De TV-zenders hebben erbij gewonnen, en misschien het recht ook wel.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:03 schreef Evertjan het volgende:
zijn alleen maar verliezers in deze zaak
Behalve Peter R. Die gaat er gewoon een uitzending over maken.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:03 schreef Evertjan het volgende:
zijn alleen maar verliezers in deze zaak
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:46 schreef TLC het volgende:
En zou het nog steeds geen moord zijn als Pistorius een arm onbekend negertje was geweest ?
doodschieten van een lief blond meisje die zich voor je verstopt in het toilet.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:46 schreef TLC het volgende:
En zou het nog steeds geen moord zijn als Pistorius een arm onbekend negertje was geweest ?
Nee, ik geloofde het verhaal van Pistorius eigenlijk wel vanaf het begin.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:45 schreef Individual het volgende:
Dat had ik niet verwacht. De Pistorius familie is invloedrijker dan de Steenkamp familie? De verklaringen van Pistorius en zijn gedrag waren toch wel schuldigmakend..
ha die eerst kunen roepen schat waar ben je, ??quote:Op donderdag 11 september 2014 15:12 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Nee, ik geloofde het verhaal van Pistorius eigenlijk wel vanaf het begin.
Je moet je voorstellen dat je daar als rijke atleet met een bloedmooie jonge vriendin in een mooi huis woont, maar elke nacht loop je op stompjes rond door je huis, dus tegen inbrekers kan je je niet verdedigen.
Ja, dan zou ik ook een wapen kopen (zeker in Zuid-Afrika).
En dan word je op een bepaald moment 's nachts wakker, je vriendin ligt niet meer naast je in bed, je hoort gestommel in de badkamer,... ik zou er misschien ook wel wat paranoïde van worden. Neemt niet weg dat hij natuurlijk niet zomaar had mogen schieten, dat zou ik misschien toch onder verstandsverbijstering plaatsen, maar goed.
Dan zou het nog steeds doodslag zijn en maximaal 15 jaar cel.
Ja maar kom denk ook eens na over een mogelijk motief. Had hij nu echt een motief voor een "moord" op zijn vriendin?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:19 schreef homme7 het volgende:
[..]
ha die eerst kunen roepen schat waar ben je, ??
dan had ze gezegd , ik zit te poepen hoor, lieve engel , ik kom zo
Had hij gezegd , je zit je toch niet te verstoppen voor me he??
,maar dan had ze niet op de grond gezeten toen hij door de deur schoot toch ?/
"Ik dacht dat het een inbreker was die thee aan het zetten was" komt wel minder overtuigend over he.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:32 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Bovendien: als het écht moord met voorbedachten rade was, dan had Pistorius wel een meer trefzekere methode gekozen dan in het wilde weg door een badkamerdeur heen schieten hé. Dan wacht je gewoon tot ze bij wijze van spreken thee aan het zetten is in de keuken en haal je je pistool boven, veel makkelijker lijkt me.
quote:Op donderdag 11 september 2014 15:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
"Ik dacht dat het een inbreker was die thee aan het zetten was" komt wel minder overtuigend over he.
quote:Op donderdag 11 september 2014 15:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
"Ik dacht dat het een inbreker was die thee aan het zetten was" komt wel minder overtuigend over he.
en als je iets hoort en je vriendin ligt niet meer naast je in bed, ga je dan niet eerst roepen, schat waar ben je ???quote:Op donderdag 11 september 2014 15:32 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ja maar kom denk ook eens na over een mogelijk motief. Had hij nu echt een motief voor een "moord" op zijn vriendin?
Dat is eigenlijk nooit aangetoond. De openbaar aanklager heeft vanalles opgeblazen om hem van moord te kunnen beschuldigen bv. ze hadden wel eens ruzie gehad in de dagen/weken voor haar dood. Ja sure, er zijn wel meer koppels die wel eens ruzie hebben, maar dat is toch geen reden om dan maar je vriendin af te knallen?
Bovendien: als het écht moord met voorbedachten rade was, dan had Pistorius wel een meer trefzekere methode gekozen dan in het wilde weg door een badkamerdeur heen schieten hé. Dan wacht je gewoon tot ze bij wijze van spreken thee aan het zetten is in de keuken en haal je je pistool boven, veel makkelijker lijkt me.
Weet ik niet. Als die inbreker je hoort weet hij ook meteen waar je zit en kan hij (al dan niet gewapend wat in Zuid-Afrika heel gebruikelijk is) naar je toekomen en je zomaar doodschieten. Ik kan me voorstellen dat hij zich gedeisd hield en in ieder geval zijn pistool greep.quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:10 schreef homme7 het volgende:
en als je iets hoort en je vriendin ligt niet meer naast je in bed, ga je dan niet eerst roepen, schat waar ben je ???
Raar dat ze dat adres zo hardop opnoemden, nu weet de hele wereld waar die oom woont en waar hij (Pistorius) verbleef.quote:Op vrijdag 12 september 2014 10:24 schreef Coelho het volgende:
Wat is dat addressing gebeuren waar het nu over gaat?
weet e directe omgeving toch al..hij gaat daar toch niet meer wonenquote:Op vrijdag 12 september 2014 11:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Raar dat ze dat adres zo hardop opnoemden, nu weet de hele wereld waar die oom woont en waar hij (Pistorius) verbleef.
Nee OK maar het verbaasde me dat het zo openlijk werd gezegd.quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:57 schreef Thezappa het volgende:
[..]
weet e directe omgeving toch al..hij gaat daar toch niet meer wonen
plaats delict nu hehequote:Op vrijdag 12 september 2014 11:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee OK maar het verbaasde me dat het zo openlijk werd gezegd.
Vond ik ook, stel je voor dat de rechter even om zijn telefoonnummer zou vragen. Gewoon niet handig, net deels vrijgesproken en dan even het adres van de oom in de ether gooien..quote:Op vrijdag 12 september 2014 11:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee OK maar het verbaasde me dat het zo openlijk werd gezegd.
En wat nu? Dat filmpje zegt me helemaal niks.quote:
Mag ie blij mee zijn.quote:
Nee. Het is daar standaard dat je maar 1/6e van je straf hoeft uit te zitten. Maar de OvJ is nog steeds bezig om te kijken of ze hem alsnog voor moord kunnen pakken (zal wel niet).quote:Op maandag 8 juni 2015 19:57 schreef TLC het volgende:
Hij komt binnenkort al vrij![]()
Klassenjustitie![]()
Een arm onbekend zwart negertje had de rest van zijn leven kunnen wegrotten in de cel, daar had verder geen haan naar gekraait
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |