Mooi vrouwen beredeneringquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:47 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Ja oke hahah maar die zijn onbereikbaar... en daarnaast uiterlijk is wel belangrijk natuurlijk. Maar het innerlijk ook!
Daarom zou ik altijd kiezen voor een goed uitziende man met een mooi innerlijk met minder geld. Dan een goed uitziende man met een kut karakter en een hoop poen!
Komt maandag weer volgens mij haha.
Tja ik ben nu wel op een bepaalde leeftijd waarvan ik vind dat een man rond mijn leeftijd zn eigen boontjes moet doppen. Net zoals ik dat ook moet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:56 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Mooi vrouwen beredeneringEn als ik er nou eens zonder geld van zou maken? Je kan hier eerlijk antwoorden... Het is anoniem
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:59 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Tja ik ben nu wel op een bepaalde leeftijd waarvan ik vind dat een man rond mijn leeftijd zn eigen boontjes moet doppen. Net zoals ik dat ook moet.
Nou inderdaad.... daar zit ik echt niet op te wachtenquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dusVoor iedere fatsoenlijk redenerende vrouw is dat gewoon een hard punt omdat de man daarmee toont voor zichzelf te kunnen zorgen / niet afhankelijk te zijn. Ik denk dat je ook niet echt zit te wachten op een vent die op de bank thuis zit te wachten en begint te mauwen omdat je 10min later terug bent van je werk
quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:43 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
[..]
Ik weet natuurlijk niet waar je op valt maar ff een voobeeldje:
- Brad Pitt
- Jason Statham
- David Beckham
- Cristiano Ronaldo
- Richard Branson
etc...
Verder het programma niet gezien dus tja..Misschien een keer kijken...
En hoe duur is ze dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:53 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik neuk anders een prima 18-jarige meisje hoor.
Aangepastquote:Op maandag 3 maart 2014 19:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Het schijnt dat Dima corehype meedoet. Kijkuh.
Volgende week.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Voszje zit al hier dus daar hoeven we niet voor naar Rusland.
Of is ze daar nu op vakantie?
Damn, oude postquote:
Dus dat wordt, met het oog op de bruiloft, komt ie, To Russia For Love?quote:Op maandag 20 juli 2015 16:15 schreef Voszje het volgende:
[..]
Tula (bruiloft van familie) en Moskou.
Heb je al een date ?quote:Op maandag 20 juli 2015 16:15 schreef Voszje het volgende:
[..]
Tula (bruiloft van familie) en Moskou.
Too Russia for Love ... between others.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dus dat wordt, met het oog op de bruiloft, komt ie, To Russia For Love?
Ik ben gedoe waardquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:54 schreef Voszje het volgende:
[..]
[..]
Nah, altijd zo'n gedoe met dat visum voor een date.
Altijd al een keer Rusland willen zien. Hoe lang duurt het om een visum aan te vragen? Of moet ik in de kofferbak.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:08 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nou ja, eh, extra date. Wil je ook mee? Kun je bij m'n harem.
Als je nu snel een verklaring van je verzekering aanvraagt, moet het nog lukken. Het duurt vijf werkdagen, maar je kan een spoedprocedure aanvragen. Dat kost drie werkdagen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Altijd al een keer Rusland willen zien. Hoe lang duurt het om een visum aan te vragen? Of moet ik in de kofferbak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |