van het woord) en Rusland nu en ten tijden van de Cuba crisis?quote:
Het is gekalmeert, maar de cuba crisis was dan ook het hoogtepunt van de koude oorlog.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dus jij ziet geen verschil in de relatie tussen ons (in de breedste zin van het woord) en Rusland nu en ten tijden van de Cuba crisis?
alt+F4quote:Op maandag 3 maart 2014 22:17 schreef stoeptegel21 het volgende:
help er gaat iets mis hoe haal ik dit weg help
Europa heeft 0,0 belang bij de Krim. Ook niet bij de rest van Oost-Oekraine. Rusland doet precies wat het westen op bijvoorbeeld de Balkan heeft gedaan. Niets eigen vorm van democratie verspreidenquote:Op maandag 3 maart 2014 22:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er niemand belang heeft bij een escalatie. Maar de realiteit is dat Rusland nu iets doet wat het Westen totaal niet wil, namelijk hun eigen vorm van democratie verspreiden. Daarnaast heeft Europa heel veel belangen in die regio en zien zij dit als een bedreiging.
Uitlopen op WO3 zal het natuurlijk niet, maar dit is wel echt een hele rare, enge situatie.
"We" stoppen Rusland sowieso niet. We hebben geen poot om op te staan. Ze vallen de Krim binnen zonder dat ze magazijnen in hun geweren hebben.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:17 schreef Spongeboss het volgende:
Sowieso waar trek je de grens. Als je Rusland nu laat doen wat het wil doen, wat doe je dan als Rusland dat de volgende keer weer ergens doet? waar stop je ze dan?
wat wil je weghalen?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:17 schreef stoeptegel21 het volgende:
help er gaat iets mis hoe haal ik dit weg help
De wereld maakt zich geen zorgen. Allemaal holle retoriek.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja precies, vandaar dat de halve wereld zich zorgen maakt. Ik zeg ook niet dat WO3 uit gaat breken, of dat wij er direct last van zullen krijgen, maar het is niet zomaar even een minuscuul conflictje waar je geen aandacht aan moet besteden.
Maar Europa had wel belang gehad bij een pro-Europees Oekraïe.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Europa heeft 0,0 belang bij de Krim. Ook niet bij de rest van Oost-Oekraine. Rusland doet precies wat het westen op bijvoorbeeld de Balkan heeft gedaan. Niets eigen vorm van democratie verspreiden
En nu roept het westen hoe slecht Rusland bezig bla bla, allemaal voor de buhne
Oké manquote:Op maandag 3 maart 2014 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De wereld maakt zich geen zorgen. Allemaal holle retoriek.
Persoonlijk had ik geen hard-feelings t.o.v. de Russen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:18 schreef aequus het volgende:
Denkje dat we alles zomaar vergeten? we zijn ruim een halve eeuw opgevoed [al kan je opgevoed vervangen met indoctrineren] met gevoelens tegen de russen en de angst voor de bom.
Bedoel je nu jouw retoriek?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De wereld maakt zich geen zorgen. Allemaal holle retoriek.
Ik ook niet, probleem is dat de publieke opinie makkelijk te beïnvloeden isquote:Op maandag 3 maart 2014 22:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Persoonlijk had ik geen hard-feelings t.o.v. de Russen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:20 schreef stoeptegel21 het volgende:
[..]
leuk man, gelukkig doe ik al kader en stink ik hier niet in
want?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar Europa had wel belang gehad bij een pro-Europees Oekraïe.
hahahquote:Op maandag 3 maart 2014 22:20 schreef stoeptegel21 het volgende:
[..]
leuk man, gelukkig doe ik al kader en stink ik hier niet in
Probleem is dat Oekraine niet pro-Europees is. De mensen op dat plein in Kiev zijn geen afspiegeling van de bevolking van Oekraine. Oosten en de Krim zijn pro-Russisch. Dit was de achterban die Janoekotvits (ofzo) hebben gekozen. Die zijn niet blij met deze machtswisseling. Is juridisch gezien ook gewoon een staatsgreep.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar Europa had wel belang gehad bij een pro-Europees Oekraïe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |