quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:35 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
uhmmmm nee... maar ook geen mooie man die
in t geld zwemt hoor.
Ik weet natuurlijk niet waar je op valt maar ff een voobeeldje:quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:37 schreef fluffy2 het volgende:
Maar ja dan kom je weer op een ander punt... wat is in het geld zwemmen. Is ook voor iedereen verschillend. Ach ja...!
Viel me gewoon op in t progamma dat ze de nederlandse vrouwen op een bepaalde manier neerzetten.
Ja oke hahah maar die zijn onbereikbaar... en daarnaast uiterlijk is wel belangrijk natuurlijk. Maar het innerlijk ook!quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:43 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
[..]
Ik weet natuurlijk niet waar je op valt maar ff een voobeeldje:
- Brad Pitt
- Jason Statham
- David Beckham
- Cristiano Ronaldo
- Richard Branson
etc...
Verder het programma niet gezien dus tja..Misschien een keer kijken...
Je zegt hiermee wel impliciet dat geld een rol speelt bij het kiezen van een man.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:47 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Ja oke hahah maar die zijn onbereikbaar... en daarnaast uiterlijk is wel belangrijk natuurlijk. Maar het innerlijk ook!
Daarom zou mijn voorkeur altijd nog gaan naar een goed uitziende man met een mooi innerlijk met minder geld. Dan een goed uitziende man met een kut karakter en een hoop poen!
Komt maandag weer volgens mij haha.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:43 schreef TangleFuZZ. het volgende:
- Brad Pitt hell no!
- Jason Statham kan er mee door.
- David Beckham hell no!
- Cristiano Ronaldo brrrrr hell no!
- Richard Branson whahaha hell no!
etc...
Waar maak je dat uit op?quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:48 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Je zegt hiermee wel impliciet dat geld een rol speelt bij het kiezen van een man.
quote:
Hieruit voornamelijk. Je zegt dat je liever een goed uitziende man hebt met weinig geld en een goed karakter, maar je sluit goed uitziende mannen met een hoop poen en een kutkarakter niet per definitie uit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:48 schreef Sauslepel het volgende:
Dan een goed uitziende man met een kut karakter en een hoop poen!
Oke dat was niet de bedoeling dat ik die gedachte zou wekken....quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:47 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Ja oke hahah maar die zijn onbereikbaar... en daarnaast uiterlijk is wel belangrijk natuurlijk. Maar het innerlijk ook!
Daarom zou ik altijd kiezen voor een goed uitziende man met een mooi innerlijk met minder geld. Dan een goed uitziende man met een kut karakter en een hoop poen!
Mannen met een kut karakter sluit ik per definitie wel uit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:52 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
[..]
Hieruit voornamelijk. Je zegt dat je liever een goed uitziende man hebt met weinig geld en een goed karakter, maar je sluit goed uitziende mannen met een hoop poen en een kutkarakter niet per definitie uit.
Ok, prima. Is dat ook duidelijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:56 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Mannen met een kut karakter sluit ik per definitie wel uit.
Bij deze
Mooi vrouwen beredeneringquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:47 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Daarom zou ik altijd kiezen voor een goed uitziende man met een mooi innerlijk met minder geld. Dan een goed uitziende man met een kut karakter en een hoop poen!
Tja ik ben nu wel op een bepaalde leeftijd waarvan ik vind dat een man rond mijn leeftijd zn eigen boontjes moet doppen. Net zoals ik dat ook moet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:56 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Mooi vrouwen beredeneringEn als ik er nou eens zonder geld van zou maken? Je kan hier eerlijk antwoorden... Het is anoniem
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:59 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Tja ik ben nu wel op een bepaalde leeftijd waarvan ik vind dat een man rond mijn leeftijd zn eigen boontjes moet doppen. Net zoals ik dat ook moet.
Nou inderdaad.... daar zit ik echt niet op te wachtenquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dusVoor iedere fatsoenlijk redenerende vrouw is dat gewoon een hard punt omdat de man daarmee toont voor zichzelf te kunnen zorgen / niet afhankelijk te zijn. Ik denk dat je ook niet echt zit te wachten op een vent die op de bank thuis zit te wachten en begint te mauwen omdat je 10min later terug bent van je werk
quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:43 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
[..]
- Brad Pitt
- Jason Statham
- David Beckham
- Cristiano Ronaldo
- Richard Branson
etc...
Verder het programma niet gezien dus tja..Misschien een keer kijken...
En hoe duur is ze dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:53 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik neuk anders een prima 18-jarige meisje hoor.
Aangepastquote:Op maandag 3 maart 2014 19:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Het schijnt dat Dima corehype meedoet. Kijkuh.
Volgende week.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Voszje zit al hier dus daar hoeven we niet voor naar Rusland.
Of is ze daar nu op vakantie?
Damn, oude postquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |