Die wijven zijn de golddiggers vriendquote:Op maandag 3 maart 2014 19:34 schreef MAHL het volgende:
Van die kansloze mannen van 30, 40+ die in eigen land niets kunnen vinden en daarom maar op golddiggers in het Oostblok afstappen
quote:Op maandag 3 maart 2014 19:43 schreef Chai het volgende:
Heeft niks met dat programma te maken hoor.
Ik neem stiekem ook aan dat het je niet alleen om de schattige meisjes gaat, maar dat je NL vrouwen ook dominant enz. vindt.
Hmm, zou dit ook in scene gezet zijn? (die brony gast)quote:Op maandag 3 maart 2014 20:02 schreef WhineAndShine het volgende:
Je ziet nu al dat dit programma volledig in scene is gezet (RTL5 anno 2014)...![]()
Er was maar één goed programma een paar jaar geleden over buitenlandse bruiden:
Nu je het zegt...Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen best grof gebouwd.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:13 schreef Sauslepel het volgende:
Nederlandse vrouwen met stalpoten en brede schouders die jaloers zijn op de mooie, petite lichamen van oostblokvrouwen
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:13 schreef Sauslepel het volgende:
Nederlandse vrouwen met stalpoten en brede schouders die jaloers zijn op de mooie, petite lichamen van oostblokvrouwen
Hier weer 1quote:Op maandag 3 maart 2014 20:24 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik ben het roerend met je eens TS. Europese (en Amerikaanse) vrouwen zijn arrogante kuthoeren die er uitzien als een dikke boerin.
Ik neuk anders een prima 18-jarige meisje hoor.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 20:13 schreef Sauslepel het volgende:
dikke nederlandse boerin gespotquote:Op maandag 3 maart 2014 20:50 schreef -supergirl- het volgende:
zoveel mannen die niks kunnen scoren in eigen land en daarom de vrouwen maar weer belachelijk maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |