Dus dat wordt, met het oog op de bruiloft, komt ie, To Russia For Love?quote:Op maandag 20 juli 2015 16:15 schreef Voszje het volgende:
[..]
Tula (bruiloft van familie) en Moskou.
Heb je al een date ?quote:Op maandag 20 juli 2015 16:15 schreef Voszje het volgende:
[..]
Tula (bruiloft van familie) en Moskou.
Too Russia for Love ... between others.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dus dat wordt, met het oog op de bruiloft, komt ie, To Russia For Love?
Ik ben gedoe waardquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:54 schreef Voszje het volgende:
[..]
[..]
Nah, altijd zo'n gedoe met dat visum voor een date.
Altijd al een keer Rusland willen zien. Hoe lang duurt het om een visum aan te vragen? Of moet ik in de kofferbak.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:08 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nou ja, eh, extra date. Wil je ook mee? Kun je bij m'n harem.
Als je nu snel een verklaring van je verzekering aanvraagt, moet het nog lukken. Het duurt vijf werkdagen, maar je kan een spoedprocedure aanvragen. Dat kost drie werkdagen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Altijd al een keer Rusland willen zien. Hoe lang duurt het om een visum aan te vragen? Of moet ik in de kofferbak.
Ben je nou ergens naar aan het graven?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:43 schreef Chai het volgende:
Heeft niks met dat programma te maken hoor.
Ik neem stiekem ook aan dat het je niet alleen om de schattige meisjes gaat, maar dat je NL vrouwen ook dominant enz. vindt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |