altyd sahbi jwtz lobiquote:
Ik heb voor je het weet nuke op je dikke kop gegooidquote:Op maandag 3 maart 2014 21:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
sws ik ga kk veel mensen doden dikke killingstreak jwz en vrouwen verkrachten huehuhehu
Moet je eerst 25 kills gaan maken sws lukt jou dat nietquote:Op maandag 3 maart 2014 22:01 schreef aequus het volgende:
[..]
Ik heb voor je het weet nuke op je dikke kop gegooid
Heb er nu al 19, zit in krimquote:Op maandag 3 maart 2014 22:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Moet je eerst 25 kills gaan maken sws lukt jou dat niet
geen k/d hebben van 1939/0quote:Op maandag 3 maart 2014 22:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Moet je eerst 25 kills gaan maken sws lukt jou dat niet
Geen idee of daar strategisch wat te halen is. Enkel vliegveld maar of dat echt zo'n meerwaarde biedt dan denk ik dat ze eerst genoeg andere dingen te doen hebben haha.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk je dat ze Eindhoven heel laten?
Ik heb er al heel wat in battlefield 4quote:
Aimbot gebruiken.quote:
Wilde het net posten. Mafkezen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:03 schreef voederbietel het volgende:
Van de FP:
"Zelfs als er geen oorlog komt zal de Krimcrisis hoogstwaarschijnlijk de verhoudingen tussen Rusland en het Westen fundamenteel veranderen en leiden tot veranderingen in de wereldwijde machtsbalans, met een Rusland dat nu openlijk de strijd aan gaat met de EU en de VS."
Die Russen maken ook echt geen grapje meer heh.
Want de koude oorlog wat koek en eiquote:Op maandag 3 maart 2014 22:03 schreef voederbietel het volgende:
Van de FP:
"Zelfs als er geen oorlog komt zal de Krimcrisis hoogstwaarschijnlijk de verhoudingen tussen Rusland en het Westen fundamenteel veranderen en leiden tot veranderingen in de wereldwijde machtsbalans, met een Rusland dat nu openlijk de strijd aan gaat met de EU en de VS."
De bunkermaatschappijen hebben morgen weer volop werk.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:03 schreef voederbietel het volgende:
Van de FP:
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik heb er al heel wat in battlefield 4
Ik ben nu langzamerhand wel wat nerveuzer aan het worden over dit alles. Ben benieuwd hoe het afloopt.quote:
aight, ze hebben daar ook goede hasj toch?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:04 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Tuurlijk brada, beetje geiten hoeden en beetje chillen enzo niks aan de hand.
samequote:Op maandag 3 maart 2014 22:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben nu langzamerhand wel wat nerveuzer aan het worden over dit alles. Ben benieuwd hoe het afloopt.
Oekraïne, of ja, dat is de bedoeling.quote:
Ruski powerrrrrquote:Op maandag 3 maart 2014 22:03 schreef voederbietel het volgende:
Van de FP:
Ik snap niet dat je wel de capaciteit hebt een ellen lange discussie te voeren over het al dan niet mee rekenen van bezette landen maar niet instaat bent om de relevantie van deze ontwikkelingen te bevatten.quote:
quote:
RED JEZELF IK GA NAAR DUITSE BUNKER LATERS GR GR HANSquote:
Ja, hoezo?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:05 schreef deadprez het volgende:
Iran is redelijk goede matties met Rusland toch?
Omdat Netanyahu ook weer eens liep te dreigen een paar uur geleden.quote:
Als dit ''kleine'' incidentje de verhoudingen voor altijd veranderd klopt er iets niet, want we hebben rusland al ruim een halve eeuw als de vijand en het kwaad gezien.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je wel de capaciteit hebt een ellen lange discussie te voeren over het al dan niet mee rekenen van bezette landen maar niet instaat bent om de relevantie van deze ontwikkelingen te bevatten.
Eindelijk weer een echte generatie!quote:Op maandag 3 maart 2014 22:07 schreef Solo14 het volgende:
Mannen van 18-25 jaar gaan opgeroepen worden om te strijden.
Dit gaat over wereld oorlog 3 die misschien dreigt eraan te komen, volg jij het nieuws niet?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ga curve fever spelen als jullie je vervelen
De situatie zoals die de afgelopen jaren was natuurlijk.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:07 schreef aequus het volgende:
[..]
Als dit ''kleine'' incidentje de verhoudingen voor altijd veranderd klopt er iets niet, want we hebben rusland al ruim een halve eeuw als de vijand en het kwaad gezien.
De cuba crisis zette alles pas op scherp
jullie spelen teveel call of dutyquote:Op maandag 3 maart 2014 22:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dit gaat over wereld oorlog 3 die misschien dreigt eraan te komen, volg jij het nieuws niet?
Het rusland met een dronken dictator? of ga ik nu weer te ver terug?quote:Op maandag 3 maart 2014 22:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
De situatie zoals die de afgelopen jaren was natuurlijk.
Tja, helemaal een onverwachte hoek kan je het niet noemen.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat Netanyahu ook weer eens liep te dreigen een paar uur geleden.
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:08 schreef aequus het volgende:
[..]
Het rusland met een dronken dictator? of ga ik nu weer te ver terug?
True.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tja, helemaal een onverwachte hoek kan je het niet noemen.
Dat we Rusland nu als een agressor gaan zienquote:Op maandag 3 maart 2014 22:08 schreef deadprez het volgende:
[..]je snapt toch wel wat er bedoeld wordt hè
Nou ik heb meer informatie bronnen dan jou.quote:
Nee.quote:Op maandag 3 maart 2014 22:09 schreef aequus het volgende:
[..]
Dat we Rusland nu als een agressor gaan zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |