Poll: Wat doe jij als Rusland Europa binnen valtquote:Goedemorgen vrienden!![]()
Dit is waarschijnlijk de vijfde klacht die betrekking heeft op de situatie in Oekraïne, maar mijn klacht is iets breder.
Voorheen deed ik erg luchtig over de situatie, maar het lijkt inmiddels goed uit de hand te gaan lopen. Het is een berichtje van vanochtend dat mijn hart sneller deed slaan: China achter Rusland in Oekraïne-crisis.
De Verenigde Staten wil dat Rusland stopt met hun activiteiten in Oekraïne en ze hebben al gedreigd met sancties. De Europese Unie zal, bij gebrek aan ruggengraat en een eigen mening, natuurlijk slaafs de VS steunen en dit zal kunnen leiden tot een allesvernietigende oorlog tussen de VS & de EU en Rusland & China.
Waar het mij om gaat is dat we net een eeuw achter de rug hebben met twee verschrikkelijke wereldoorlogen. "Dit nooit meer!" zei men na afloop van de Tweede Wereldoorlog. Inmiddels zijn we een aantal decennia en een aantal generaties verder en de pijnlijke conclusie is dat we het in het Westen weliswaar materieel beter hebben gekregen, maar dat we geestelijk nog net zo arm zijn, zo niet armer, als voor de Eerste Wereldoorlog, nu 100 jaar geleden.
Klacht: De mensheid heeft niets geleerd van de gruwelijke oorlogen uit de twintigste eeuw.
Ja maar NEderland doet niet mee als ze genuked zijn.quote:
Waarom praat je tegen jezelf?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar NEderland doet niet mee als ze genuked zijn.
De joden riepen ook 'de nazi's gaan ons niet maken etc.' Is ze duur komen te staan door er zo licht over te denken.quote:
Tegen jezelf praten kkr jostiquote:Op maandag 3 maart 2014 21:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar NEderland doet niet mee als ze genuked zijn.
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De joden riepen ook 'de nazi's gaan ons niet maken etc.' Is ze duur komen te staan door er zo licht over te denken.
wat is dezequote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 21:51 schreef Aeqvitas het volgende:
Gewoon asteroïde uit de ruimte op Moskou kankeren.
Niet weten wat een grafiek isquote:
ga wegquote:Op maandag 3 maart 2014 21:53 schreef Spongeboss het volgende:
Stelletje homo's ik ben een drukke mod op Twitch had me vergist met de quote.
Had ik ook op gestemd.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:50 schreef Spongeboss het volgende:
Mijn love-boat idee doet het best goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |