Die wijven zijn de golddiggers vriendquote:Op maandag 3 maart 2014 19:34 schreef MAHL het volgende:
Van die kansloze mannen van 30, 40+ die in eigen land niets kunnen vinden en daarom maar op golddiggers in het Oostblok afstappen
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:43 schreef Chai het volgende:
Heeft niks met dat programma te maken hoor.
Ik neem stiekem ook aan dat het je niet alleen om de schattige meisjes gaat, maar dat je NL vrouwen ook dominant enz. vindt.
Hmm, zou dit ook in scene gezet zijn? (die brony gast)quote:Op maandag 3 maart 2014 20:02 schreef WhineAndShine het volgende:
Je ziet nu al dat dit programma volledig in scene is gezet (RTL5 anno 2014)...![]()
Er was maar één goed programma een paar jaar geleden over buitenlandse bruiden:
Nu je het zegt...Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen best grof gebouwd.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:13 schreef Sauslepel het volgende:
Nederlandse vrouwen met stalpoten en brede schouders die jaloers zijn op de mooie, petite lichamen van oostblokvrouwen
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:13 schreef Sauslepel het volgende:
Nederlandse vrouwen met stalpoten en brede schouders die jaloers zijn op de mooie, petite lichamen van oostblokvrouwen
Hier weer 1quote:Op maandag 3 maart 2014 20:24 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik ben het roerend met je eens TS. Europese (en Amerikaanse) vrouwen zijn arrogante kuthoeren die er uitzien als een dikke boerin.
Ik neuk anders een prima 18-jarige meisje hoor.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:13 schreef Sauslepel het volgende:
dikke nederlandse boerin gespotquote:Op maandag 3 maart 2014 20:50 schreef -supergirl- het volgende:
zoveel mannen die niks kunnen scoren in eigen land en daarom de vrouwen maar weer belachelijk maken
fixedquote:Op maandag 3 maart 2014 20:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Knul die geen nl dame wil scoren gespot
Zegt de vrouw die dagelijks een ondankbare jongen met tepelpiercing moet pijpen voor de kost.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:50 schreef -supergirl- het volgende:
zoveel mannen die niks kunnen scoren in eigen land en daarom de vrouwen maar weer belachelijk maken
Precies.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:22 schreef mymoodfentje het volgende:
Dit is gewoon de mannelijke versie van grenzeloos verliefd en vakantieliefdes. Niets mis mee, alleen dat alle Nederlandse vrouwen deze versie niet uit kunnen staan. Dat is best leuk en typisch
Twitter staat er vol mee."alleen voor het geld, hier niets kunnen krijgen"
en dan vervolgens wegsmelten bij grenzeloos verliefd als een studente met een negert uit de rimboe gaat
"Pardon?" - "Yeah, paarden!"quote:
Je vader is hommo?quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:38 schreef mapima het volgende:
Oostblokkers zijn gewoon beter dan Nederlanders daarom is mijn vader met een Pool getrouwd
Ik zal zeker niet ontkennen dat de Oostblok dames meer van het type golddigger zijn. Dit speelt zeker voor veel vrouwen een rol. En dan is dat niet alleen tegenover een Westerling maar ook gewoon bij de mannen in eigen land. Er zijn vaak genoeg kale 30-40+ mannen met bierbuik van dezelfde nationaliteit die met een meid met perfect figuur van 19-25 aan de arm lopen. Zo is nou gewoon eenmaal de mentaliteit bij die meiden. En geef ze eigenlijk eens ongelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:26 schreef fluffy2 het volgende:
Ik heb het ook een x gekeken, en ik vond het best wel beschamend hoe ze de nederlandse vrouw neerzetten in het progamma.
Alsof hier alleen maar dikke tokkies rondlopen!
Wat natuurlijk absoluut niet zo is.
De man/vrouw verhoudingen zijn hier in Nederland meer in everwicht als in Rusland (overschot aan vrouwen). Waardoor je hier in Nederland soms iets langer moet zoeken/wachten tot je DE dame tegenkomt.
Gezien het overschot aan vrouwen in Rusland, is de concurentie daar natuurlijk enorm onder de dames. Dus de ene wil nog mooier zijn als de andere. En werpen ze zichzelf op schoot bij de eerste de beste man die ze tegenkomen.
NEE inderdaad... dat doen wij nederlandse vrouwen niet. Wij willen een gelijkwaardige partner! Die net zo slim en aantrekkelijk is als wij zelf zijn.
En niet net als in het progamma.
Zelf een en dikke hork zijn van 45 en dan een 26 jarige russische stoot naar nederland halen.
Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk... sommige vallen nu eenmaal op een bepaald type.
Tuurlijk die mokkels lopen hier ook rond!quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:37 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik zal zeker niet ontkennen dat de Oostblok dames meer van het type golddigger zijn. Dit speelt zeker voor veel vrouwen een rol. En dan is dat niet alleen tegenover een Westerling maar ook gewoon bij de mannen in eigen land. Er zijn vaak genoeg kale 30-40+ mannen met bierbuik van dezelfde nationaliteit die met een meid met perfect figuur van 19-25 aan de arm lopen. Zo is nou gewoon eenmaal de mentaliteit bij die meiden. En geef ze eigenlijk eens ongelijk.
Al dat hypocriet juist gedoe van Nederlandse molenpaaden die een man willen om wie hij is. Maar als er vervolgens een man voorbij komt die ook maar een beetje aan hetzelfde plaatje voldoet en wel in een fatsoenlijk huis woont moet jij eens kijken hoe snel ook de NL dame's erheen glijden...
Je hebt het over mannelijke golddiggers? Mwah...Ik denk dat er een heel stuk minder mannen zijn die zich kunnen schikken in een relatie waar een vrouw financieel de bovenhand heeft. En dan ook echt alleen erbij zitten voor het geld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:43 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Tuurlijk die mokkels lopen hier ook rond!
Maar zo zijn de mannen hier ook toch
Nouja golddiggers niet zo zeer...quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:49 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Je hebt het over mannelijke golddiggers? Mwah...Ik denk dat er een heel stuk minder mannen zijn die zich kunnen schikken in een relatie waar een vrouw financieel de bovenhand heeft. En dan ook echt alleen erbij zitten voor het geld.
Dit stukjequote:Op woensdag 5 maart 2014 08:37 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Al dat hypocriet juist gedoe van Nederlandse molenpaaden die een man willen om wie hij is. Maar als er vervolgens een man voorbij komt die ook maar een beetje aan hetzelfde plaatje voldoet en wel in een fatsoenlijk huis woont moet jij eens kijken hoe snel ook de NL dame's erheen glijden...
Dat zijn gewoon de mensen die settelen voor second best uit vrees om alleen te zijn en dat soort geweldige overwegingen. Ik bedoelde eigenlijk meer dat ook een NL vrouw eerder voor een man die maar voor de 50% ofzo voor haar voldoet als hij lekker in de doekoe zit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:53 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Nouja golddiggers niet zo zeer...
Had het meer over het feit "ik neem hem zoals hij is" maar oh wee als er iets anders "beters" voorbij loopt.
Ik snap je punt... haha. Tja tuurlijk is in het geld zwemmen fijn....zolang dat dan met een lekkere vent isquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de mensen die settelen voor second best uit vrees om alleen te zijn en dat soort geweldige overwegingen. Ik bedoelde eigenlijk meer dat ook een NL vrouw eerder voor een man die maar voor de 50% ofzo voor haar voldoet als hij lekker in de doekoe zit.
Alleen zie je dit in NL minder omdat de verschillen tussen arm/rijk veel kleiner zijn dan in de oosterse landen. Daar verdient een simpele arbeider 300eur in de maand. Jij als NL man met middelmatige baan hebt hetzelfde effect als een miljonair in NL. Dat is eigenlijk meer het punt wat ik wilde maken
Al ooit een dikke hork gezien die zwemt in het geld?quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:15 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Ik snap je punt... haha. Tja tuurlijk is in het geld zwemmen fijn....zolang dat dan met een lekkere vent ishaha en niet met een dikke hork!
Dieie dikke hork mag alleen gaan zwemmen in zn geld.
uhmmmm nee... maar ook geen mooie man diequote:Op woensdag 5 maart 2014 09:18 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Al ooit een dikke hork gezien die zwemt in het geld?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:35 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
uhmmmm nee... maar ook geen mooie man die
in t geld zwemt hoor.
Ik weet natuurlijk niet waar je op valt maar ff een voobeeldje:quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:37 schreef fluffy2 het volgende:
Maar ja dan kom je weer op een ander punt... wat is in het geld zwemmen. Is ook voor iedereen verschillend. Ach ja...!
Viel me gewoon op in t progamma dat ze de nederlandse vrouwen op een bepaalde manier neerzetten.
Ja oke hahah maar die zijn onbereikbaar... en daarnaast uiterlijk is wel belangrijk natuurlijk. Maar het innerlijk ook!quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:43 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
[..]
Ik weet natuurlijk niet waar je op valt maar ff een voobeeldje:
- Brad Pitt
- Jason Statham
- David Beckham
- Cristiano Ronaldo
- Richard Branson
etc...
Verder het programma niet gezien dus tja..Misschien een keer kijken...
Je zegt hiermee wel impliciet dat geld een rol speelt bij het kiezen van een man.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:47 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Ja oke hahah maar die zijn onbereikbaar... en daarnaast uiterlijk is wel belangrijk natuurlijk. Maar het innerlijk ook!
Daarom zou mijn voorkeur altijd nog gaan naar een goed uitziende man met een mooi innerlijk met minder geld. Dan een goed uitziende man met een kut karakter en een hoop poen!
Komt maandag weer volgens mij haha.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:43 schreef TangleFuZZ. het volgende:
- Brad Pitt hell no!
- Jason Statham kan er mee door.
- David Beckham hell no!
- Cristiano Ronaldo brrrrr hell no!
- Richard Branson whahaha hell no!
etc...
Waar maak je dat uit op?quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:48 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Je zegt hiermee wel impliciet dat geld een rol speelt bij het kiezen van een man.
quote:
Hieruit voornamelijk. Je zegt dat je liever een goed uitziende man hebt met weinig geld en een goed karakter, maar je sluit goed uitziende mannen met een hoop poen en een kutkarakter niet per definitie uit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:48 schreef Sauslepel het volgende:
Dan een goed uitziende man met een kut karakter en een hoop poen!
Oke dat was niet de bedoeling dat ik die gedachte zou wekken....quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:47 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Ja oke hahah maar die zijn onbereikbaar... en daarnaast uiterlijk is wel belangrijk natuurlijk. Maar het innerlijk ook!
Daarom zou ik altijd kiezen voor een goed uitziende man met een mooi innerlijk met minder geld. Dan een goed uitziende man met een kut karakter en een hoop poen!
Mannen met een kut karakter sluit ik per definitie wel uit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:52 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
[..]
Hieruit voornamelijk. Je zegt dat je liever een goed uitziende man hebt met weinig geld en een goed karakter, maar je sluit goed uitziende mannen met een hoop poen en een kutkarakter niet per definitie uit.
Ok, prima. Is dat ook duidelijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:56 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Mannen met een kut karakter sluit ik per definitie wel uit.
Bij deze
Mooi vrouwen beredeneringquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:47 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Daarom zou ik altijd kiezen voor een goed uitziende man met een mooi innerlijk met minder geld. Dan een goed uitziende man met een kut karakter en een hoop poen!
Tja ik ben nu wel op een bepaalde leeftijd waarvan ik vind dat een man rond mijn leeftijd zn eigen boontjes moet doppen. Net zoals ik dat ook moet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:56 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Mooi vrouwen beredeneringEn als ik er nou eens zonder geld van zou maken? Je kan hier eerlijk antwoorden... Het is anoniem
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:59 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Tja ik ben nu wel op een bepaalde leeftijd waarvan ik vind dat een man rond mijn leeftijd zn eigen boontjes moet doppen. Net zoals ik dat ook moet.
Nou inderdaad.... daar zit ik echt niet op te wachtenquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dusVoor iedere fatsoenlijk redenerende vrouw is dat gewoon een hard punt omdat de man daarmee toont voor zichzelf te kunnen zorgen / niet afhankelijk te zijn. Ik denk dat je ook niet echt zit te wachten op een vent die op de bank thuis zit te wachten en begint te mauwen omdat je 10min later terug bent van je werk
quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:43 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
[..]
- Brad Pitt
- Jason Statham
- David Beckham
- Cristiano Ronaldo
- Richard Branson
etc...
Verder het programma niet gezien dus tja..Misschien een keer kijken...
En hoe duur is ze dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:53 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik neuk anders een prima 18-jarige meisje hoor.
Aangepastquote:Op maandag 3 maart 2014 19:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Het schijnt dat Dima corehype meedoet. Kijkuh.
Volgende week.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Voszje zit al hier dus daar hoeven we niet voor naar Rusland.
Of is ze daar nu op vakantie?
Damn, oude postquote:
Tula (bruiloft van familie) en Moskou.quote:
Dus dat wordt, met het oog op de bruiloft, komt ie, To Russia For Love?quote:Op maandag 20 juli 2015 16:15 schreef Voszje het volgende:
[..]
Tula (bruiloft van familie) en Moskou.
Heb je al een date ?quote:Op maandag 20 juli 2015 16:15 schreef Voszje het volgende:
[..]
Tula (bruiloft van familie) en Moskou.
Too Russia for Love ... between others.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dus dat wordt, met het oog op de bruiloft, komt ie, To Russia For Love?
quote:
Nah, altijd zo'n gedoe met dat visum voor een date.quote:
Ik ben gedoe waardquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:54 schreef Voszje het volgende:
[..]
[..]
Nah, altijd zo'n gedoe met dat visum voor een date.
Moet wel nog snel dan.quote:
quote:
Altijd al een keer Rusland willen zien. Hoe lang duurt het om een visum aan te vragen? Of moet ik in de kofferbak.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:08 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nou ja, eh, extra date. Wil je ook mee? Kun je bij m'n harem.
Als je nu snel een verklaring van je verzekering aanvraagt, moet het nog lukken. Het duurt vijf werkdagen, maar je kan een spoedprocedure aanvragen. Dat kost drie werkdagen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Altijd al een keer Rusland willen zien. Hoe lang duurt het om een visum aan te vragen? Of moet ik in de kofferbak.
Ben je nou ergens naar aan het graven?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:43 schreef Chai het volgende:
Heeft niks met dat programma te maken hoor.
Ik neem stiekem ook aan dat het je niet alleen om de schattige meisjes gaat, maar dat je NL vrouwen ook dominant enz. vindt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |