Complete idioten inderdaad. Die meiden leken mij overigens wel integer over te komen.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:51 schreef MrSalazar het volgende:
Die 2 jongens zijn trouwens complete debielen en teringlijers (ik heb deze schijtserie al eerder gezien).
Do joe snap de djook?quote:Op zondag 19 juli 2015 21:51 schreef MrSalazar het volgende:
Die 2 jongens zijn trouwens complete debielen en teringlijers (ik heb deze schijtserie al eerder gezien).
"bij sommige trap ik de hond er vanaf"quote:Op zondag 19 juli 2015 21:51 schreef MrSalazar het volgende:
Als het mij alleen om het geld en een Nederlands paspoort te doen was, zou ik ook integer over komen. Of denk je dat die vrouwen op de charme, de tact het verzorgde uiterlijk en de intelligente blik van de mannen vallen?quote:Op zondag 19 juli 2015 21:58 schreef Kameraadje het volgende:
[..]
Complete idioten inderdaad. Die meiden leken mij overigens wel integer over te komen.
Over komen ja. Uiteraard een agenda.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:20 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Als het mij alleen om het geld en een Nederlands paspoort te doen was, zou ik ook integer over komen. Of denk je dat die vrouwen op de charme, de tact het verzorgde uiterlijk en de intelligente blik van de mannen vallen?
Zou de kat er nog vanaf trappen.
Do you snap the joke?quote:Op woensdag 22 juli 2015 07:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
A man comes over to the docter, he says do you clean it yourself?
Met cumshot zeg maar
En er ook steeeds over doorgaanquote:
"Cumshot"quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En er ook steeeds over doorgaan
Die vertaler: "ja ze wil liever niets meer over de mop horen"
Boerenpummel: "jaa oke, maareh, snap je die grap nou?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |