linkje?quote:
Het staat zelfs op YouTube manquote:Op maandag 3 maart 2014 23:29 schreef deadprez het volgende:
Ik kan echt geen enkele fatsoenlijke bron vinden.
Wat staat op YouTube?quote:
Ben je dronken ofzo?quote:
Even kijken.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pauw_%26_Wittemanquote:Op maandag 3 maart 2014 23:37 schreef deadprez het volgende:
Ik hoor nog niet echt iets opvallends eigenlijk.
Ben de aflevering van de eerste bron aan het kijken, de tweede bron valt niet serieus te nemen en de andere twee bronnen sturen je naar dezelfde Wikipediapagina.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pauw_%26_Witteman
Kijk bij "kritiek" , of vertrouw je Wikipedia ook niet?
Maakt verder ook niet uit tochquote:Op maandag 3 maart 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
Ik geloof het trouwens best hoor, maar de bronnen zijn wat dubieus.
Zet je eigen wekker als je het spektakel niet wil missenquote:Op maandag 3 maart 2014 23:43 schreef voederbietel het volgende:
Kan iemand mij even wakker maken als er om 4 uur angstige ontwikkelingen zijn?
Nee dat zei ik net ook al, ik vind het gewoon een goed programma.quote:
Ok ok, als de zon feller schijnt dan gebruikelijk vannacht weet ik genoeg.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zet je eigen wekker als je het spektakel niet wil missen
Ja dan gaan we in je kelder.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:43 schreef voederbietel het volgende:
Kan iemand mij even wakker maken als er om 4 uur angstige ontwikkelingen zijn?
Ik heb helaas geen wifi in m'n kelder (geen lijnen naar buiten toe) dus het wordt half life tegen elkaar spelen tot het einde der dagen.quote:
Zit nu op zes en een halve minuut ongeveer van de aflevering in het Volkskrantbericht dat als bron gebruikt wordt, Pauw reageert inderdaad nogal fel en misschien een beetje ongepast, maar Albayrak reageert nou ook niet echt als een goede politicaquote:Op maandag 3 maart 2014 23:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pauw_%26_Witteman
Kijk bij "kritiek" , of vertrouw je Wikipedia ook niet?
Heb er zin anquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:09 schreef Copthorne het volgende:
Eerst maar even slapen. Tot morgenochtend! En mocht het vannacht toch losgaan, dan zien we elkaar binnenkort in Rio.
Hopelijk wel jouw laatste nacht.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:13 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ga mijn dinnie een knuffel geven en lekker slapen (: Kan wel de laatste nacht zijn
Vechten?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:18 schreef Aiciu het volgende:
Poesjes. Ik ga gewoon vechten als het zover komt.
Dat is toch een mooie game man. Ik neem dark souls mee, die kunnen we ook grijs spelen!quote:Op maandag 3 maart 2014 23:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen wifi in m'n kelder (geen lijnen naar buiten toe) dus het wordt half life tegen elkaar spelen tot het einde der dagen.
Dienstplicht. En reken maar dat die weer komt mochten wij een WOIII krijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Vechten?
Anno 2014 krijg je gewoon een kogel door je kop of een bom op je bakkes
Nationalismequote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:23 schreef Aiciu het volgende:
Maar ik zou sowieso nooit vluchten. Ik vind al die Koerden enzo hier in Nederland ook een stelletje lafaards. Een man hoort zijn land te verdedigen!
Moet je je land verdedigen als ze beslissingen maakt waar je niet achter staat¿quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:23 schreef Aiciu het volgende:
Maar ik zou sowieso nooit vluchten. Ik vind al die Koerden enzo hier in Nederland ook een stelletje lafaards. Een man hoort zijn land te verdedigen!
Ik vlucht liever naar een veilige plek, waar ik niet doodgemaakt word.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:24 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Trots. Ik heb niks met Nederland, maar ik laat me niet wegjagen.
Ja laat Oekraïne maar stikken, altijd links doen etc. Maar als het erop aankomt dan laat Oekraïne maar stikken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:24 schreef deadprez het volgende:
Fuck die achterlijke dienstplicht sowieso, laat mij zelf bepalen of ik wil vechten voor dit land
Het gaat niet om doodgemaakt worden het gaat erom wat je ervan kan leren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vlucht liever naar een veilige plek, waar ik niet doodgemaakt word.
Ik vroeg het je een paar uur geleden ook al, maar wat heeft links of rechts zijn hier mee te maken?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja laat Oekraïne maar stikken, altijd links doen etc. Maar als het erop aankomt dan laat Oekraïne maar stikken.
Ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Moet je je land verdedigen als ze beslissingen maakt waar je niet achter staat¿
Waarom?quote:
Landverraad anders. Deserteren etc staat hoge prijs op.quote:
Die gaan toch gewoon mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:26 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Omdat je hier je huis hebt, en je familie.
Als wij hun aanvallen ga ik niet meequote:
Geef eens antwoord op mijn andere vraag.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Landverraad anders. Deserteren etc staat hoge prijs op.
wejooo gevaarlijke boi allesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 00:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als wij hun aanvallen ga ik niet mee
Als ze Nederland in komen pffffff
Dan zijn de rapen gaar en hebben ze de poppen aan het dansen en een HELE VERKEERDE AAN ME
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |